Medijų produkcija

  • Dalyko kodas: NMM 4016
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: MEDIA PRODUCTION
  • Dalykas atestuotas: 2020 06 30
  • Atestacija galioja iki: 2023 06 30
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Lekt. Augustinas Balaišis

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Kurso metu supažindinama su šiuolaikinių medijų produkcijos įvairove, jos gamyba ir taikymu. Teorija jungiama su praktinėmis užduotimis, pristatomos medijų technologijos, programinė ir techninė įranga, bei jų taikymo būdai ir galimybės. Studentai mokomi įvairiapusiškai suvokti medijų technologijų reikšmę įvairiose kūrybinių industrijų sferose. Atliekamos koncepcijos formavimo, filmavimo, montavimo, fotografavimo, koregavimo, retušavimo, paruošimo spaudai, grafinio dizaino užduotys ir projektai.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The course introduces the diversity of modern media production, its production and application.The theory is combined with practical tasks, media technologies, software and hardware, and their application methods and possibilities are presented. Students are taught a multifaceted understanding of the importance of media technology in a variety of creative industries. Concept formation, filming, editing, photography, adjustment, retouching, prepress, graphic design tasks and projects are performed.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Būti iškluaius Naujųjų medijų meno studijų programos I – VI semestrų dalykus

Dalyko studijų rezultatai

Įvardinti multimedijos projekto panaudojimo būdus mene ir muzikos industrijoje.
Suprasti technologinius procesus, reikalingus sukurti originalią multimedijos produkciją
Taikyti planavimo technikas ir išraiškos priemones, įgyvendinant multimedijos užduotį.
Kurti multimedijų kūrinius išnaudojant saugias audiovizualinio kūrimo procedūras šiuolaikines kompiuterinės technikos galimybes, derinant vaizdo ir teksto santykį.
Kurti, taikyti ir adaptuoti multimedijų pranešimus atsižvelgiant į tarpkultūrinę aplinką.
Taikyti tarpdisciplinines priemones išsikeltų tikslų vystymui.
Taikyti multimedijų komunikacijos priemones bei principus pristatyme ir prisistatyme.
Paruošti reprezentacinį grafinį maketą skirtingoms medijoms.

Dalyko turinys

1. Pasiruošimas kūrybiniam darbui – medijų atrinkimo kriterijai, metodikos.
2. Vaizdo komponavimo metodai, pasirengimas kūrybiniam darbui.
3. Kompozicijos procesas – medijų forma ir komponavimo technikos.
4. Eksperimentinio vaizdo kūrimo istorinis kontekstas, kūrybos metodai
5. Darbas studijoje (saugus darbas su programine ir technine įranga, supažindinimas su pagrindinėmis įrangos funkcijomis).
6. Įvadas į skaitmeninio vaizdo kūrimo programinę ir techninę įrangą.
7-11. Kūrybinio darbo įgyvendinimo planavimas ir procesų suvaldymas
12. Darbo grupėse organizavimo ir planavimo principai.
9. Kontekstinio aprašymo rengimo metodai.
13. Kūrybinio darbo pristatymo pasiruošimas.
14. Įvadas į dalyko struktūrą, buvusių darbų analizė.
15. Medijos audiovizualiniuose kūriniuose – istorinis kontekstas ir kūrybiniai metodai

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos 5 val.
Seminarai - val.
Laboratoriniai darbai - val.
Pratybos - val.
Konsultacijos 55 val.
Iš viso kontaktinio darbo val. 60 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kūrinio koncepcijos parengimas ir pristatymas – 20 %
Projekto pristatymas – 20 %
Rašto darbas – 20 %
Medijų projektas (egzaminas) – 40 %

Literatūra

1. 2010 D. Dabner, Sh. Calvert, A. Casey. Grafinio dizaino mokykla.
2. 2004 Basilico, S., Cut: film as found object in contemporary video
3. 2002 Dancyger, K., Technique of Film and Video Editing
4. 2009 Chion, Film: a Sound Art: Film and Culture Series.
Papildoma literatūra
1. 2004 Eargle, J., The Microphone Book: From Mono to Stereo to Surround, A Guide to Microphone Design and Application.
2. 2010 D. Dabner. Dizainas ir maketavimas: kompiuterinės leidybos pradmenys.
3. 2012 P. Barry Advertising Concept Book (Second Edition)
4. 2007 Sonja Commentz.Tactile: High Touch Visuals
5. 1999 Nyman, M., Experimental Music: Cage and Beyond.