VDU kviečia būti fiziškai aktyviems drauge (atnaujinta)

504

Karantino metu neturėtume leisti sau sėdėti ant sofos ir nieko neveikti. Jeigu ilgi pasivaikščiojimai lauke nebetenkina – kviečiame aplankyti VDU Sporto centro paskyrą ir sportuoti namuose.

VDU Sporto centras kviečia kiekvieną dieną išbandyti vis naują fizinio aktyvumo paketą, kuriam įvykdyti reikės tik motyvacijos!

Šiandien VDU Sporto centras siūlo atlikti šiuos pratimus, kurie atliekami su savo kūno svoriu ir individualiu fiziniu pasirengimu. Kvieskite prisijungti šeimos narius!

Iškilus klausimams, VDU Sporto centras yra pasiruošęs į juos atsakyti el. paštu sportocentras@vdu.lt.

Atnaujintus fizinio aktyvumo paketus kiekvieną dieną rasite VDU Sporto centro socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje.

Jeigu pritūpimai nežavi – turime alternatyvą. VDU Menų centro Solo latino merginų grupė kviečia nuotoliniu būdu išmokti trumpą šokį. Gal šokiai taip patiks, jog pasibaigus karantinui norėsis prisijungti prie kolektyvo?

  1. Solo-latino


Mankšta ir pratimai namų sąlygomis

VDU Sporto centro trenerė demonstruoja mankštą ir pratimus namų sąlygomis. Pratimai skirti visiems – tai profilaktika, kuri padeda kai ilgą laiką stokojama fizinio aktyvumo. Mankštas rekomenduojama atlikti kiekvieną dieną – tai viso kūno mankšta, pagerinanti nuotaiką esant namuose. Tempimo pratimą galima atlikti pagal savo lankstumą ir fizinį pasirengimą, vienai raumenų grupei skiriant iki 20 sekundžių. Daugiau pratimų talpinama VDU Sporto centro „Facebook“ paskyroje.



Visos savaitės fizinio aktyvumo treniruotės

Pristatome visos savaitės fizinio aktyvumo treniruotes, skirtas kiekvienam atlikti namuose. Pratimus atlieka VDU Sporto centro treneris Domantas Žalga.

Treniruočių pradžia – pirmadienis. Kiekviena treniruočių diena yra skirta vis kitų raumenų grupėms. Taip treniruojamas visas kūnas ir palaikomas tinkamas fizinis aktyvumas.

Fizinio aktyvumo būtinumą (COVID-19 situacijoje ir esant namuose) pabrėžia Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) ir rekomenduoja būti fiziškai aktyviam 30 minučių per dieną (suaugusiems) darant raumenų stiprinimo ir balanso pratimus.





Bėgimo treniruotės

VDU Sporto centras parengė bėgimo treniruotes namų sąlygomis. Treniruotės skirtos visiems bėgimo mėgėjams ir norintiems namuose išmėginti bėgimo sportą arba netgi surengti maratoną namų sąlygomis.

Treniruotės yra kompleksiškai sudarytos iš apšilimo, raumenų tempimo, bėgimo technikos gerinimo, kojų raumenų greičio, kojų raumenų jėgos lavinimo pratimų. Šios treniruotės leidžia namų sąlygomis pasiruošti bėgimui sezonui arba tęsti jau pradėtą pasiruošimą.

Treniruotes pristato Alfonsas Kazlauskas, VDU Sporto centro lengvosios atletikos treneris, bėgikas, maratonininkas. „Tavo namai – tavo SPORTO STUDIJA, išnaudok savo laiką EFEKTYVIAI“, – kviečia Sporto centras.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.