Skaitmeninis marketingas

  • Dalyko kodas: ISI 2004
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Digital marketing
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Dokt. Justinas Kisieliauskas

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – studijuoti marketinginius reiškinius skaitmeniniame kontekste, supažindinant studentą su skaitmenine aplinka ir jos ypatybėmis bei svarba kuriant ir valdant šių dienų marketingo procesus. Kurso eigoje analizuojamos kintančios vartotojo, vertės, produkto, kainos koncepcijos. Susipažįstama su esminėmis skaitmeninio amžiaus galimybėmis marketingo vadlymo procese.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The main aim of the course is to study marketing in digital age by acknowledging student with digital environment and its essence in creating and managing nowadays marketing processes. In this course student analyses the changing concepts of consumer, value, product and price. Student is prepared to deal with digital age opportunities in marketing managemnet process.

Dalyko studijų rezultatai

1. Atpažinti ir apibūdinti pagrindinius skaitmeninio marketingo principus šiuolaikinio marketingo raidos bei pokyčių kontekste
2. Atpažinti, apibūdinti ir įvertinti skaitmeninio marketingo aplinką ir jos ypatybes
3. Įvertinti besikeičiančią organizacijos aplinką, identifikuoti įvairius rinką ir marketingo sritį transformuojančius veiksnius, suprasti jų įtaką organizacijų skaitmeninio marketingo valdymo sprendimams
4. Pritaikyti skaitmeninio marketingo žinias organizacijos skaitmeninio marketingo projekto rengime
4.1. Demonstruoti grupinio darbo gebėjimus komunikuojant su kitais, dalinantis darbu, bendraujant ir toleruojant grupės narių nuomonę, prisiimti atsakomybę ir kt.
5. Parengti grupinį virtualų/viešą žodinį sudaryto skaitmeninio marketingo projekto pristatymą, remiantis nustatytais reikalavimais
6. Suformuluoti ir argumentuotai apginti savo nuomonę,pagrindžiant pristatomas idėjas

Dalyko turinys

1. Skaitmeninio marketingo praeitis, dabartis ir ateitis
2. Strateginis skaitmeninis marketingas ir jo vertinimas
3. Skaitmeninio marketingo planas
4. Globalusis skaitmeninis marketingas
5. Skaitmeninio marketingo etika ir teisė
6. Produktas skaitmeninėje erdvėje
7. Vertė skaitmeninėje erdvėje
8. Paskirstymas skaitmeninėje erdvėje
9. Nuosava skaitmeninė marketingo komunikacija
10. Pirktinė skaitmeninė marketingo komunikacija
11. Užtarnauta skaitmeninė marketingo komunikacija
12. Santykių su klientais valdymas
13. Skaitmeninio marketingo tyrimai
14. Vartotojas skaitmeninėje erdvėje
15. Segmentacijos, diferenciacijos ir pozicionavimo strategijos
16. Produktas skaitmeninėje erdvėje
17. Vertė skaitmeninėje erdvėje
18. Paskirstymas skaitmeninėje erdvėje
19. Nuosava skaitmeninė marketingo komunikacija
20. Pirktinė skaitmeninė marketingo komunikacija
21. Užtarnauta skaitmeninė marketingo komunikacija
22. Santykių su klientais valdymas
23. Skaitmeninio marketingo tyrimai
24. Vartotojas skaitmeninėje erdvėje
25. Segmentacijos, diferenciacijos ir pozicionavimo strategijos
26. Produktas skaitmeninėje erdvėje
27. Vertė skaitmeninėje erdvėje
28. Paskirstymas skaitmeninėje erdvėje
29. Nuosava skaitmeninė marketingo komunikacija
30. Pirktinė skaitmeninė marketingo komunikacija
31. Užtarnauta skaitmeninė marketingo komunikacija
32. Santykių su klientais valdymas
33. Skaitmeninio marketingo tyrimai
34. Vartotojas skaitmeninėje erdvėje
35. Segmentacijos, diferenciacijos ir pozicionavimo strategijos
36. Produktas skaitmeninėje erdvėje
37. Vertė skaitmeninėje erdvėje
38. Paskirstymas skaitmeninėje erdvėje
39. Nuosava skaitmeninė marketingo komunikacija
40. Pirktinė skaitmeninė marketingo komunikacija
41. Užtarnauta skaitmeninė marketingo komunikacija
42. Santykių su klientais valdymas
43. Skaitmeninio marketingo tyrimai
44. Vartotojas skaitmeninėje erdvėje
45. Segmentacijos, diferenciacijos ir pozicionavimo strategijos

Dalyko studijos valandomis

Mokymosi organizavimo būdas

tradiciniu būdu, val.

nuotoliniu būdu, val.

Paskaitos

16

26

Konsultacijos

0

15

Namų darbas

0

28

Savarankiškos užduotys ir literatūros skaitymas

0

64

Žinių patikrinimas

3

3

Iš viso

19

136

Iš viso

155

Kontaktinis laikas

Savarankiškas darbas

19 auditorijoje ir akad. val. vaizdo konferencijų būdu 44 val.

92 akad.val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas – 25%
Grupinis namų darbas – 25%
Egzaminas – 50 %

Literatūra

1. 2013 Strauss, J., Frost, R. E-Marketing
2. 2008 Bakanauskas A., Liesionis V. Elektroninis marketingas.
Papildoma literatūra
1. 2012 Chaffey, D., Smith, PER. Emarketing Excellence: Planning and Optimizing your Digital Marketing.
2. 2008 Wertime, K. DigiMarketing: the essential guide to new media & digital marketing
3. 2011 Stokes, R. Emarketing: The Essential Guide to Digital Marketing