Mokomojo dalyko pedagogika: anglų kalbos pedagogika ir kita užsienio kalba
Programos pristatymas
Ar nori atverti kitiems duris į pasaulį per kalbą?
Anglų kalba šiandien yra raktas į tarptautinį bendravimą, profesinę sėkmę ir
kultūrinį pažinimą. O jeigu nori dar daugiau – papildoma užsienio kalba
(vokiečių, prancūzų, italų ar ispanų) leis Tau tapti tikru daugiakalbystės
ambasadoriumi!
Šioje programoje ne tik gilinsi anglų kalbos žinias, bet ir:
• Mokysiesi antrąją užsienio kalbą – pasirinktą iš keturių (vokiečių, prancūzų, italų ar ispanų).
• Tyrinėsi britų ir amerikiečių literatūrą, kultūrą ir kalbos subtilybes.
• Įgysi pedagoginių žinių – nuo raidos psichologijos iki ugdymo turinio kūrimo.
• Sužinosi, kaip taikyti šiuolaikines kalbų mokymo technologijas ir metodikas.
• Ugdysi emocinį intelektą, komunikacinius gebėjimus ir kūrybiškumą – visa tai svarbu šiuolaikiniam pedagogui.
Kodėl verta rinktis šią programą?
• Dvikalbystės privalumas – išmoksi ne tik anglų, bet ir pasirinktą antrąją kalbą (vokiečių, prancūzų, italų arba ispanų).
• Tvirtas kalbinis ir kultūrinis pagrindas – gilinsiesi ne tik į kalbos vartojimą, bet ir į kultūrą, literatūrą, komunikacijos meną.
• Praktika Lietuvoje ir užsienyje – reali pedagoginė patirtis mokyklose ir tarptautinėse aplinkose.
• Tvarus karjeros kelias – tapk anglų (ir kitos užsienio kalbos) mokytoju(-a) ar dirbk įvairiose tarptautinėse institucijose, verslo ar kultūros srityse.
Raktiniai žodžiai
#užsienioKalbos #pedagogika #komunikacija #dvikalbystė #kultūra #kūrybiškumas #mokymasisVisąGyvenimą

Kalbos – tai durys į pasaulį. Italų, anglų ar bet kuri kita užsienio kalba gali tapti ne tik tavo kasdienybe, bet ir profesija. Kviečiu studijuoti ir tapti mokytoju, kuris įkvepia pažinti pasaulį per kalbą.
Dr. Moreno Bonda, programos dėstytojas

Studijuojant šią programą, galima ne tik puikiai išmokti ispanų kalbą, bet ir, pažinus ispanakalbių šalių kultūrą, pamilti ją, ir įkvėpti kitus ja domėtis.
Dr. Mar?a José de Urraza, programos dėstytoja

Jei dar yra dvejojančių, ar verta rinktis mokytis ir mokyti vokiečių kalbą - net neabejokite. Tai buvo vienas geriausių sprendimų mano gyvenime. Šių dienų kontekste, kuomet Lietuvoje viena po kitos dygsta vokiško kapitalo įmonės, kuriasi Vokietijos kariuomenės brigada, vokiečiakalbių specialistų bei mokytojų poreikis yra kaip niekad aktualus ir artimiausius -iolika metų jie - garantuoju - neliks be darbo.
Adomas Taraskevičius, Vokiečių kalbos ir komunikacijos programos absolventas, vokiečių kalbos mokytojas
Partneriai


Studentai kviečiami dalyvauti užsienio kalbų mokytojų asociacijų konferencijose, jų organizuojamuose kvalifikacijos kėlimo seminaruose, edukaciniuose projektuose ir taip turi galimybę būti arti mokytojo kasdienybės, suvokti mokymosi visą gyvenimą prasmę, pajusti profesinį bendruomeniškumą. Toks bendradarbiavimas su pedagogų asociacijomis yra viena vertingiausių Švietimo akademijos partnerysčių.
Studijų programos planas
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Anglų kalbos gramatika 1 [MDP1029] | Judita Giparaitė | 5 |
Dabartinė anglų kalba 1 [MDP1028] | Ingrida Eglė Žindžiuvienė | 6 |
Anglų kalbos fonetika ir fonologija [MDP1015] | Audronė Raškauskienė | 3 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Ispanų kalba ir komunikacija I [MDP1080] | Rima Sabaliauskienė | 6 |
Ispanų kalbos morfologija [MDP1081] | Rima Sabaliauskienė | 5 |
Prancūzų kalba ir kultūra (1) [PRC1001] | Inga Litvinavičienė | 6 |
Vokiečių kalbos gramatika I [VKD1007] | Jurgita Lukienė | 6 |
Prancūzų kalbos gramatika (1) [PRC1007] | Aurelija Leonavičienė | 6 |
Šiuolaikinė vokiečių kalba I [VKD1001] | Gintarė Gelūnaitė-Malinauskienė | 6 |
A grupės dalykai | 4 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Dabartinė anglų kalba 2 [MDP1031] | Ingrida Eglė Žindžiuvienė | 6 |
Anglų kalbos gramatika 2 [MDP1032] | Judita Giparaitė | 5 |
Bendroji ir raidos psichologija [MDP4005] | Ala Petrulytė | 3 |
Sveikatos ir gyvenimo įgūdžių ugdymas [MDP1071] | Juratė Česnavičienė | 3 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Šiuolaikinė vokiečių kalba II [VKD1005] | Jurgita Lukienė | 6 |
Vokiečių kalbos gramatika II [VKD1008] | Jurgita Lukienė | 6 |
Prancūzų kalbos gramatika (2) [PRC1008] | Aurelija Leonavičienė | 6 |
Prancūzų kalba ir kultūra (2) [PRC1002] | Inga Litvinavičienė | 6 |
Ispanų kalba ir komunikacija II [MDP1082] | Rima Sabaliauskienė | 6 |
Ispanų kalbos sintaksė [MDP1083] | Maria Jose De Urraza | 5 |
A grupės dalykai | 4 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Anglų kalbos morfologija [MDP3035] | Judita Giparaitė | 5 |
Pedagogo asistento praktika [MDP2004] | Vaida Jurgilė | 6 |
Pedagogika [MDP2003] | Eglė Stasiūnaitienė | 4 |
Emocinio intelekto ugdymas [MDP2006] | Aurelija Stelmokienė | 3 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Vokiečių kalbos teksto gramatika [VKD2003] | Daiva Kielaitė | 3 |
Šiuolaikinė vokiečių kalba III [VKD2001] | Benjamin Maximilian Hausner | 6 |
Prancūzų kalba ir kultūra (3) [PRC2001] | Inga Litvinavičienė | 6 |
Prancūzų kalbos teksto gramatika [PRC2011] | Aurelija Leonavičienė | 3 |
Ispanų kalba ir komunikacija III [MDP2106] | Vigilija Žiūraitė | 6 |
A grupės dalykai | 4 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Anglų kalba ir medijos [MDP2070] | Judita Giparaitė | 4 |
Anglų kalbos sintaksė [MDP2069] | Judita Giparaitė | 6 |
Didžiosios Britanijos ir JAV šalityra [MDP2068] | Daina Miniotaitė | 6 |
Kalbotyros įvadas [MDP1033] | Donata Berūkštienė | 3 |
Ugdymo turinio kūrimas ir valdymas [MDP2005] | Linas Jašinauskas | 3 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Šiuolaikinė vokiečių kalba IV [VKD2002] | Benjamin Maximilian Hausner | 6 |
Ispanų kalba ir komunikacija IV [MDP2107] | Vigilija Žiūraitė | 6 |
Prancūzų kalba ir kultūra (4) [PRC2002] | Inga Litvinavičienė | 6 |
A grupės dalykai | 4 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Anglų kalbos leksikologija [MDP3113] | Judita Giparaitė | 5 |
Anglų kalbos didaktika 1 [MDP3029] | Vaida Misevičiūtė | 4 |
Akademinė anglų kalba [MDP3114] | Irena Ragaišienė | 6 |
Įtraukusis ugdymas [MDP3014] | Agnė Brandišauskienė | 3 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Dalyko didaktika 2 (vokiečių kalba) [VKD3020] | Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė | 5 |
Šiuolaikinė vokiečių kalba V [VKD3001] | Jurgita Lukienė | 6 |
Prancūzų verslo kalba [PRC3017] | Thomas Julien Bertin | 5 |
Dalyko didaktika 2 (prancūzų kalba) [PRC3032] | Ksenija Banuševičienė | 5 |
Ispanų kaip užsienio kalbos didaktika [MDP3325] | Maria Jose De Urraza | 4 |
Ispanų kalba ir komunikacija V [MDP3324] | Maria Jose De Urraza | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Anglų kalbos stilistika [MDP3064] | Daina Miniotaitė | 4 |
Mokslinio tiriamojo darbo įvadas [MDP3117] | Rita Mičiulienė | 5 |
Semantika ir pragmatika [AKL3035] | Donata Berūkštienė | 5 |
Pedagoginė praktika globojant mentoriui [MDP3002] | Vaida Jurgilė | 12 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Vokiečių verslo kalba [VKD3011] | Gintarė Gelūnaitė-Malinauskienė | 4 |
Sakytinės kalbos analizė [PRC4020] | Emma Anais Bredy | 4 |
Ispanakalbių šalių literatūra ir medijos [MDP3326] | Maria Jose De Urraza | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Britų literatūra [MDP4025] | Daina Miniotaitė | 5 |
Šiuolaikinės kalbų mokymo technologijos [MDP4080] | Estela Daukšienė | 5 |
Pedagoginių studijų baigiamasis darbas [BAIGMDP01] | Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė | 3 |
Savarankiška pedagoginė praktika [MDP4001] | Linas Jašinauskas | 12 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Šiuolaikinė ispanakalbių šalių visuomenė [MDP4091] | Vigilija Žiūraitė | 6 |
Tarpkultūrinė komunikacija [VKD3019] | 4 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Amerikiečių literatūra [MDP4026] | Daina Miniotaitė | 5 |
Tarpkultūrinė komunikacija ir daugiakalbystė [MDP4003] | Judita Giparaitė | 6 |
Bakalauro baigiamasis darbas [BENBMDP01] | Jolita Kudinovienė | 15 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Frankofonijos šalių istoriniai kontekstai [PRC4019] | Rūstis Kamuntavičius | 3 |
Šiuolaikinis socialinis ir kultūrinis gyvenimas Vokietijoje [VKD4002] | Benjamin Maximilian Hausner | 4 |
Ispanakalbių šalių geografiniai ir istoriniai kontekstai [MDP4102] | Vigilija Žiūraitė | 3 |