Multimedijos sistemos ir animacija

  • Dalyko kodas: INF 3011
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Multimedia Systems and Animation
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    E. Vaškevičius, lektorius
    J. Kasperiūnienė, lektorė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko tikslas - supažindinti su pagrindiniais animacijos kūrimo principais, metodais ir jų panaudojimo galimybėmis. Rengti studentus profesionaliai taikyti animacijos priemones multimedijos projektuose. Mokoma taikyti programines priemones, suprasti skirtingų programinių aplinkų ypatybes ir tinkamai jas išnaudoti, vienyti atskirus multimedijos elementus į vieningą visumą galutiniam produktui suformuoti.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Course provides an introduction to the basic animation principles, methods and its application possibilities. The main aim of this course is to prepare students for professional animation and multimedia projects. Students are going to understand the main characteristics of various programming environments. Moreover, they are going to learn to unify multimedia elements to the final multimedia project.

Dalyko studijų rezultatai

Gebėjimas analizuoti esamus multimedijos ir animacijos pavyzdžius. Gebėjimas kurti animacijos elementus ir taikyti juos multimedijos projektuose.
Gebėjimas pasirinkti programinius įrankius, priemones ir animavimo technologijas bei pagrįsti pasirinkimo tikslingumą.

Dalyko turinys

1. Multimedijos priemonių panaudojimas animacijoje. Animacija kaip multimedijos elementas.
2. Animacijos dramaturgijos sąvoka. Scenarijaus kūrimas. Kadruotė, kompozicija, veikėjai.
3. Personažų kūrimas. Judesio mechanika.
4. 2D animacijos technologija
5. Animavimo automatizavimo programinės technologijos.
6. Trimačio personažo kūrimo technologinės priemonės: personažo apvalkalas, skeleto sistema, inversinė kinematika.
7. Trimačio personažo animavimo technologijos: personažo judesio fizika, judesio skenavimas, animavimo automatizavimas.
8. Personažo įgarsinimas.
9. Multimedijos produkto sukūrimas jungiant animacijos, garso ir kitus grafinius elementus.

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos (P) 45 val.
Laboratoriniai darbai (L) 30 val.
Savarankiškas darbas 85 val.
Iš viso 160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Egzaminas (50%), laboratoriniai darbai ir savarankiškas darbas (25%), tarpinis atsiskaitymas (25%)

Literatūra

1. 1998 Laybourne, K. The animation book: a complete guide to animated filmmaking--from flip-books to sound cartoons to 3-D animation. Three Rivers Press (CA)
Papildoma literatūra
1. 2002 Kiss, S. Computer Animation for Articulated 3D Characters http://web.cse.ohio-state.edu/~parent/animation/index1.html
2. 2007 Bogost, I. Persuasive Games: The Expressive Power of Videogames. Cambridge: The MIT Press. Self-study room
3. 2014 Juul, J. Half-Real: A dictionary of video game theory. http://www.half-real.net/dictionary