Išplėstinės realybės inžinerija (NT)

  • Dalyko kodas: NTL 3007
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Augmented reality technologies
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    E. Vaškevičius

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Kursas suteikia gilesnes žinias apie išplėstinės realybės technologinius sprendimus. Studentai praktiškai išbando bei išmoksta parinkti virtualios ir papildytos realybės technologinius sprendimus ir produktus biologinių eksperimentinių sistemų virtualizacijai; ugdomas supratimas apie multiplatforminių sprendimų taikymą; paaiškinami grafinių varikliukų veikimo principai bei Unity 3D taikymas erdvių vizualizacijai. Nagrinėjami žaidimų kūrimo etapai ir metodai. Pristatoma biologinių procesų žaidybinimo metodika.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Course teaches, describes and analyses augmented reality solutions.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Programavimo pagrindai, objektinis programavimas

Dalyko studijų rezultatai

1. Gebėti parinkti programinę įrangą papildytos realybės produkto konstravimui.
2. Paaiškinti papildytos ir virtualios realybės elementus ir mokėti sieti su žmogaus ir kompiuterio sąsaja.
3. Mokėti paaiškinti papildytos ir virtualios realybės programinių priemonių pasirinkimą.
4. Mokėti paaiškinti papildytos ir virtualios realybės kūrimo principus bei metodus metodus.
5. Pagrįsti techninės ir programinės įrangos parinkimą virtualios aplinkos kūrimui.
6. Suprasti trimatės grafikos variklių principus bei taikymo neuromoksluose galimybes.
7. Mokėti parinkti virtualios realybės sprendimus specializuotam moksliniam tyrimui.
8. Suprasti žaidybinimo teorijos principus bei taikymo neuromoksluose galimybes.

Dalyko turinys

1. Įvadas į išplėstinę realybę. Žmogaus kompiuterio sąveika.
2. Virtualios ir papildytos realybės technologiniai sprendimai ir produktai.
3. Techninės priemonės virtualios ir išplėstinės realybės instaliacijoms.
4. Virtualios ir papildytos realybės kūrimo programinės priemonės.
5. Multiplatforminiai sprendimai.
6. Grafiniai varikliukai ir jų taikymas erdvių vizualizacijai.
7. Virtualių aplinkų naudojimas atliekant mokslinius tyrimus.
8. Įvadas į žaidybinimo technologijas.

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos (P) 45 val.
Laboratoriniai darbai (L) 30 val.
Savarankiškas darbas 85 val.
Iš viso 160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas - 30%, laboratoriniai darbai – 20%, baigiamasis egzaminas – 50%.

Literatūra

1. XNA Game Studio
2. Fundamentals of Multimedia, Ze-Nian Li, Mark S.Drew,Prentice Hal
3. Beginning 3D Game Development with Unit
Papildoma literatūra
1. Kinect SDK http://msdn.microsoft.com/enus/library/hh855348.aspx
2. MS Windows Phone http://msdn.microsoft.com/library /windowsphone/develop
3. Unity 3D http://docs.unity3d.com/Documentation/ ScriptReference/index.html