Tiriamasis darbas

  • Dalyko kodas: REV 5019
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Term paper
  • Dalykas atestuotas: 2022-04-15
  • Atestacija galioja iki: 2025-02-01
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    doc.dr. Aušra Pažėraitė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Studentai gebės savarankiškai nustatyti ir formuluoti reklamos vadybos srities problemas, įvardinti tyrimo tikslą ir uždavinius, rasti tinkamą teorinę literatūrą pasirinktai reklamos vadybos problemai spręsti teoriniame lygmenyje ir ją analizuoti, parengti problemos tyrimo metodologinę prieigą.

Dalyko anotacija užsienio kalba

After preparing the term paper student will be able to identify and formulate advertising management problems, to formulate goal and tasks of research, to find scientific literature related to the chosen research problem and be able to analyse it, prepare methodologal approach for the problem solving.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Mokslinių tyrimų metodologija

Dalyko studijų rezultatai

1) Išplėtoti tinkamą tyrimo dizainą, tinkantį analizuoti pasirinktą tyrimo problemą.
2) Analizuoti ir tarpusavyje sieti svarbias teorines perspektyvas bei metodologines prieigas.
3) Suformuluoti spendžiamą mokslinę problemą.
4) Suformuluoti tyrimo tikslą ir uždavinius bei parinkti teorinio tyrimo metodologinę prieigą.
5) Atlikti pasirinktos mokslinės problemos analizę pasitelkiant naujausias mokslines publikacijas nagrinėjama tema.
6) Pademonstruoti gebėjimą žodžiu ir raštu komunikuoti naudojant terminus, pristatyti ir viešai diskutuojant apginti tyrimo rezultatus.
7) Savarankiškai parengti tiriamojo darbo ataskaitą vertinant ir pritaikant naujausias reklamos ir jai artimų sričių žinias.

Dalyko turinys

1. Pasirinktos tyrimo problemos teorinė perspektyva
2. Mokslinio tyrimo procesas
3. Mokslinės literatūros šaltinių analizės principai
4. Mokslinės problemos formulavimo paradigmos
5. Mokslinio tyrimo tikslai ir uždaviniai
6. Pagrindiniai metodologiniai reikalavimai mokslinio darbo atlikimui ir rezultatams.
7. Mokslinių literatūros šaltinių analizė, referavimas, apibendrinimas.
9. Tiriamojo darbo žodinis pristatymas
8. Mokslinio darbo ataskaitos rengimas, struktūra ir apipavidalinimas

Dalyko studijos valandomis

Studijų vykdymo forma

Val. auditorinėse studijose

Val. nuotolinėse studijose

Konsultacijos

2 val.

2 val.

Savarankiškas darbas

156 val.

Iš viso

160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Tiriamojo darbo turinys – 80 %, tiriamojo darbo pristatymas – 20 %.

Literatūra

1. 2018 Creswell, John W. Research design https://books.google.lt/books?id=4uB76IC_pOQC&printsec=frontcover&dq=Creswell,+John+W.+Research+design&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjT6MSr3KjuAhXLl4sKHUziCPUQ6AEwAHoECAEQAg#v=onepage&q=Creswell%2C%20John%20W.%20Research%20design&f=false
2. 2017 Burns, Alvin C. Marketing research
3. 2016 Žydžiūnaitė, V., Sabaliauskas, S. Kokybiniai tyrimai: principai ir metodai
4. 2017 Kardelis K. Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai
5. 2015 Babin, Barry J., Zikmund, William G. Essentials of Marketing Research
https://books.google.lt/books?id=-uHrBQAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=Burns,+Alvin+C.+Marketing+research&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwiK-vmD3ajuAhXcCRAIHQsBD-o4ChDoATAFegQIAhAC#v=onepage&q&f=false
Papildoma literatūra
1. 2016 Babbie, E.R. The practice of social research.
2. 2012 Handbook of Research on International Advertising
edited by Shintaro Okazaki https://books.google.lt/books?id=gBz70_bLNQcC&pg=PA201&dq=advertising+research&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjtve_W3ajuAhVDxosKHci-Ars4ChDoATABegQIBhAC#v=onepage&q=advertising%20research&f=false