Sporto vadybos specializacija: Sporto marketingo pagrindai

  • Dalyko kodas: VAD 3023
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Basics of Sports Marketing
  • Dalykas atestuotas: 2022-04-15
  • Atestacija galioja iki: 2025-02-01
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Lekt. Mindaugas Šerpytis

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – suteikti studentams sisteminį suvokimą apie sporto marketingą, šios veiklos kontekstus bei sistemas, siekiant sukurti vertę visoms suinteresuotosioms šalims. Išklausę šį dalyką, studentai žinos sporto marketingo išskirtinumą, jo profesionalizaciją ir globalizaciją, sporto marketingo planavimo bei veikimo principus, sporto organizacijų ir suinteresuotųjų šalių santykių svarbą bendrame vertės kūrime, turinio marketingo principus, elgsenos modelius, sporto marketingo tyrimų principus.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The aim of the course is to provide students with a systemic understanding on the sports marketing ant its contexts and systems in order to create and propose the unique value to stakeholders. Upon completion of this course students will know the distinctive nature of sports marketing, its professionalization and globalization, the principles of sports marketing planning and operation, importance of relationships among sport organizations and stakeholders in value co-creation process, principles of content marketing, behavioral models, sports marketing research principles.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Marketingo principai.

Dalyko studijų rezultatai

1. Gebėti identifikuoti pagrindines sporto marketingo veiklas.
2. Gebėti identifikuoti pagrindinius sporto marketingo veiklų mikro ir makro veiksnius.
3. Gebėti apibrėžti ir taikyti sporto produktų ir paslaugų rinkodaros tyrimų metodus.
4. Gebėti identifikuoti sporto produktų ar paslaugų elementus.
5. Gebėti parengti sporto rinkotyros ar rinkodaros planus.

Dalyko turinys

1.Įvadas į sporto marketingą
2.Sporto marketingo makroaplinka
3.Sporto marketingo mikroaplinka
4.Sporto produkto samprata
5.Sporto organizacijų ir suinteresuotojų šalių santykiai vertės kūrime
6.Sporto marketingas ir media
7.Sporto marketingo kompleksas
8.Sporto paramos principai ir pardavimai
9.Rinkos segmentavimas, tikslinis taikymas ir pozicionavimas
10.Sporto marketingo turinio kūrimo principai
11.Sporto marketingo planavimas

Dalyko studijos valandomis

Studijų vykdymo forma

Val. auditorinėse studijose

Val. nuotolinėse studijose

Paskaitos

30 val.

30 val.

Seminarai

30 val.

30 val.

Iš viso kontaktinio darbo val.

60 val.

Savarankiškas darbas

100 val.

Iš viso

160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas – 20 %
Grupinis savarankiškas darbas – 15 %
Seminarų užduočių atlikimas ir atvejų analizė – 15 %
Egzaminas – 50 %

Literatūra

1. 2017 J. J. Zhang, B. G. Pitts. Contemporary Sport Marketing: Global perspectives Routledge https://books.google.lt/books?id=DS-9p-h02XIC&dq=Contemporary+Sport+Marketing&hl=lt
2. 2016 A. Striler. Motorsports Marketing and Sponsorships: How to Raise Money to Race and Give Sponsors What They Really Want. Striler Publishing
3. 2015 L. Degaris. Sports Marketing. Routledge https://books.google.lt/books?id=
Xa2gBgAAQBAJ&dq=sports+marketing+
a+practical+approach&hl=lt&source=gbs_navlinks_s
4. 2014 Matthew D. Shank, Mark R. Lyberger „Sports Marketing: A Strategic Perspective“ Routledge https://books.google.lt/books?id=9mavBAAAQBAJ&dq=Sports+Marketing:+A+Strategic+Perspective&hl=lt&source=gbs_navlinks_s
Papildoma literatūra
1. 2016 R. Wilson, M. Piekarz .Sport Management: The Basics.