VDU atnaujino narystę tarptautinėje platformoje „Crowdhelix“: galimybė tapti Europos inovacijų lyderiais

46

Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) atnaujino narystę tarptautinėje bendradarbiavimo ir atvirųjų inovacijų platformoje „Crowdhelix“. Ši platforma suvienija mokslininkus, inovatorius, verslo lyderius ir investuotojus, padėdama jiems greičiau rasti tarptautinius partnerius, didinti galimybes gauti finansavimą ir stiprinti dalyvavimą įvairiuose tarptautiniuose projektuose.

Jau daugiau nei dešimtmetį veikianti „Crowdhelix“ platforma šiandien vienija per 20 tūkstančių ekspertų ir daugiau kaip 500 įvairių organizacijų visame pasaulyje. Jų buriami teminiai inovacijų tinklai padeda formuoti konsorciumus ir pritraukti tarptautinį finansavimą, ypač Europos Sąjungos (ES) mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „Europos horizontas“ projektuose.

VDU prorektorius mokslui ir inovacijoms dr. Rolandas Urbonas pažymi, kad dalyvavimas „Crowdhelix“ VDU mokslininkams leis rasti partnerius ambicingiems ES ir kitiems tarptautiniams projektams. Platformoje VDU tyrėjai galės kurti profilius, skelbti bendradarbiavimo pasiūlymus, ieškoti konsorciumų ir gauti kvietimus prisijungti prie kitų organizacijų iniciatyvų.

„Džiaugiamės atnaujinę ryšius su šia platforma, kuri neabejotinai didins universiteto potencialą ir matomumą Europos mokslo erdvėje. Tikiu, kad VDU mokslininkai pasinaudos šia galimybe tapti tarptautinio masto inovacijų lyderiais. Būdami Europos universitetų aljanso „Transform4Europe“ nariais, mes jau kuriame gilias partnerystes skaitmeninių transformacijų, aplinkosaugos, tvarumo, visuomenės pokyčių srityse. „Crowdhelix“ papildys šią ekosistemą ir leis mūsų tyrėjams užmegzti ryšius su šimtais kitų universitetų bei įmonių visame pasaulyje“, – paaiškina dr. R. Urbonas.

Dr. Rolandas Urbonas

Pasak „Crowdhelix“ generalinio direktoriaus Michael Browne, tarptautinė mokslinių tyrimų aplinka yra ne tik greita, bet ir konkurencinga, reikli, varoma didžiulio poreikio atpažinti bei išnaudoti komercines galimybes.

„Akademikai turi būti ir verslininkai, tyrimų vadybininkai, puikūs tinklaveikos specialistai, o universitetų vadovai – nuomonės ir politikos formuotojai, galintys kurti strategijas, derinančias smalsų tyrinėjimą su rinkos poreikiais. Tai kelia iššūkių akademikams ir tyrimų vadovams, kurie gali neturėti tokių plačių ryšių, kokių reikia menkiausiai sėkmės tikimybei teikiant paraiškas konkretiems finansavimo kvietimams. Pagalba universitetų vadovams spręsti šią dilemą yra pagrindinė „Crowdhelix“ varomoji jėga“, – teigia M. Browne.