Reklamos vadyba

STUDIJŲ REZULTATAI

1. Taikyti fundamentines ir empirinių tyrimų rezultatais pagrįstas naujausias reklamos ir jai artimų sričių žinias kompleksiškai ir sistemiškai pažįstant bei vertinant reklamos teorinius ir profesinės veiklos reiškinius esant neapibrėžtumo sąlygoms.
2. Identifikuoti kompleksines ir tarpdisciplinines su reklama ir jai artimomis sritimis susijusias problemas, atpažinti, parinkti tinkamas ir kritiškai vertinti reklamos ir jai artimų sričių teorijas, empirinių tyrimų rezultatus ir pasaulines praktikas skirtinguose verslo kontekstuose.
3. Inicijuoti, planuoti ir atlikti nepriklausomus mokslinius ir (ar) taikomuosius reklamos tyrimus kuriant tyrimo metodologiją, renkant, sisteminant, analizuojant duomenis ir informaciją kritiškai įvertinant ir interpretuojant tyrimų rezultatus.
4. Siūlyti moksliniais tyrimais pagrįstus novatoriškus bei sudėtingus reklamos ir jai artimų sričių sprendimus įvertinant jų rezultatus, svarbą ir pasekmes – pasauliniu, vietos, organizacijos, asmens – lygmeniu.
5. Analizuoti ir kritiškai vertinti reklamos ir jai artimų sričių – pasauliniu, vietos, organizacijos, asmens – lygmeniu strateginius, taktinius ir operatyvinius sprendimus, taikant mokslinių tyrimų rezultatus.
6. Kompleksiškai planuoti ir tinkamai spręsti sudėtingus reklamos ir jai artimų sričių uždavinius naujoje ir nepažįstamoje aplinkoje.
7. Inicijuoti ir kurti inovatyvius vertę kuriančius reklamos ir jai artimų sričių sprendimus siekiant – pasauliniu, vietos, organizacijos, asmens – lygmens strateginių, taktinių ir operatyvinių tikslų.
8. Efektyviai ir kūrybiškai dirbti komandoje ir jai vadovauti, prisiimti atsakomybę, dalytis žiniomis ir bendradarbiauti sprendžiant problemas.
9. Sklandžiai, tinkamai žodžiu ir raštu vartojant profesinę kalbą komunikuoti su suinteresuotosiomis šalimis pristatant tyrimų rezultatus ir praktines idėjas, konstruktyviai diskutuojant, ginant nuomonę, konsultuojant ir (ar) atliekant ekspertinį vertinimą.
10. Demonstruoti kritiško, sisteminio, kūrybinio ir strateginio mąstymo įgūdžius, savarankiškai priimant inovatyvius sprendimus, suvokiant moralinę ir socialinę atsakomybę už savo veiklą ir jos etines pasekmes.
11. Demonstruoti savarankiško mokymosi ir nuolatinio tarpdisciplininio profesinio tobulėjimo įgūdžius.

TARPTAUTINIŲ MAINŲ GALIMYBĖS

Programos studijų tinklelis yra suplanuotas taip, kad pirmaisiais studijų metais studentai studijuoja privalomuosius studijų krypties dalykus, o III studijų semestrą jiems sudaroma galimybė Mobilumo langui – Erasmus, dvišaliams mainams ar dvigubo diplomo studijoms.
Visi Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentai gali pasinaudoti „Erasmus+“ ir VDU Dvišalių mainų programų suteikiamomis studijų ir praktikų galimybėmis. Už studijas pagal „Erasmus+“ ir VDU Dvišalių mainų programą užsienio universitete papildomai mokėti nereikia, studentams skiriama stipendija. Pasinaudojus studijų mainų galimybe studentams atsiveria didesnės karjeros galimybės užsienyje ir Lietuvoje, mainų programa suteikia naujų pažinčių, galimybę tobulinti užsienio kalbų žinias, lavinti asmenines savybes – kūrybiškumą, kritinį mąstymą, savarankiškumą. Šiuo metu fakulteto studentai gali rinktis mainų kryptį iš 20 skirtingų ES/EEE šalių ir iš 30 šalių partnerių, kurios nepriklauso ES/EEE. Daugiau informacijos: https://www.vdu.lt/lt/tarptautiniai-rysiai/studentams/erasmus-studijos/

TOLESNIŲ STUDIJŲ IR KARJEROS GALIMYBĖS

Magistrantūros studijų programos „Reklamos vadyba“ absolventai galės: rengti ir įgyvendinti novatoriškas ir kūrybiškas, į klientą orientuotas reklamos strategijas, pagrįstas mokslo žiniomis, tyrimais, o taip pat regionine bei pasauline patirtimi; dirbti reklamos vadovais bei reklamos, komunikacijos, viešųjų ryšių skyrių vadovais verslo įmonėse ir kitose organizacijose; dirbti reklamos pardavimų atstovais; reklamos ar komunikacijos strategais; užsienio kompanijų reklamos vadybininkais; įmonių reklamos, rinkodaros, komunikacijos, viešųjų ryšių skyrių specialistais; siūlyti konsultavimo paslaugas organizacijoms, sprendžiančioms reklamos problemas; efektyviai kurti nuosavą verslą; dirbti samdomais konsultantais verslo konsultavimo įmonėse arba steigti asmeninių konsultacijų įmonę arba dirbti žurnalistais. Programoje nagrinėjamos įvairios kūrybinės reklamos strategijos ir taktikos, taip pat novatoriški sprendimai, turinio ir patirties rinkodara, reklamos psichologijos ir verslo veiklos koncepcijų įvairovė. Šis derinys leidžia kaupti žinias ir įgūdžius, reikalingus kritiškam, kūrybiškam ir tvariam požiūriui į reklamos vadybą sudėtingoje ir dinamiškoje aplinkoje.
Programos absolventai taip pat galės tęsti studijas doktorantūroje ir vykdyti mokslinius tyrimus.

PRAKTIKOS APIBŪDINIMAS

Programos studentams suteikiama tarptautinės praktikos galimybė užtikrinanti universalų išsilavinimą, realią patirtį ir padedanti integruotis į modernią, globalią ir dinamišką darbo rinką. Praktika atveria plačias galimybes, padeda įsivertinti savo studijas būsimos karjeros kontekste bei paįvairina gyvenimo aprašymą. Fakulteto studentai gali išvykti į 2 – 6 mėnesių praktiką bet kurioje iš ES/EEE šalių ir gauti „Erasmus+“ stipendiją. Taip pat studentams yra suteikiama galimybė atlikti praktiką su VDU mobilumo stipendija visose pasaulio valstybėse (išskyrus ES ir Europos ekonominės erdvės šalyse). Su šia stipendija studentai gali išvykti 3 mėnesių praktikai jų pasirinktose organizacijose. Daugiau informacijos: https://www.vdu.lt/lt/tarptautiniai-rysiai/studentams/praktika-uzsienio-salyse/

BAIGIAMASIS DARBAS

Magistro baigiamasis darbas – tai rašytinis mokslinio – tiriamojo – taikomojo pobūdžio projektas apie aktualias reklamos vadybos problemas, kuriame pateikiami magistro studijų baigiamajame etape studento savarankiškai atliktų mokslinių tyrimų rezultatai ir konkrečios situacijos analizės pagrindu sukurti nauji sprendimai. Baigiamasis darbas pristatomas ir ginamas viešai.