Laisvalaikio ir kultūrinių renginių organizavimas (TI)

  • Dalyko kodas: EVVKB992
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 4
  • Pavadinimas anglų kalba: Organization of Leisure and Cultural Events
  • Dalykas atestuotas: 2020-05-11
  • Atestacija galioja iki: 2023-08-30
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Lekt. Aistė Čapienė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Studijų dalykas skirtas supažindinti su pagrindiniais laisvalaikio ir kultūrinių renginių organizavimo ypatumais padėsiančiais suprasti ir valdyti sociokultūrinės veiklos procesą. Studijuojantys įgis gebėjimus, padedančius suvokti laisvalaikio ir kultūrinių renginių organizavimo esmę, tendencijas, išmoks renginius organizuoti, planuoti, vystyti viešąją komunikaciją ir efektyvią rinkodarą, užtikrinti darnią laisvalaikio ir kultūrinių renginių industrijos plėtrą. Studijuojant taikomi tokie studijų metodai kaip atvejų analizė, projektų metodas, aiškinimas, diskusijos ir pan.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The study subject is designed to acquaint with the main features of the organization of leisure and cultural events that will help to understand and manage the process of socio-cultural activities. Students will acquire skills that help to understand the essence and trends of leisure and cultural events, learn to organize events, plan, develop public communication and effective marketing, ensure the sustainable development of leisure and cultural events industry. Study methods such as case study, project method, interpretation, discussion, etc. are used in the study.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Verslo ir viešosios vadybos pagrindai, Marketingas, Specialybės kalba, Finansai, Turizmo rinkos tyrimai, Integruotos marketingo komunikacijos, Žmogiškųjų išteklių valdymas, Turizmo paslaugų kokybės vadyba.

Dalyko studijų rezultatai

1. Apibūdinti laisvalaikio ir kultūrinių renginių organizavimo esmę, tendencijas ir darnią laisvalaikio ir kultūrinių renginių industrijos plėtrą;
2. Apibrėžti laisvalaikio ir kultūrinių renginių organizavimo klasifikavimą, etapus, principus ir tendencijas.
3. Atrinkti ir vertinti novatoriškas idėjas, strategiškai planuoti laisvalaikio ir kultūrinių renginių organizavimo procesą, numatyti organizavimo etapus.
4. Panaudoti įgytas žinias apie komandos subūrimą organizuojant laisvalaikio ir kultūrinius renginius;
5. Suplanuoti ir vykdyti laisvalaikio ir kultūrinių renginių pasiruošimo procesą, renginių programą bei rinkodarą.
6. Apskaičiuoti ir valdyti laisvalaikio ir kultūrinių renginių finansavimą, laisvalaikio ir kultūrinių renginių rizikos veiksnius ir atlikti laisvalaikio ir kultūrinių renginių įvertinimą.
7. Panaudoti lanksčius ir inovatyvius kūrybiškumo, verslumo ir vadybos modelius organizuojant laisvalaikio ir kultūrinius renginius kintančiomis sąlygomis.

Dalyko turinys

1. Sociokultūrinės veiklos organizavimo ypatumai, kultūros istorija ir filosofinės sociokultūrinės veiklos ištakos, tikslai.
2. Laisvalaikio ir kultūrinių renginių apibrėžimai, klasifikavimas, renginiai kintančiomis sąlygomis.
3. Laisvalaikio ir kultūrinių renginių planavimas ir organizavimo etapai.
4. Komandos subūrimo principai organizuojant laisvalaikio ir kultūrinius renginius.
5. Laisvalaikio ir kultūrinių renginių reklamos planavimas ir organizavimas. Ryšiai su visuomene.
6. Medijų ir technologijų taikymas organizuojant laisvalaikio ir kultūrinius renginius
7. Laisvalaikio ir kultūrinių renginių projekto parengimas bei finansų paieška
8. Laisvalaikio ir kultūrinių renginių įvertinimo metodai, grįžtamojo ryšio formavimas.
9. Laisvalaikio ir kultūrinių renginių rizikos valdymas.
10. Darni laisvalaikio ir kultūrinių renginių industrijos plėtra.

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos (P) 30 val.
Seminarai (S) 15 val.
Savarankiškas darbas 62 val.
Iš viso 107 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Savarankiškas, individualus darbas pratybų metu – 10%;
Projektinis darbas – 35 %;
Kolokviumas – 15 %;
Egzaminas – 40 %.

Literatūra

Pagrindinė literatūra
1. 2019 Lencioni, Patrick Svajonių komandos kūrimas : penkios komandos silpnybės ir būdai, kaip tai įveikti / Vilnius : Alma littera.
2. 2011 Guzauskas, A. Renginių organizavimas. Vitae Litera.
3. 2010 Nikki, H. S. Kaip surengti seminarą: veiksmingas užsiėmimų organizavimas. Vilnius: Alma littera.
4. 2008 Paulavičienė, A. Renginių organizavimo abecėlė. Vilnius : Arx Baltica
5. 2014 Renginių organizavimas. Elektroninis šaltinis.
Papildoma literatūra
1. 2012 Hoyele, L.H. Event Marketing. Elektroninis šaltinis: https://www.pdfdrive.com/event-marketing-how-to-successfully-promote-events-festivals-e772551.html
2. 2013 Nigel, J. Promoting and Marketing Events. Theory and practice. Elektroninis šaltinis: https://www.pdfdrive.com/promoting-and-marketing-events-theory-and-practice-e27083446.html