Marketingas ir tarptautinė komercija
Programos pristatymas
Studijų programa skirta siekiantiems
tapti aukščiausios kvalifikacijos marketingo specialistais, taikančiais
naujausias marketingo teorijas ir metodus, gebančiais savarankiškai analizuoti
rinkos tendencijas ir pokyčius, sekti ir įvertinti mokslo naujoves, taikyti
turimas žinias organizacijų marketingo veiklų tobulinime, gebančiais dirbti
tarptautinėje aplinkoje.
- Studijų programoje užtikrinamas
rinkos poreikius atitinkantis studijų turinys, į paskaitas integruoti
susitikimai su verslo bei viešojo sektoriaus organizacijų atstovais, inovatyvūs
studijų metodai.
- Paskaitas dėsto šiuolaikiški ir
patyrę dėstytojai, verslo praktikai, vizituojantys užsienio dėstytojai.
- Paskaitos vyksta I-V nuo 17.30 val.
modernioje studijų aplinkoje Kauno centre.
- Visos paskaitos vyksta auditorijoje iki 30% paskaitų vykdant nuotoliniu būdu.
- Programa vykdoma Ekonomikos ir vadybos
fakultete, pasižyminčiame unikalia – bendruomeniška, draugiška ir
bendradarbiavimą skatinančia #VDUevf kultūra.
Studijų programos studentai turi
galimybę pasirinkti dvigubo diplomo studijas, įgyjant dviejų skirtingų šalių
universitetų suteikiamas žinias bei dviejų skirtingų šalių aukštojo mokslo
diplomus, darbdavių vertinamą tarptautinę patirtį. Dvigubo diplomo studijų
programa vykdoma kartu su Liuveno Katalikiškojo universiteto Vadybos mokykla
(Belgija). Programos studentai taip pat turi galimybę naudotis kitomis mokymosi
galimybėmis daugiau nei 50 užsienio
šalių universitetų, atlikti tarptautinę praktiką bet kurioje pasaulio šalyje.
Raktiniai žodžiai
#SkaitmeninisMarketingas #SkaitmeninisVerslas #MarketingoAnalitika #Tarptautinis verslas #ReputacijosValdymas #KlientųPatirtiesValdymas

Šios studijos suteikia strateginių marketingo ir tarptautinės komercijos žinių ir gebėjimų, būtinų kuriant vertę vis išrankesniems vartotojams. Srities specialistų komanda dalinasi savo moksline ir praktine patirtimi, siekdami išugdyti kritinio mąstymo, kūrybiškumo ir lyderystė įgūdžius, padėsiančius laimėti besikeičiančiame verslo pasaulyje.
Doc. dr. Viktorija Grigaliūnaitė, programos vadovė

The Marketing and International Commerce program provides a strong foundation with motivated professors who use modern, hands-on teaching methods. It offers various opportunities, such as double degrees, exchange programs, and internships, ensuring a comprehensive educational and professional experience. This program effectively covers core business principles while offering significant growth and practical experience opportunities.
Mykyta Divieiev Senior Quality Control Analyst at AML Compliance sphere in Guidehouse company

Programa, tikrąja ta žodžio prasme, yra tramplynas tarp studento ir pasaulio, kur dvigubo laipsnio galimybė yra toliausiai nešantis šuolis. Teisingas pasirinkimas, jei ieškoma naujausių profesinės srities žinių, atsidavusių profesorių, sertifikatų į "LinkedIn", tarptautinės patirties, pasirinkimų laisvės praktikos bei darbo pasiūlymų atžvilgiu.
Justas Šiburkis, verslas verslui pardavimų vadybininkas, Hilti Group
Studijų programos planas
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Strateginis marketingas [VAM5005] | Miglė Šontaitė-Petkevičienė | 6 |
Skaitmeninis verslas ir marketingas [VAM5031] | Justinas Kisieliauskas | 6 |
Santykių marketingas [VAM6003] | Aušra Pažėraitė | 6 |
Tarptautinis verslas [VAM5004] | Viktorija Grigaliūnaitė | 6 |
Neuromarketingas [VAM5015] | Lina Pilelienė | 6 |