Šiuolaikinės kalbų mokymo technologijos

  • Dalyko kodas: AKL 3038
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 5
  • Pavadinimas anglų kalba: Modern Language Teaching Technologies
  • Dalykas atestuotas: 2020-06-30
  • Atestacija galioja iki: 2023-06-30
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Prof. dr. Ingrida Eglė Žindžiuvienė, doc. dr. Audronė Raškauskienė, Užsienio kalbų, literatūros ir vertimo studijų katedra

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Apžvelgiamas ir analizuojamas edukacinių technologijų panaudojimas kalbų mokymo(si) procese. Analizuojamos įvairių edukacinių technologijų funkcijos ir galimybės, apžvelgiamos šiuolaikinės mokymo priemonės. Daug dėmesio skiriama praktiniams stebėjimams ir praktinių įgūdžių formavimui. Analizuojamas edukacinių technologijų naudojimas šiuolaikinėse pradinio ir vidurinio lavinimo mokyklose: studentai atlieka atvejo tyrimus ir organizuoja struktūrizuotus interviu su pedagogais, naudojančiais šiuolaines edukacines technologijas kalbų mokymui. Atkreipiamas dėmesys į šiuolaikinių edukacinių technologijų panaudojimą individualizuotam kalbų mokumui. Studentai atlieka praktines užduotis ir jas pristato grupėse.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Students analyze contemporary language teaching technologies, applied in ELT classes. Functions and possibilities of application for practical usage are researched. Students observe and try contemporary language teaching platforms and reflect on their acquired skills and knowledge. Students analyze the use of contemporary language teaching technologies in primary and secondary education, and conduct case studies, organize structured interviews with the teachers and evaluate the application of contemporary technologies in formal and informal language education. Students perform practical tasks and present research findings in groups.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

B2/C1 knowledge of English (CEFR)

Dalyko studijų rezultatai

Apibūdinti šiuolaikines kalbų mokymo technologijas ir apibrėžti jų panaudojimo kalbų mokymo(si) procese galimybes.
Susieti kalbų mokymo teorinius principus su jų realizacija kalbų mokymo procese, naudojant šiuolaikines kalbų mokymo technologijas.
Stebėti bei vertinti šiuolaikinių kalbų mokymo technologijų naudojimą kalbų pamokose ir įgyti jų naudojimo gebėjimų praktinėje veikloje.
Pristatyti stebėjimo ir vertinimo rezultatus.

Dalyko turinys

Teoriniai šiuolaikinių kalbų mokymo technologijų pagrindai ir jų analizė.
Medijos kalbų mokyme.
Virtuali mokymosi aplinka.
Pamokos planavimas įvairiose nuotolinio mokymo programose (Tes teach
Socrative.com
Write&improve
Khan Academy
googleclassroom
wordworld.net)
Interaktyvūs vadovėliai (jų naudojimo galimybės ir privalumai).
Užduočių tipai ir formos nuotoliniame kalbų mokyme.
Nuotolinio kalbų mokymo(si) resursai: PBS Learning Media.
Nuo CALL iki MALL ir RALL.
VoiceThread naudojimas LMS (LMS: Moodle, Canvas, and Blackboard)
Multimodalusis kalbų mokymas(is).

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos 15 val.
Seminarai 30 val.
Iš viso kontaktinio darbo val. 45 val.
Savarankiškas darbas 88 val.
Iš viso 133 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas 20%; savarankiškas darbo užduotys 30 %; baigiamasis projektas 20%; egzaminas 30%.

Literatūra

1. 2018 Technology and the Curriculum https://techandcurriculum.pressbooks.com
2. 2014 Al-Mahrooqi, Rahma and Salah Troudi, Using Technology in Foreign Language Teaching https://www.cambridgescholars.com/download/sample/61911
3. 2007 Dudeney, G., Hockly, N. How to Teach English with Technology.
4. 2012 Durlach, Paula J. and Alan M. Lesgold, eds. Adaptive Technologies for Training and Education.
5. 2007 Sharma, Pete. Blended learning: using technology in and beyond the language classroom.
6. 2012 Harmer, Jeremy. Essential teacher knowledge: core concepts in English language teaching.
Papildoma literatūra
1. 2019 Heart, J. Top 200 Tools for Learning. https://www.toptools4learning.com/ppl100/
2. 2016 Fifty Ways to Teach Online: Tips for ESL/EFL Teachers. E-ištekliai