Skaitmeninė reklama

  • Dalyko kodas: REV 5017
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Digital Advertising
  • Dalykas atestuotas: 2022 06 13
  • Atestacija galioja iki: 2025 02 01
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    doc.dr. Aušra Pažėraitė ir lekt. Marta Vasilė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – suteikti studentams teorinių ir praktinių skaitmeninės reklamos vykdymo bei plėtros problemų sprendimo žinių ir įgūdžių. Studentai studijuoja skaitmeninės reklamos ypatybes, skirtingų skaitmeninių kanalų reklamos integruotumą, skaitmeninės reklamos priemonių valdymą, išmoksta pasitelkti skaitmeninės reklamos analitiką, pagal tai vertinti skaitmeninės reklamos efektyvumą. Studentai supažindinami su skaitmeninės reklamos kanalais, funkcijomis, skaitmeninės reklamos aktualiomis raidos tendencijomis.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Course purpose – to provide the students with theoretical knowledge and practical skills, which are essential for solving the problems of digital advertising execution and development. Students study the features of digital advertising, the integration of advertising on different digital channels, the management of digital advertising tools, learn to use digital advertising analytics, to evaluate the effectiveness of digital advertising accordingly. Students are introduced to digital advertising channels, functions, current development trends of digital advertising.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Marketingo principai

Dalyko studijų rezultatai

1) Identifikuoti ir įvertinti skaitmeninės reklamos aplinką, identifikuoti skaitmeninės reklamos specifikos nulemtas problemines sritis, atskirti skaitmeninės reklamos funkcijas bei jų tobulinimo galimybes.
2) Parengti pagrįstus skaitmeninės reklamos sprendimus, atliepiančius naujausias skaitmeninės reklamos raidos tendencijas bei praktinius pasirinkto lygmens siekius
3) Suvokti, analizuoti ir vertinti skaitmeninės reklamos problemas, raidą, skaitmeninės reklamos įveiklinimo įtaką šiuolaikinių organizacijų vykdomoms veikloms, vartotojams, visuomenei.
4) Planuoti skaitmeninės reklamos sprendimus, atsižvelgiant į reklamos organizacijos ir kliento santykiams keliamus tikslus.
5) Savarankiškai dirbant identifikuoti problemas, atlikti analizę ir parengti skaitmeninės reklamos sprendimus.
6) Pademonstruoti gebėjimą žodžiu ir raštu komunikuoti naudojant terminus, pristatant užduočių rezultatus bei siūlomus sprendinius, rašant atsiskaitymo darbus.

Dalyko turinys

1. Skaitmeninės reklamos raidos ypatybės
2. Populiariausių socialinių tinklų komunikacijos specifika
3. Nestandartinių socialinių tinklų komunikacijos specifika
4. Socialinių tinklų reklamos galimybės ir iššūkiai
5. Asmens prekės ženklo reklama skaitmeninėje erdvėje
6. Nuomonės formuotojų reklama skaitmeninėje erdvėje
7. Optimizacijos paieškos sistemoms galimybės ir iššūkiai
8. PPC reklamos galimybės ir iššūkiai
9. Naujienlaiškių integracija skaitmeninėje reklamoje
10. Skaitmeninės reklamos kanalų integruotumas
11. Skaitmeninės reklamos administravimo įrankiai
12. Skaitmeninės reklamos analitika ir jos įveiklinimas: Skaitmeninės reklamos biudžeto valdymas
13. Skaitmeninės reklamos analitika ir jos įveiklinimas: Skaitmeninės reklamos vertinimo rodikliai ir rezultatų analizė
14. Naujausios tendencijos skaitmeninėje reklamoje

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos (P) 30 val.
Seminarai (S) 15 val.
Komandinis darbas 15 val.
Iš viso kontaktinio darbo val. 60 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Savarankiškas darbas – 35 %, kolokviumas – 25 %, egzaminas – 40 %.

Literatūra

1. 2018 Hemann, Ch., ‎ Burbary, K. Digital Marketing Analytics: Making Sense of Consumer Data https://books.google.lt/books?id=NqdWDwAAQBAJ&pg=PT62&dq=digital+advertising&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjG8vPLoKr4AhXNgSoKHVOZDko4ChDoAXoECAsQAg#v=onepage&q=digital%20advertising&f=false
2. 2020 Puthussery, A. Digital Marketing: An Overview https://books.google.lt/books?id=wFjTDwAAQBAJ&pg=PT99&dq=digital+advertising&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjG8vPLoKr4AhXNgSoKHVOZDko4ChDoAXoECAoQAg#v=onepage&q=digital%20advertising&f=false
3. 2021 Kelley, ‎ L. D., Sheehan, K. B. Advertising Management in a Digital Environment: Text and Cases https://books.google.lt/books?id=PK0xEAAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=digital+advertising&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjG8vPLoKr4AhXNgSoKHVOZDko4ChDoAXoECAQQAg#v=onepage&q=digital%20advertising&f=false
4. 2017 Rodgers, ‎Sh., Thorson, E. Digital Advertising: Theory and Research https://books.google.lt/books?id=6CslDwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=digital+advertising&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwiU44yNoKr4AhVMxosKHVXMA_YQ6AF6BAgDEAI#v=onepage&q=digital%20advertising&f=false
Papildoma literatūra
1. 2021 Hackley, ‎Ch., Hackley, R. A. Advertising and Promotion https://books.google.lt/books?id=lfP_DwAAQBAJ&pg=PT162&dq=digital+advertising&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwiL6eLXoar4AhWJUXcKHTRSCA04FBDoAXoECAoQAg#v=onepage&q=digital%20advertising&f=false
2. 2019 Pardun, ‎C. J., Barnes, B. E., ‎Broyles, Sh. J. Advertising Account Planning: New Strategies in the Digital Landscape https://books.google.lt/books?id=K_CYDwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=digital+advertising&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwi3mYypoqr4AhXSmYsKHe7yCVQ4KBDoAXoECAUQAg#v=onepage&q=digital%20advertising&f=false
3. 2021 Wiktor, J. W., Sanak-Kosmowska, K. The Competitive Function of Online Advertising. An Empirical Evaluation of Companies’ Communication Strategies in a Digital World https://www-sciencedirect-com.ezproxy.vdu.lt:2443/science/article/pii/S187705092101930X
4. 2020 Sreejesh, S., Paulb, J., Strong, C., Pius, J. Consumer response towards social media advertising: Effect of media interactivity, its conditions and the underlying mechanism https://www-sciencedirect-com.ezproxy.vdu.lt:2443/science/article/pii/S0268401220301997