Projektų valdymas (praktika)

  • Dalyko kodas: IKM 5022
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Project Management (Internship)
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Edita Buškevičiūtė, PMDF Viešosios komunikacijos katedra

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Projektų valdymo kurso metu studentai supažindinami su projektų įvairove, jų įgyvendinimo galimybėmis, projektų valdymo, administravimo, viešinimo pagrindais. Kursas orientuotas į praktines projektų valdymo patirtis, studentams pateikiami konkretūs projektų pavyzdžiai, atliekama jų analizė, palyginimas. Kurso metu studentai savarankiškai atlieka praktinę veiklą pasirinktoje organizacijoje bei parengia ir viešai pristato komunikacijos projekto ataskaitą.

Dalyko anotacija užsienio kalba

This highly practical course is aimed to provide students with the opportunity to put their knowledge and skills into practice and to gain on-the-job experience in the field of integrated projects. It offers students job experience of supervised professional work in a chosen organization. At the end of the course the students will make an oral presentation.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Būtina išklausyti įvadinius komunikacijos ir viešųjų ryšių kursus, kurių teorines žinias bandoma pritaikyti praktikoje (kursai, „Integruotos viešųjų ryšių strategijos“, „Viešosios komunikacijos politika“, „Marketingo komunikacija“ ir kt.), turėti žinių viešųjų ryšių, žiniasklaidos teisės, etikos, socialinės atsakomybės komunikacijos srityse (kursai „Organizacijų komunikacija“, „Rizikos ir krizių komunikacija“) ir kt.

Dalyko studijų rezultatai

Taikyti teorines žinias ir modelius praktikoje inicijuojant ir įgyvendinant įvairius projektus bei kitas organizacijos komunikacines veiklas.
Parengti skirtingų komunikacijos projektų organizavimo planus skirtingiems komunikacijos kanalams, numatyti galimas problemas ir jų sprendimo būdus.
Sisteminti ir analizuoti mokslinių tyrimų rezultatus bei sukurti optimalius skirtingų organizacijų komunikacijos projektų planus.
Numatyti galimus projektų įgyvendinimo trukdžius ir jų sprendimo būdus.
Analizuoti įvairių tipų informacijos šaltinius, remiantis mokslo metodologijos principais bei skirtingomis praktinėmis patirtimis.
Numatyti projektų rezultatų vertinimo kriterijus.
Sukurti komunikacinio produkto idėją ir ją įgyvendinti realiomis sąlygomis bei kritiškai įvertinti.

Dalyko turinys

1. Komunikacinių projektų esmė, valdymas, finansavimas ir įgyvendinimas.
2. Darbo komunikacijos organizacijoje specifika ir praktiniai aspektai.
3. Projektų tipai, tikslai, efektyvumas.
4-10. Praktinis darbas komunikacijos organizacijoje: idėjų generavimas, informacijos šaltinių atranka, auditorijų poreikių nustatymas, projektų darbo grupės formavimas, projekto sėkmės ir rizikos valdymas, komunikacinio produkto kūrimas, publikavimas, komandinis darbas.
11. Vidinės ir išorinės organizacijos komunikacijos projektų organizavimas, gerinimo būdai.
12. Organizacijų socialinė atsakomybė, teisė ir etika.
13. Projektų įvairovė, panašumai ir skirtumai, projektų valdymo ciklai.
14. Projektų efektyvumo, galimybių ir reikalingumo vertinimas.
15. Praktikos ataskaitos pristatymas, savirefleksija ir įgytos patirties žiniasklaidos organizacijoje įvertinimas.

Dalyko studijos valandomis

Individualus savarankiškas darbas praktikos atlikimo metu – 130 val., užduotys savarankiškam darbui (darbinė užduotis) – 10 val., praktikos ataskaita – 2o val. Viso: 160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Praktikos vadovo organizacijoje atsiliepimas apie studentą – 20%, praktikos pristatymas – 30%, praktikos ataskaita – 50%.

Literatūra

1. 2007 Briner, W. Projektų lyderis. Vaga
2. 2007 Lessel, W. Projektų valdymas: veiksmingas projektų planavimas ir sėkmingas jų įgyvendinimas. Alma littera
3. 2006 Engebretsen M. Writing for the Web: An Introduction to Online Journalism. VDU leidykla
4. 2009 FentonN.(ed.) New Media, Old News: Journalism and Democracy in the Digital Age. Sage Publications
5. 2007 Wilcox, D. L., Cameron, G. T., Auth Ph. H. Agee W. K. Ryšiai su visuomene: strategija ir taktika. Poligrafija ir informatika
6. 2006 Vasiljevienė, N. Organizacijų etika: institucinės etikos vadybos sistemos. Ciklonas
7. 2009 Šimanskienė, L., Seilius, A. Komandos: samprata, kūrimas, vadovavimas. Klaipėdos universiteto leidykla
Papildoma literatūra
8. 2004 Newsom, D. This is PR: The Realities of Public Relations. Belmont
9. 2004 Neverauskas, B. Projektų valdymas. Technologija
10. 2004 Bakanauskas, A. Marketingo komunikacija. VDU leidykla
11. 2000 Curran, J. Media organizations in Society. London