Sporto marketingas

  • Dalyko kodas: SBM 5002
  • Apimtis ECTS kreditais: 8
  • Pavadinimas anglų kalba: Sports marketing
  • Dalykas atestuotas: 2022-04-15
  • Atestacija galioja iki: 2025-02-01
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Doc. dr. A. Pažėraitė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – suteikti studentams sisteminį suvokimą apie sporto marketingą, šios veiklos kontekstus bei sistemas, siekiant sukurti vertę visoms suinteresuotosioms šalims. Išklausę šį dalyką, studentai žinos sporto marketingo išskirtinumą, jo profesionalizaciją ir globalizaciją, sporto marketingo planavimo bei veikimo principus, sporto organizacijų ir suinteresuotųjų šalių santykių svarbą bendrame vertės kūrime, turinio marketingo principus, elgsenos modelius, sporto marketingo tyrimų principus. Studentai gebės taikyti strateginės marketingo analizės ir planavimo metodus, marketingo tyrimų instrumentus, formuoti vertės pasiūlymą, projektuoti įvairių sporto organizacijų marketingo kompleksus, santykių su vartotojais valdymo metodus, adaptuoti naujausias sporto marketingo tendencijas.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Course purpose – to provide students with a systemic understanding on the sports marketing ant its contexts and systems in order to create and propose the unique value to stakeholders. Upon completion of this course students will know the distincitive nature of sports marketing, its professionalization and globalization, the principles of sports marketing planning and operation, importance of relationships among sport organizations and stakeholders in value co-creation process, principles of content marketing, behavioural models, sports marketing research principles. Students will be able to apply the methods of strategic marketing analysis and planning, marketing research tools, design a value proposition, and a marketing mix, CRM methods by adopting the contemporary trends in sports marketing.

Dalyko studijų rezultatai

1) Pademonstruoti gebėjimą identifikuoti pagrindinius sporto marketingo sistemų veikimo principus, veikėjus ir jų ryšius bei modeliuoti jų galimus sprendimus.
2) Pademonstruoti gebėjimą identifikuoti, pritaikyti nusistovėjusias rinkos ribas išplečiančius sporto verslo organizacijų vertės pasiūlymus bei taikyti tinkamas strategijas ir valdymo instrumentus tiek tradicinėse, tiek skaitmeninėse aplinkose.
3) Tinkamai parengti pasirinktos organizacijos marketingo strategiją bei jos įgyvendinimo sprendimus įveiklinant naujausias marketingo žinias bei atliepiant svarbių suinteresuotųjų grupių interesus.
4) Pademonstruoti gebėjimus dirbant grupėje dalytis žiniomis aktyviai įsitraukiant, prisiimti atsakomybę, argumentuotai siūlyti sprendimus.
5) Pademonstruoti gebėjimą analitiškai ir kūrybiškai mąstant raštu komunikuoti naudojant terminus, pateikiant užduočių rezultatus bei siūlomus sprendinius, rašant atsiskaitymo darbus.

Dalyko turinys

1. Sporto marketingo esmė ir išskirtinumas, profesionalizacija ir globalizacija.
2. Strateginės marketingo prieigos. Analizė, planavimas.
3. Marketingo tyrimai, tyrimo dizainas, instrumentarijus.
4. Marketingo kompleksas, jo įgyvendinimas ir kontrolė.
5. Santykių marketingas. Vertės bendrakūra.
6. Santykių su vartotojais valdymas.
7. Turinio marketingas.
8. Informacinės sistemos, duomenų valdymas.
9. Elgsenos modeliai. Įtakos veiksniai.
10. Neuromarketingas.
11. E-komercija, principai, modeliai, įgyvendinimas.
12. Strateginės įžvalgos sporto marketinge: ateities tendencijos.

Dalyko studijos valandomis

Studijų vykdymo forma

Val. auditorinėse studijose

Val. nuotolinėse studijose

Paskaitos

-

45 val.

Seminarai

-

30 val.

Komandinis darbas

-

15 val.

Iš viso kontaktinio darbo val.

90 val.

Savarankiškas darbas

123 val.

Iš viso

213 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas – 40 %
Seminarai (atvejų analizė) – 20 %
Egzaminas - 40 %

Literatūra

1. 2019 Palmatier, ‎ Robert W., Steinhoff, L. Relationship Marketing in the Digital Age https://books.google.lt/books?id=iXuCDwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=relationship+marketing&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwi2zMLGqKbuAhWuCRAIHS2vDuM4FBDoATAFegQIBhAC#v=onepage&q=relationship%20marketing&f=false
2. 2020 Shilbury, D., Quick, Sh., Funk, D. Strategic Sport Marketing https://books.google.lt/books?id=aTHwDwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=sports+marketing&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjC3o6F0Iz3AhU6CRAIHdOsCkgQ6AF6BAgFEAI#v=onepage&q=sports%20marketing&f=false
3. 2018 Creswell, John W. Research design https://books.google.lt/books?id=4uB76IC_pOQC&printsec=frontcover&dq=Creswell,+John+W.+Research+design&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjT6MSr3KjuAhXLl4sKHUziCPUQ6AEwAHoECAEQAg#v=onepage&q=Creswell%2C%20John%20W.%20Research%20design&f=false
Papildoma literatūra
1. 2016 Stephens, D.L. Essentials of Consumer Behavior https://books.google.lt/books?id=5i8lDwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=customer+behavior&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwiDzPiKz4z3AhWFyIsKHemlA0sQ6AF6BAgDEAI#v=onepage&q=customer%20behavior&f=false
2. 2019 Baumgartner, Th., ‎ Hatami, H., ‎ de Uster, M.V. Sales Growth: Five Proven Strategies from the World's Sales Leaders https://books.google.lt/books?isbn=1119281083
3. 2017 Lieb, R. Content - The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content https://books.google.lt/books?id=zfskDwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=B2B+content+marketing+for+professional+services&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjdu-KsgajuAhVExosKHYGhAFo4ChDoATAEegQIBBAC#v=onepage&q&f=false