Marketingo komunikacijos

  • Dalyko kodas: VAD 4002
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Marketing communications
  • Dalykas atestuotas: 2014-04-01
  • Atestacija galioja iki: 2017-04-01
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Prof. Arvydas Bakanauskas

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalykas skirtas ugdyti studentų žinias, gebėjimus sukurti marketingo komunikacijų planą, parinkti pagrindinius būdus komunikavimui su esamais ir potencialiais vartotojais: reklamą, pardavimų skatinimą, asmeninį pardavimą, ryšius su visuomene, tiesioginį marketingą, interaktyvų/interneto marketingą. Studentai įgyja žinias apie svarbiausius vidinius bei išorinius veiksnius įtakojančius marketingo komunikacijų plano kūrimo procesą.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The purpose of this course is to developing students’ knowledge, their abilities to create marketing communications plan, to select basic tools for communication with customers and prospective clients in the following spheres: advertising, sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing, interactive/internet marketing. Students study the main internal and external factors that impact the creation process of marketing communications plan.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Marketingo principai

Dalyko studijų rezultatai

1) Atpažinti ir apibūdinti marketingo komunikacijų teorines nuostatas, jas siejant su šiuolaikinio marketingo raidos tendencijomis bei pokyčiais
2) Atpažinti ir įvertinti marketingo komunikacijų elementų funkcijas ir paskirtį
3) Įvertinti besikeičiančią organizacijos aplinką, identifikuoti įvairius rinką ir marketingo komunikacijos sritį transformuojančius veiksnius, suprasti jų įtaką organizacijų marketingo komunikacijų sprendimams
4) Pritaikyti marketingo komunikacijų žinias organizacijų marketingo komunikacijų sprendimams analizuoti
5) Savarankiškai išanalizuoti konkrečios organizacijos situaciją ir sudaryti jos marketingo komunikacijų planą
6) Parengti grupinį viešą žodinį savo idėjų pristatymą, remiantis nustatytais reikalavimais
7) Suformuluoti ir apginti savo nuomonę, įtikinti, pagrindžiant pristatomas/aprašomas idėjas
8) Pademonstruoti gebėjimą komunikuoti su kitais, pasidalinti darbus, bendrauti grupėje ir toleruoti grupės narių nuomonę, prisiimti atsakomybę ir kt.

Dalyko turinys

1. Integruotųjų marketingo komunikacijų samprata. Marketingo komunikacijos procesas. Marketingo komunikacijų kompleksas
2. Marketingo komunikacijų plano sudarymas
3. Reklamos funkcijos. Reklamos kampanijos planavimas. Reklamos tikslai. Reklamos priemonių charakteristikos: spausdinta, transliacinė, vieša, pardavimo vietose, speciali
4. Asmeninio pardavimo funkcijos. Asmeninio pardavimo proceso etapai
5. Pardavimo skatinimas
6. Ryšiai su visuomene
7. Tiesioginis marketingas
8. Interaktyvus/interneto marketingas

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos ir atvejų analizė – 30 val.
Seminarai ir atvejų analizė – 15 val.
Darbas grupėje (pasitelkiant IT) – 15 val.
Savarankiškas studento darbas (skirtas studentui pasiruošti paskaitoms, seminarams, atvejų analizei, savarankiškai studijuoti literatūrą, parengti grupinio darbo pristatymą žodžiu; pasirengti koliokviumui ir egzaminui) – 100 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas – 25%
Seminarų užduočių atlikimas – 10%
Grupinis namų darbas – 15%
Egzaminas – 50 %

Literatūra

1. 2012 Bakanauskas, A. Integruotosios marketingo komunikacijos. VDU leidykla
2. 2010 Pelsmacker, P., Geuens, M., Van Den Bergh, J. Marketing Communications: A European Perspective. Financial Times Management
Papidoma literatūra
1. 2003 Wells, W., Burnett, J., Moriarty, S. Advertising:principles & practice. Prentice Hall
2. 2010 Fill, C. Marketing Communications: Interactivity, Communities and Content, 5th Ed. Prentice Hall