Sporto vadybos specializacija: Įvadas į sporto komunikaciją

  • Dalyko kodas: VAD 3024
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Introduction to sports communication
  • Dalykas atestuotas: 2022-04-15
  • Atestacija galioja iki: 2025-02-01
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Dokt. Edgaras Abromavičius

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Studijų dalyko paskirtis – suteikti studentams žinių apie sporto organizacijų komunikacijas, jų įvairovę, veiklos kontekstus bei sistemas. Išklausę šį modulį studentai žinos sporto komunikacijos išskirtinumą, sporto komunikacijos struktūras bei veikimo principus nacionaliniame ir globaliniame lygyje.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Module purpose – to provide students with a knowledge on the sports organizations communications, their different levels, contexts and systems. Upon completion of this module students will know the distinctive nature of sports communications, performance principles in national and global levels.

Dalyko studijų rezultatai

1. Analizuoti sporto komunikacijų principus ir jų panaudojimu būdus, bei priimti sprendimus kintančioje aplinkoje.
2. Gebėti parinkti veiksmingiausius sporto komunikacijos kanalus.
3. Vertinti vartotojų elgsenos ypatumus
4. Dirbti su kurso kolegomis, kurti sporto komunikacijos pasiūlymus
5. Gebėti taikyti šiuolaikinius komunikacijos tyrimų metoduys ir atlikti komuniakcijos analizes.

Dalyko turinys

1. Sporto organizacijų komunikacija
2. Šiuolaikiniai sporto komunikacijos modeliai
3. Sporto komunikacijos auditorijos
4. Sporto komunikacijos kanalai
5. Ryšiai su visuomene: socialinė atsakomybė
6. Ryšiai su žiniasklaida
7. Vidinė ir išorinė komunikacija
8. Komunikacijos stiliai
9. Krizių komunikacija
10. Naujausios komunikacijos tendencijos
11. Interaktyvi medijos komunikacija
12. Tinklalaidžių vystymas sporto organizacijos veikloje
13. Sporto komunikacijos vertės kūrimas

Dalyko studijos valandomis

Studijų vykdymo forma

Val. auditorinėse studijose

Val. nuotolinėse studijose

Paskaitos ir atvejų analizės

30 val.

30 val.

Seminarai

30 val.

30 val.

Iš viso kontaktinio darbo val.

60 val.

Savarankiškas studento darbas

100 val.

Iš viso

160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas – 30 %
Grupinis savarankiškas darbas – 15 %
Seminarų užduočių atlikimas ir atvejų analizė – 15 %
Egzaminas – 40 %

Literatūra

1. 2010 Billings, Andrew C.; Hundley, Heather L. Examining Identity in Sports Media Los Angeles: SAGE Publications, Inc.
2. 2007 Pedersen, P. M., Miloch, K. S., & Laucella, P. C. Strategic sport communication Champaign, IL: Human Kinetics.
3. 2013 Newman, T., Peck, J. F., Harris, C., & Wilhide, B. Social media in sport marketing Scottsdale, AZ: Holcolmb Hathaway, Publishers.
4. 2015 Griffin, E., Ledbetter, A., & Sparks, G. A first look at communication theory (9th Edition). New York, NY: McGraw-Hill Education
Papildoma literatūra
1. 2011 Miller, J. A. & Shales, T. Those guys have all the fun: Inside the world of ESPN New York, NY: Back Bay Books.
2. 2011 J. Spoelstra. Marketing Outrageously Redux: How to Increase Your Revenue by Staggering Amounts Bard Press; Revised edition