Marketingo sprendimai (KVI)

  • Dalyko kodas: KVI2001
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Marketing Solutions
  • Dalykas atestuotas: 2022
  • Atestacija galioja iki: 2025
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Dr. Justinas Kisieliauskas

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – studijuoti marketingo reiškinius, supažindinant studentą su verslo aplinka ir jos ypatybėmis bei svarba kuriant ir valdant šių dienų marketingo procesus. Kurso eigoje analizuojamos kintančios vartotojo, rinkos, vertės, produkto, kainos koncepcijos. Mokomasi naudoti įvairius marketingo sprendimus verslo sėkmei pasiekti.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The purpose of the subject is to study marketing phenomena, acquainting the student with the business environment and its features and importance in creating and managing today's marketing processes. During the course, the changing concepts of consumer, market, value, product, price are analyzed. Learn to use a variety of marketing solutions to achieve business success.

Dalyko studijų rezultatai

1) Atpažinti ir paaiškinti pagrindinius marketingo principus kintančios aplinkos kontekste.
2) Atpažinti, paaiškinti ir įvertinti marketingo aplinką ir jos pagrindines charakteristikas
3) Įvertinti organizacijos kintančią aplinką, identifikuoti pagrindinius veiksnius, kurie keičia rinką ir marketingo sritį ir kokią įtaką tai daro marketingo valdymo sprendimams.
4) Pritaikyti marketingo žinias organizacijos marketingo strategijos rengime.
5) Parengti marketingo strategijos grupės darbo žodinį pristatymą.

Dalyko turinys

1. Įvadas į marketingo sprendimus
2. Marketingo praeitis, dabartis, ateitis.
3. Interneto technologijos taikymas marketinge.
4. Marketingo tyrimai.
5. Globali rinka
6. Kainos reiškinys
7. Naujas vartotojo vaidmuo: vartotojo pritraukimas ir įtraukimas.
8. Komunikacijos reiškinys
9. Marketingo įrankiai ir jų taikymas marketingo strategijoje.
10. Nemokami marketingo sprendimai I
11. Nemokami marketingo sprendimai II
12. Mokami marketingo sprendimai I
13. Mokami marketingo sprendimai II
14. Grupinio darbo ataskaita ir pristatymas

Dalyko studijos valandomis

Studijų vykdymo forma

Val. auditorinėse studijose

Val. nuotolinėse studijose

Paskaitos

15 val.

15 val.

Komandinis darbas

5 val.

10 val.

Konsultacijos

 

15 val.

Iš viso kontaktinio darbo val.

60 val.

Savarankiškas darbas

100 val.

Iš viso

160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas – 20 %
Komandinis darbas – 40 %
Egzaminas – 40 %

Literatūra

1. 2019 Chaffey, D. Digital Marketing
2. 2019 Simon, K. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing
3. 2019 Marketing in a Digital World Ebook
http://web.b.ebscohost.com.ezproxy.vdu.lt/ehost/detail/detail?vid=8&sid=2f46dfae-75c8-4f5a-a453-8c4c9264bb7c%40pdc-v-sessmgr02&bdata=JnNpdGU9ZWhvc3QtbGl2ZQ%3d%3d#AN=2094345&db=e000xww
4. 2017 Damian R. Understanding Digital Marketing Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation Ebook
http://web.b.ebscohost.com.ezproxy.vdu.lt/ehost/detail/detail?vid=4&sid=2f46dfae-75c8-4f5a-a453-8c4c9264bb7c%40pdc-v-sessmgr02&bdata=JnNpdGU9ZWhvc3QtbGl2ZQ%3d%3d#AN=1406070&db=e000xww
5. 2016 Kingsnorth, S. Digital Marketing Strategy Ebook https://tmbukz.ga/read.php?id=a7IaDAAAQBAJ
Papildoma literatūra
1. 2017 Big Book of Digital Marketing https://digitalfireflymarketing.com/wp-content/uploads/2017/02/Big-Book-of-Digital-Marketing.pdf
2. 2016 Kotler, P., et al. Marketing 4.0 https://ebookcentral-proquest-com.ezproxy.vdu.lt:2443/lib/vmulib-ebooks/detail.action?docID=4785177