Pedagogika
Programos pristatymas
Profesinių studijų programa „Pedagogika“ skirta tiems,
kurie jau įgijo aukštąjį išsilavinimą, turi įvairios gyvenimiškos patirties ir
savo gyvenimo kelią nori sieti su mokytojo darbu mokykloje.
Studijos trunka vienerius mokslo metus. Jas sudaro
pedagoginė praktika (800 val.), kuri atliekama bendrojo ugdymo mokyklose ir
teorinės paskaitos bei baigiamasis darbas. Paskaitos vyksta universitete
savaitgaliais (penktadieniais po pietų – šeštadieniais), seminarai,
konsultacijos egzaminai vyksta nuotoliniu būdu.
Studijų metu studentai tyrinėja bei reflektuoja pedagoginę veiklą, diegia pedagogines inovacijas mokyklose, išmoksta taikyti modernias ugdymo strategijas, patys išbando aktualias mokymo technologijas ir priemones, tokias, kaip e.portfolio, skaitmeninės istorijos kūrimas, asinchroninio mokymosi įrankiai ir kt. Studijavimo procesas orientuotas į aktyvų studentų, dėstytojų, praktikos mentorių tarpusavio bendradarbiavimą.

Tai studijos – gyvenimo iššūkis ir nuotykis, kuris sustiprina ir praturtina. Čia studentai suburia bendraminčių bendruomenę, kurioje kuria, dalinasi įžvalgomis – tai svarbu pedagogo darbe. Žavi ir stebina atradimai, kuriuos studentai padaro studijose ir nuneša į mokyklas. Didžiausias mūsų pasididžiavimas – po studijų į mokyklas išeina kūrybingi, ambicingi Žmonės, šalia kurių bus laimingi mokiniai.
Doc.dr. Odeta Norkutė, studijų programos vadovė

Nustebau pirmą paskaitą išvydęs, su kuo mokysiuosi. Tarp studentų buvo žmonių iš kito profesinio lauko, pasiryžusių keisti savo gyvenimus. Žavėjo jų pasakojimai apie savęs paieškas, ilgai brandintą svajonę tapti mokytoju – šie pavyzdžiai man tapo tikru įkvėpimu. Nepaisant stereotipų, kurie lydi mokytojo profesiją, jie tvirtai žinojo, kad nori būti mokytojais ir prisidėti prie pokyčių švietime.
Tedas Laurinaitis, studentas, Vilniaus raj. Pagirių gimnazijos biologijos mokytojas
Studijų programos planas
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Pedagoginio asistavimo praktika [EDU5105] | Odeta Norkutė | 10 |
Ugdymo filosofija ir edukacinės strategijos [EDU5187] | Natalja Mažeikienė | 5 |
Pedagoginė psichologija [EDU5188] | Loreta Bukšnytė-Marmienė | 4 |
Ugdymo turinio kūrimas ir įgyvendinimas [EDU5189] | Odeta Norkutė | 5 |
Įtraukios ugdymo/si aplinkos kūrimas mokykloje [EDU5190] | Asta Lapėnienė | 5 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Pedagoginio bendradarbiavimo praktika [EDU5106] | Eglė Stasiūnaitienė | 10 |
Pedagoginių studijų baigiamasis darbas [BAIGPEDU01] | Odeta Norkutė | 3 |
Didaktinės veiklos praktika [EDU5191] | Tetiana Ponomarenko | 10 |
Pedagoginės veiklos tyrimai [EDU5104] | Eglė Gerulaitienė | 4 |
Pasirenkami dalykai I | ||
STEAM ugdymo metodai [EDU5193] | Paulius Ruzgys | 4 |
Mokymo metodų ir vertinimo sistemų kūrimas [EDU5192] | Sigita Šilingaitė | 4 |