Reklamos kampanijų ir projektų valdymas

  • Dalyko kodas: REV 6001
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Advertising Campaign and Project Management
  • Dalykas atestuotas: 2022-04-15
  • Atestacija galioja iki: 2025-02-01
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    lekt. dr. Rūta Repovienė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – suteikti studentams teorinių ir praktinių reklamos kampanijų kūrimo ir valdymo žinių bei įgūdžių. Studentai bus supažindinti su naujausiomis reklamos kampanijų ir projektų valdymo aktualijomis, veiklomis bei tendencijomis. Baigę dalyką studentai gebės parengti ir įgyvendinti reklamos kampanijos planą, koordinuoti ir kontroliuoti jo įgyvendinimą, įvertinti reklamos kampanijos rezultatus ir formuluoti sprendimus konkrečiai reklamos projekto situacijai.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Course purpose – provide students with the theoretical and practical backgrounds of advertising campaign and project management, also introduced with the current issues, activities and trends of advertising campaign planning. Upon completion of this course students are able to design advertising campaign, organize, coordinate and control its implementation, evaluate effectiveness of advertising campaign and find solutions for a specific situation.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Reklamos verslas

Dalyko studijų rezultatai

1) Analizuoti reklamos santykį su kitais organizacijos rėmimo ir marketingo komplekso elementais.
2) Iškelti ir suformuluoti reklamos kampanijos tikslus.
3) Identifikuoti bei analizuoti tikslines reklamos auditorijas ir nustatyti būdus tikslinėms auditorijoms pasiekti.
4) Palyginti įmonės konkurentų pozicionavimą ir nustatyti įmonės poziciją.
5) Planuoti reklamos išteklius ir išdėstyti reklamos veiksmus laike.
6) Parinkti kūrybinę reklamos kampanijos kryptį ir kurti reklamos žinutę
7) Savarankiškai taikyti reklamos projekto (kampanijos) planavimo, organizavimo, koordinavimo, kontrolės metodus ir praktiškai formuluoti sprendimus konkrečiai reklamos projekto (kampanijos) įgyvendinimo situacijai

Dalyko turinys

1. Reklamos kampanijų koncepcija.
2. Reklamos ryšys su kitais įmonės rėmimo komplekso elementais, reklamos vieta įmonės marketingo komplekse.
4. Reklamos veiksmų taikymas pagal tikslinę auditoriją.
5. Pozicionavimas: procesas, žemėlapis, teiginys.
6. Reklamos kampanijų ir projektų organizavimo procesas.
7. Reklamos kampanijos biudžeto formavimas.
8. Reklamos kampanijos planavimas laike.
9. Reklaminės žinutės parinkimas ir šūkio kūrimas.
10. Reklaminių skelbimų konstravimas.
11. Reklamos kampanijos veiklų parinkimas ir priemonių gamyba.
12. Reklamos kampanijų efektyvumo vertinimas.

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos (P) 30 val.
Seminarai (S) 15 val.
Komandinis darbas 15 val.
Iš viso kontaktinio darbo val. 60 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Savarankiškas darbas – 40 %, kolokviumas – 20 %, egzaminas – 40 %.

Literatūra

1. 2012 Shimp, T. A. Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications, 9th Edition. https://fandango.home.xs4all.nl/Advertising%20Promotion%20and%20Other%20Aspects%20of%20Integrated%20Mng%20Communications%20-%20Terence%20A.%20Shimp%20&%20J.%20Craig%20Andrews.pdf
2. 2014 Katz, H. The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying (Communication Series) 5th Edition. https://www.academia.edu/37131186/_Helen_Katz_The_Media_Handbook_A_Complete_Guide_b_ok_xyz_
3. 2015 Avery, J. ir Yount, D. Advertising Campaign Planning, 5th edition
4. 2019 Westwood, J. How to Write a Marketing Plan: Define Your Strategy, Plan Effectively and Reach Your Marketing Goals (Creating Success), 6th edition
Papildoma literatūra
1. 2016 Barry, P. The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later, 3rd edition
2. 2012 Ogilvy, D. ir Parker, A. Confessions of an advertising man.
3. 2010 Ogden, James R.; Rarick, Scott. Entrepreneur's Guide to Advertising. https://books.google.lt/books?id=QoCys8lCLT4C&printsec=frontcover&hl=lt&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false
4. 2004 Čereška, B. Reklama: teorija ir praktika.