Pardavimai ir e-verslas (KVI)

  • Dalyko kodas: KVI3003
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: eBusiness and Sales
  • Dalykas atestuotas: 2022
  • Atestacija galioja iki: 2025
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Dr. Lekt. Justinas Kisieliauskas

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – suteikti studentams žinių apie pardavimų ir skaitmeninio verslo sėkmės veiksnius, parinkti tinkamą skaitmeninio verslo ir pardavimų strategiją: naudojant pagrindinius skaitmeninio verslo ir pardavimų įrankius; analizuojant virtualų vartotojų mainų procesą ir jo rezultatus; naudojant skaitmeninę analitiką skaitmeninio verslo strategijos vertinimui ir optimizavimui.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The purpose of the course is to provide students with knowledge about the success factors of sales and digital business, to choose the right digital business and sales strategy: using the basic tools of digital business and sales; analyzing the virtual user exchange process and its results; using digital analytics to evaluate and optimize digital business strategy.

Dalyko studijų rezultatai

1. Identifikuoti ir analizuoti svarbiausius skaitmeninio verslą ir pardavimus įtakojančius veiksnius
2. Įvertinti įvairių veiksnių įtaką skaitmeninio verslo ir pardavimų strategijai
3. Analizuoti įvairius skaitmeninio verslo ir pardavimų modelius, jų panašumus ir skirtumus, privalumus ir trūkumus
4. Parengti skaitmeninio verslo, marketing ir pardavimų strategiją

Dalyko turinys

1. Įvadas į skaitmeninį verslą
2. Verslo / pardavimų raida ir skaitmeninė revoliucija
3. Skaitmeninio verslo modeliai
4. Virtuali rinka
5. Virtuali kaina ir apmokėjimas
6. Skaitmeninio vartotojo elgsena ir patirtis
7. Marketingo tyrimai internete
8. Interneto įrankiai ir technologijos skaitmeniniam verslui ir pardavimams
9. Skaitmeninio verslo komunikacija
10. Nemokama skaitmeninė komunikacija
11. Mokama skaitmeninė komunikacija
12. Užtarnauta skaitmeninė komunikacija
13. Skaitmeninė analitika
14. Skaitmeninio marketingo kompanijos

Dalyko studijos valandomis

Studijų vykdymo forma

Val. auditorinėse studijose

Val. nuotolinėse studijose

Paskaitos

15 val.

15 val.

Komandinis darbas

5 val.

10 val.

Konsultacijos

 

15 val.

Iš viso kontaktinio darbo val.

60 val.

Savarankiškas darbas

100 val.

Iš viso

160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas – 20%
Komandinis darbas – 40%
Egzaminas - 40 %

Literatūra

1. 2019 Simon, K., Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing
2. 2019 Chaffey, D. Digital Marketing 7th edition
3. 2016 Laudon, K. C., Traver, C. G. E-Commerce 2016: Business, Technology, Society
4. 2016 Strauss, J., Frost, R. E-Marketing
5. 2016 Kotler, P., Kartajaya, H., et al. Marketing 4.0 https://ebookcentral-proquest-com.ezproxy.vdu.lt:2443/lib/vmulib-ebooks/detail.action?docID=4785177
Papildoma literatūra
1. 2017 Digital Firefly Marketing, Big Book of Digital Marketing https://digitalfireflymarketing.com/wp-content/uploads/2017/02/Big-Book-of-Digital-Marketing.pdf
2. 2016 Jones, A.T., Malczyk, A., Beneke, J. Internet Marketing https://vula.uct.ac.za/access/content/group/95dfae58-9991-4317-8a1d-e2d58f80b3a3/Published%20OER%20UCT%20Resources/Internet%20Marketing%20textbook.pdf
3. 2013 Stokes, R. The Essential Guide to Marketing in a digital world https://www.redandyellow.co.za/content/uploads/woocommerce_uploads/2017/10/emarketing_textbook_download.pdf