Anglų kalba C1/C2: kultūrai ir menui
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalyko tikslas skatinti studentus domėtis nacionaliniais ir pasaulio kultūros ir meno įvykiais, plėtoti anglų kalbos žinias ir gebėjimus klausymo, skaitymo, kalbėjimo, rašymo, leksikos ir gramatikos srityse, bei suteikti teorinių ir praktinių žinių anglų kalbos sėkmingam suvokimui ir vartojimui kultūros ir meno studijų srityje. Anglų kalbos komunikacinė C1/C2 lygio kompetencija plėtojama pristatant menininką, pateikiant informaciją apie meno kūrinius bei rašant recenziją apie kultūros įvykį. Dalykas grindžiamas daugiakalbe prieiga, taikomi įvairūs aktyvaus mokymosi metodai (darbas grupėse ir porose, diskusijos, tekstų analizė, garso įrašų klausymas, vaidmenų žaidimai ir t.t.). Taikoma mišri studijų forma (paskaitos, darbas Moodle virtualioje aplinkoje, savarankiškas darbas).
Dalyko anotacija užsienio kalba
The course aims to encourage students to learn about national and world cultural and art events, to develop their listening, reading, writing, speaking, vocabulary, and grammar skills of English as well as to provide them with theory and practice for better understanding and successful communication about culture and art. The English language C1/C2 level communicative competence is developed while presenting artists, works of art, writing a review about cultural events. The course is based on the plurilingual approach. A blended learning format is applied (lectures, work in the Moodle virtual environment, independent work) along with various active study methods (group and pair work, discussions, text analysis, listening to audio recordings, role-plays etc.).
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Gera B2 lygmens arba C1 lygmens anglų kalbos kompetencija
Dalyko studijų rezultatai
1. Taisyklingai vartoti C1/C2 lygį atitinkančias gramatines struktūras, leksinius vienetus, tarimo bei intonacijos modelius
2. Skaityti analizuoti ir kritiškai vertinti akademinio turinio medžiagą taikant įvairias skaitymo metodikas
3. Klausyti paskaitų, skaitomų anglų kalba, savarankiškai analizuoti paskaitos turinį ir skaidres, naudoti klausytos paskaitos medžiagą dalyvaujant akademinėse diskusijose ir rašant darbus.
4. Dalyvauti akademinėse diskusijose, taisyklingai ir aiškiai dėstyti argumentus, klausti, atsakyti ir korektiškai reaguoti į kritines pastabas, vartoti taisyklingą akademinę kalbą;
5. Planuoti ir parengti akademinį pranešimą kultūros įvykio ar meno tema remiantis mokslinės literatūros ir meno kritikų analize, atrinkti informaciją bei vaizdo, garso medžiagą ir tinkamai ją pateikti.
6. Planuoti ir parašyti akademinį rašto darbą kultūros ir meno tema (meno kūrinio recenziją), cituoti, perfrazuoti mokslininkų bei meno kritikų mintis, sudaryti naudotos literatūros sąrašą, lyginti, analizuoti, pateikti savo vertinimą, kritines pastabas bei rekomendacijas.
Dalyko turinys
1.Veiksmažodis: veikiamoji rūšis. Tikslus ir netikslus laikas;
2. Nominalizacija veikiamosios rūšies sakiniuose;
3. Ateities praeityje reiškimo būdai: (was/were going to/would);
4. Užtikrintumo išsireiškimai (must/may/might/could/can‘t/likely/unlikely/definitely/probably);
5. Inversija su prieveiksminėmis frazėmis (no sooner, hardly, only later, not only, etc);
6. Pasyvinės infinityvinės konstrukcijos (it is claimed that, he is claimed to have learnt...);
7. Nominalizacija neveikiamosios rūšies sakiniuose;
8. Inversija if sakiniuose (should, had it been, was/were);
9. Sąlygos sakinių jungiamieji žodžiai (assuming that, supposing (that), otherwise, in case, in the event of, whether or not, but for, unless as long as, imagine, providing that, on condition that);
10. Skyryba (-,‘, ;. :, ...);
11.Vaizduojamasis menas ir kūrybiškumas;
12. Atliekamasis menas: kinas, muzika ir šokis;
13. Literatūra ir įvairios rašymo problemos;
14. Architektūra ir jos stiliai;
15. Technologijos ir dizainas
16. Meno festivaliai: menas kaip veiklos forma;
17. Skaitymo, klausymo, konspektavimo ir akademinio teksto kūrimo metodai;
18. Mokslinės, kultūros ir meno literatūros analizė, literatūros sąrašo sudarymas;
19. Akademinės diskusijos, mokslinės, kultūros ir meno literatūros analizė ir perteikimas;
20. Akademinio teksto organizavimo metodai;
21. Rašto darbo planavimas, rašymas, perfrazavimas ir citavimas;
Dalyko studijos valandomis
|
Šis dalykas gali būti dėstomas viena iš šių formų: |
|||
Studijų vykdymo forma: |
Val. auditorinėse studijose |
Val. nuotolinėse studijose |
Val. mišriose studijose |
|
Paskaitos |
60 val. |
60 val. |
Auditorinės: 30 val. |
Nuotolinės: 30 val. |
Pratybos (Moodle aplinkoje) |
15 val. |
15 val. |
15 val. |
|
Iš viso kontaktinio darbo val. |
75 val. |
75 val. |
75 val. |
|
Savarankiškas darbas |
85 val. |
85 val. |
85 val. |
|
Iš viso: |
160 val. |
160 val. |
160 val. |
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas - 20 %, baigiamasis egzaminas - 30%, kontroliniai darbai ir kiti atsiskaitymai semestro metu - 50 %.
Literatūra
Pagrindinė literatūra
1. 2016 Dummett, P., Stephenson H., Lansford, L. Keynote proficient, Student‘s book, workbook, Cengage Learning,ltd
2. 2005 Hewings, M.
Advanced Grammar in Use 4th Edition, Cambridge University Press
Papildoma literatūra
3. 2017 Diaz, G.; BarryMck, M Preparing Educators for Arts Integration: Placing Creativity at the Centre of Learning
4. 2016 Pointon, M.
History of Art, Routledge
5. 2024 Gompertz, W. See What You're Missing: New Ways of Looking at the World Through Art