VDU įsteigė paramos fondą studentams, nukentėjusiems nuo COVID-19

4554

Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) pradeda teikti paramą studentams, kurie patiria finansinius sunkumus dėl COVID-19 pandemijos. Šiam tikslui įsteigtas specialus fondas.

Fondas skirtas padėti universiteto studentams ir jų šeimoms, susiduriančioms su finansiniais sunkumais dėl karantino. Iš viso fonde šiuo metu yra 100 tūkst. eurų.

Finansinė parama studentams skiriama iš universiteto nuosavų arba juridinių asmenų surinktų ar studentų paramai skirtų lėšų, taip pat – iš anksčiau skirtų 2 proc. gyventojų pajamų mokesčio.

Finansinės paramos dėl COVID-19 būdai:

  • mokesčio už studijas lengvatos
  • mokesčio už apgyvendinimą universiteto bendrabutyje lengvatos
  • iš dalies kompensuojamos patirtos išlaidos už suteiktas paslaugas
  • vienkartinės stipendijos

Universiteto studentas, norėdamas gauti finansinę paramą dėl COVID-19, turi parašyti laisvos formos prašymą, adresuotą universiteto rektoriui, ir jame nurodyti motyvuotą priežastį (situaciją) skirti finansinei paramai bei pateikti ją grindžiančius dokumentus (skaitmenines jų versijas), jei atitinka bent vieną iš nurodytų kriterijų:

  • LR Vyriausybės paskelbto karantino laikotarpiu studentas, jo tėvai ar vienas iš tėvų neteko darbo (pažyma iš Užimtumo tarnybos) ar kaip nors kitaip ženkliai sumažėjo jų gaunamos pajamos (pažymos iš SoDROS už vasarį, kovą ir balandį apie draudžiamąsias pajamas ir (ar) pažymos apie SoDROS išmokas). Atitiktis kriterijui dėl ženkliai sumažėjusių pajamų taikoma prašymams, pateiktiems nuo gegužės 1 d.
  • dėl sudėtingų aplinkybių, susijusių su šalių taikomomis COVID-19 pandemijos prevencijos ar valdymo priemonėmis, studentai, studijuodami ar atlikdami praktiką užsienyje, grįžo arba nespėjo grįžti į Lietuvą ir dėl to patyrė papildomų išlaidų (išlaidas pagrindžiantys dokumentai: sąskaitos ir jų apmokėjimą įrodantys finansiniai dokumentai).
  • studentui, kurių vienas iš tėvų mirė dėl koronaviruso (COVID-19) sukeltos infekcijos (mirties faktą liudijantis dokumentas).

Prašymai pateikiami el. paštu studentas@vdu.lt iki kiekvieno einamojo mėnesio pabaigos. Sprendimas priimamas kito mėnesio pradžioje apie tai informuojant kiekvieną prašantį el. paštu individualiai.

Sprendimą dėl paramos skyrimo nurodant jos rūšį ir dydį priima speciali komisija, atsižvelgdama į disponuojamą lėšų kiekį, skirtą paramai dėl COVID-19, prašymo pagrįstumą, situacijos atitiktį reikalavimams, kitas valstybės, universiteto ar kitų fizinių ir juridinių asmenų skiriamas lėšas ar paramą.

Daugiau informacijos apie studentams teikiamą paramą galima teirautis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Rodyti visus komentarus