Mokomojo dalyko pedagogika: muzikos pedagogika
Programos pristatymas
Muzika – tai kalba, kurią supranta visi, net jei ja
nekalba. O muzikos mokytojas – tas, kuris padeda išgirsti pasaulį giliau.
Jei Tau muzika – daugiau nei hobis, jei nori įkvėpti kitus muzikuoti, kurti,
išreikšti save garsais – muzikos pedagogikos programa kaip tik Tau. Čia ugdysi
tiek savo meninį jautrumą, tiek pedagoginį profesionalumą.
Studijų metu:
• Tobulinsi atlikimo įgūdžius – dainavimas, fortepijonas, kiti instrumentai,
įvairios koncertinės veiklos formos.
• Mokysiesi muzikos teorijos disciplinų – solfedžio, harmonijos, aranžuotės,
polifonijos.
• Pažinsi kompiuterines muzikos technologijas, garso kūrimą ir įrašymą.
• Ugdysi muzikinę kūrybą ir interpretaciją, susipažinsi su miuziklu,
improvizacija, sceniniu pasirodymu.
• Įgysi pedagoginių kompetencijų – nuo emocinio intelekto iki muzikos
didaktikos ir ugdymo turinio planavimo.
• Dalyvausi meninėje ir projektinėje veikloje, kursi, organizuosi, įsitrauksi į
kultūrinius renginius.
Kodėl verta rinktis šią programą?
• Menas + pedagogika – ugdysi tiek savo kūrybinį balsą, tiek gebėjimą įkvėpti
kitus.
• Daug praktikos – tiek scenoje, tiek mokykloje, tiek kūrybiniuose projektuose.
• Technologijos + tradicijos – derinsi klasikinį muzikos ugdymą su
šiuolaikinėmis skaitmeninėmis priemonėmis.
• Karjeros lankstumas – galėsi dirbti mokytoju, meno kolektyvų vadovu,
kultūrinių projektų koordinatoriumi ar net muzikos kūrėju.
• Tarptautinės galimybės – praktikos, mainų programos ir dalyvavimas
tarptautiniuose kultūriniuose tinkluose.
• Asmeninis augimas – lavinsi jautrumą, kūrybiškumą, bendravimo įgūdžius,
išmoksi dirbti tiek su vaikais, tiek su suaugusiais.
Raktiniai žodžiai
#muzikinisUgdymas #muzikosPedagogika #dainavimas #fortepijonas #kūrybiškumas #kompozicija #koncertinėVeikla #miuziklai #muzikinėTechnologija #meninėRaiška #tarptautiškumas #šiuolaikinėMokykla #VDUŠvietimoakademija #Vilnius

Studijose sudaromos galimybės plėtoti studentų individualią meninę raišką integruojant kompiuterines muzikos technologijas bei projektines veiklas. Viena iš jų – muzikinių spektaklių, miuziklų projektavimas bei įgyvendinimas. Tai plataus spektro muzikinis ugdymas, skatinantis studentų saviraiškos poreikius. Įgyta patirtis aktuali organizuojant inovatyvią muzikinio ugdymo pedagoginę praktiką.
Doc. Vytautas Barkauskas, kompozitorius, programos dėstytojas

Universitetinėse muzikos pedagogikos ir muzikos edukologijos studijose įgytos žinios ir patirtys man padeda kiekvieną dieną. Tiek kūrybiniame procese, ir tiek versle. Studijos atskleidė: mokytojas geba dalintis, išklausyti ir motyvuoti, o to itin reikia daugelyje gyvenimo sričių. Be to, muzikos pedagogika meną ir mokytojo pasaulėžiūrą apjungia į vieną visumą.
Faustas Venckus, absolventas, muzikos įrašų prodiuseris, kompozitorius, atlikėjas

Aš visada norėjau tapti dainininke ir dainavimo mokytoja. Įgijusi atlikėjos specialybę vis tik supratau, kad be aukštojo pedagoginio išsilavinimo mokytoja aš būti negalėsiu. Todėl įstojau į bakalauro studijas pasirinkusi muzikos pedagogiką universitete, o vėliau ir muzikos edukologiją magistrantūros studijose. Galiu pasakyti, kad tiek besimokydama muzikos – laimėjau, nes dabar jaučiuosi tvirtai tiek sceniniame, tiek pedagoginiame kelyje.
Giedrė Kilčiauskienė dainininkė, kompozitorė, dainų tekstų autorė, pedagogė
Partneriai



Šiuolaikinis gyvenimas asmeniui ir jo ugdymui kelia ir tradicinius, ir visai naujus reikalavimus. Mokykloje, derinant klasikinio ir moderniojo ugdymo sistemų privalumus, būsimiems muzikos pedagogams sudaromos palankios sąlygos tobulinti profesines ir dalykines kompetencijas, reflektuoti studijose ir pedagoginėje praktikoje įgytą patirtį, gebėti kūrybiškai ją interpretuoti dinamiško šiuolaikinio ugdymo kontekste.
Studijų programos planas
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Harmonija ir solfedžio [MDP1050] | Vytautas Barkauskas | 4 |
Kompiuterinės muzikos technologijos [MDP1053] | Jolanta Abramauskienė | 3 |
Mokykliniai muzikos instrumentai [MDP1051] | Vida Palubinskienė | 3 |
Muzikos atlikimas (fortepijonas, choro studija, dainavimas) 1 [MDP1049] | Zita Grigienė | 7 |
Muzikos pedagogikos pagrindai [MDP1052] | Jolanta Abramauskienė | 3 |
A grupės dalykai | 10 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Lietuvių muzikos istorija [MDP4006] | Kastytis Barisas | 3 |
Polifonija ir solfedžio [MDM1002] | Rasa Kirliauskienė | 4 |
Muzikos atlikimas (fortepijonas, choro studija, dainavimas) 2 [MDM1008] | Rasa Kirliauskienė | 7 |
Bendroji ir raidos psichologija [MDP4005] | Ala Petrulytė | 3 |
Sveikatos ir gyvenimo įgūdžių ugdymas [MDP1071] | Juratė Česnavičienė | 3 |
A grupės dalykai | 10 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Aranžuotė ir solfedžio [MDP2040] | Rasa Kirliauskienė | 4 |
Muzikos atlikimas (fortepijonas, choro studija, dainavimas) 3 [MDP2039] | Kastytis Barisas | 7 |
Pedagogo asistento praktika [MDP2004] | Vaida Jurgilė | 6 |
Pedagogika [MDP2003] | Eglė Stasiūnaitienė | 4 |
Emocinio intelekto ugdymas [MDP2006] | Aurelija Stelmokienė | 3 |
A grupės dalykai | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Didaktinės muzikos technologijos [MDP3018] | Jolanta Abramauskienė | 5 |
Muzikos atlikimas (fortepijonas, choro studija, dainavimas, dirigavimas) 4 [MDP2097] | Jolanta Lasauskienė | 8 |
Ugdymo turinio kūrimas ir valdymas [MDP2005] | Linas Jašinauskas | 3 |
A grupės dalykai | 14 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Dalyko didaktika 1 (ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio meninio ugdymo didaktika) [MDP3073] | Jolanta Abramauskienė | 4 |
Etninė kultūra ir ansamblinis folklorinis muzikavimas [MDP3017] | Vida Palubinskienė | 5 |
Muzikos estetika ir kūrinių analizė [MDP3127] | Vytautas Barkauskas | 3 |
Pasaulio muzikos kultūros istorija 1 [MDP3016] | Vytautas Barkauskas | 3 |
Pasaulio tradicinė muzika [MDP3149] | Remigijus Vitkauskas | 4 |
Muzikos atlikimas 5 (fortepijonas, dainavimas, choro studija, dirigavimas) [MDP3327] | Vilius Tavoras | 8 |
Įtraukusis ugdymas [MDP3014] | Agnė Brandišauskienė | 3 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Dalyko didaktika 2 (pagrindinio ir vidurinio muzikinio ugdymo didaktika) [MDP3135] | Asta Rauduvaitė | 4 |
Muzikos atlikimas (fortepijonas, choro studija, dirigavimas) 6 [MDP3136] | Vilius Tavoras | 8 |
Pasaulio muzikos kultūros istorija 2 [MDP3047] | Vytautas Barkauskas | 3 |
Pedagoginių tyrimų teorija ir metodika, kursinis darbas [MDP3059] | Jolanta Lasauskienė | 3 |
Pedagoginė praktika globojant mentoriui [MDP3002] | Vaida Jurgilė | 12 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Muzikinio ugdymo tyrimai [MDP4009] | Jolanta Lasauskienė | 3 |
Neformalus muzikinis ugdymas [MDP4070] | Asta Rauduvaitė | 5 |
Žaidimų pedagogika [MDP4071] | Daiva Žitkevičienė | 3 |
Muzikos atlikimas 7 (choro studija, dirigavimas) [MDP4093] | Asta Rauduvaitė | 4 |
Pedagoginių studijų baigiamasis darbas [BAIGMDP01] | Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė | 3 |
Savarankiška pedagoginė praktika [MDP4001] | Linas Jašinauskas | 12 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Muzikinė kūryba [MDP4072] | Vytautas Barkauskas | 5 |
Muzikinės veiklos psichologija [MDP4082] | Rasa Kirliauskienė | 4 |
Muzikiniai projektai [MDP4081] | Rasa Kirliauskienė | 6 |
Bakalauro baigiamasis darbas [BENBMDP01] | Jolita Kudinovienė | 15 |