Integruota marketingo komunikacija
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Suteikti studentams žinių apie integruotąsias marketingo komunikacijas, jų įvairovę, veiklos kontekstus bei sistemas. Studentai bus supažindinti su teorinėmis ir praktinėmis integruotos marketingo komunikacijos problemomis bei jų sprendimo variantais, gebės parinkti bei įvertinti pagrindinius būdus integruotai komunikacijai su skirtingomis auditorijomis vykdyti. Studentai išmoks parengti integruotos marketingo komunikacijos planą, taikyti įvairius šiuolaikinės komunikacijos sprendimus bei priemones.
Dalyko anotacija užsienio kalba
Course purpose - to provide the students with knowledge about integrated marketing communications, their diversity, business contexts and systems. Students will get acquainted with theoretical and practical problems of integrated marketing communication and their solutions, will be able to select and evaluate the main ways to implement integrated communication with different audiences. Students will learn to develop an integrated marketing communication plan, apply a variety of modern communication solutions and tools.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Marketingo principai
Dalyko studijų rezultatai
1.Įvardinti ir apibūdinti integruotų marketingo komunikacijų svarbą, reikšmę bei vietą marketingo strateginio planavimo kontekste
2.Identifikuoti ir analizuoti marketingo komunikacijos aplinkas, kontekstus, dalyvius bei jų elgseną
3.Identifikuoti bei analizuoti komunikacinio proceso elementus, remiantis tradicine ir šiuolaikine perspektyva ir gebėti juos efektyviai bei kūrybiškai parinkti atsižvelgiant į marketingo komunikacijai keliamus tikslus bei verslo aplinką
4.Parengti integruotos marketingo komunikacijos planą, taikant šiuolaikines komunikacijos priemones bei metodus
5.Pademonstruoti gebėjimus dirbant grupėse, dalintis žiniomis aktyviai įsitraukiant, prisiimti atsakomybę bei siūlyti argumentuotus sprendimus
4.Parengti integruotos marketingo komunikacijos planą, taikant šiuolaikines komunikacijos priemones bei metodus
6.Pademonstruoti gebėjimus komunikuoti raštu ir žodžiu, pristatant užduočių rezultatus bei sprendimus, rašant atsiskaitymo darbus
Dalyko turinys
1. Įvadas į IMK: koncepcijos atsiradimo prielaidos
2. IMK samprata, reikšmė, svarba, procesas
3. IMK planavimas
4. IMK elementai ir jų parinkimas
5. IMK komplekso sudarymas
6. Reklama kaip IMK elementas
7. Pardavimų skatinimas kaip IMK elementas
8. Asmeninis pardavimas kaip IMK elementas
9. Viešieji ryšiai kaip IMK elementas
10. Tiesioginis marketingas kaip IMK elementas
11. Psichologiniai metodai komunikacijoje
12. Komunikacija su skirtingų kartų vartotojais
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 30 val.
Komandinis darbas 15 val.
Konsultacijos 15 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Savarankiškas darbas – 50%
Egzaminas – 50%
Literatūra
1. 2021 Belth, G.E., Belth, M.A. Advertising and Promotion. An Integrated Marketing Communications Perspective
2. 2019 Blakeman, R. Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation https://books.google.lt/books?id=m-1DDwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=integrated+marketing+communication&hl=lt&sa=X&ved=0ahUKEwjbmLXqnbjoAhVnkosKHdEKB2AQ6AEIMjAB#v=onepage&q=integrated%20marketing%20communication&f=false
3. 2018 Clow, K. E. Integrated advertising, promotion, and marketing communications
Papildoma literatūra
1. 2008 Percy., L. Strategic Integrated Marketing Communications.
Theory and Practic https://www.academia.edu/31847493/_Larry_Percy_Strategic _Integrated_Marketing_Communication