Kūrybinis projektas

  • Dalyko kodas: NMM 4011
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Creative Project
  • Dalykas atestuotas: 2020 06 30
  • Atestacija galioja iki: 2023 06 30
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Prof. dr. R. Plungė, Šiuolaikinių menų katedra, Menų fakultetas

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Kurso metu yra analizuojami praktiniai meninių - kūrybinių projektų kūrimo aspektai - valdymas, įgyvendinimas ir asmeninių meninių projektų vystymas. Studentai pasirenka / kelia personalines menines idėjas, suranda tinkamą meninę raišką, technologinius sprendimus, valdo vadybinį / kūrybinį procesą, dirba grupėse ir individualiai. Kūrybinio proceso matu studentai konsultuojasi su kurso dėstytojais, kūrybinių industrijų laiko profesionalais. Kursas baigiamas kūrybinių produktų paruošimu demonstravimui / peržiūrai.

Dalyko anotacija užsienio kalba

During the course, practical aspects of creating / managing artistic / creative projects implementation and development of personal artistic projects are analyzed. Students choose / raise personal artistic ideas, find appropriate artistic expression, technological solutions, manage the managerial / creative process, work in groups and individually. As a measure of the creative process, students consult with course instructors, professionals of the creative industries. The course ends with the preparation of creative products for demonstration / review.

Dalyko studijų rezultatai

1. Kelti kūrybines idėjas ir nuosekliai įgyvendinti medijų meno priemonėmis.
2. Valdyti ir taikyti techninius, programinius medijų meno įrankius ir raiškos priemones.
3. Nuosekliai įgyvendinti savo / pasirinktas kūrybines idėjas medijų meno priemonėmis dirbant grupėse ir individualiai.
4. Parengti kurso metu sukurtus kūrinius demonstravimui ir/ar eksponavimui.

Dalyko turinys

1. Įvadinė paskaita. Darbo ir atsiskaitymų tvarka. Medijų meno produkcijos kūrimas ir procesų valdymas.
2. Medijų meno raida ir technologijos.
3-5. Kūrybinių idėjų formavimas, resursų numatymas, kūrybinės komandos formavimas.
6-8. Meninio projekto / taikomojo medijų meno įgyvendinimas.
9-12. Personalinis medijų meno projektas. Idėjos formavimas, stilistikos sukūrimas, technologinių sprendimų pasirinkimas.
12-14. Kūrybinis darbas grupėse ir/ar individualiai. Raiškos priemonių animacijos kūrinyje harmonizavimas.
15. Meninio projekto / taikomojo medijų meno projekto užbaigimas ir paruošimas eksponavimui.

Dalyko studijos valandomis

Studijų vykdymo forma

Val. auditorinėse studijose

Val. nuotolinėse studijose

Paskaitos

4 val.

0 val.

Seminarai

0 val.

0 val.

Laboratoriniai darbai

0 val.

0 val.

Pratybos

40 val.

0 val.

Konsultacijos

4 val.

12 val.

Iš viso kontaktinio darbo val.

60 val.

 

Savarankiškas darbas

100 val.

 

Iš viso

160 val.

 

Studijų rezultatų vertinimas

Praktiniai užsiėmimai, individualus darbas (praktinių užduočių bei kūrybinių projektų įgyvendinimas bei pristatymai) – 50% Egzaminas (peržiūra) – 50 %.

Literatūra

1. 2007 Sud. Michelkevičius V. Medijų studijos, filosofija, komunikacija, menas. Vilnius: VDA leidykla.
2. 2019 Cubitt S., Thomas P., Ballerd S. ir kiti. Relive: Media Art Histories. Cambridge: MIT Press.
3. 2014 Graham B. New Collecting: Exhibiting and Audiences after New Media Art.
4. 2012 Aneesh A., Lane H., Patrice R. Beyond Globalization: Making New Worlds in Media, Art, and Social Practices.
5. 2009 Ed. Shanken E. A. Art and electronic media. London, NY.: Phaidon Press.
Papildoma literatūra
8. 1998. Redmond J., Trager R. Balancing on the wire: the art of managing media organizations.
9. 2010. Broderick M. Traverso A. Trauma, Media, Art: new perspectives. Cambridge Scholars Publishing.