Komunikacija ir derybos
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalyko paskirtis - studijuoti teorinius ir praktinius komunikacijos ir derybų konceptus. Kurso tikslas plėtoti studentų įgūdžius ir žinias komunikacijos ir derybų klausimais, identifikuoti, parinkti ir taikyti tinkamus komunikacijos modelius, formuoti tinkamą įvaizdį ir elgseną derybose; išmokti atpažinti komunikavimo problemas ir jas spręsti, analizuoti realius probleminius komunikacinius ir derybinius atvejus vidinėje ir išorinėje verslo aplinkose.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The aim of this course- to study theoretical and practical concepts of communication and negotiation. Course purpose is to develop student’s skills and knowledge in communication and negotiation, identify, choose and apply suitable models of communication, form suitable behaviour and image during negotiation; learn recognize problems of communication and solve, analyse real problematic cases of communication and negotiation in the different business environment.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Vadybos pagrindai / Vadyba
Dalyko studijų rezultatai
1. Žinoti ir suprasti esmines komunikavimo ir derybų sąvokas bei gebėti jas taikyti organizacijų veiklos praktikoje.
2. Formuoti komunikacinius ir derybų procesus atitinkančius verslo problemas.
3. Gebėti parinkti tinkamas komunikacijos ir derybų strategijas dominuojančiam lyderystės stiliui vidinėje ir išorinėje organizacijų aplinkoje.
4. Pateikti ir praktiškai taikyti komunikvimo ir derybų konceptus sprendžiant problemas verslo vidinėje ir išorinėje aplinkose bei skirtingose kultūrose.
5. Įvertinti ir integruoti tinkamus komunikavimo ir derybų elementus.
6. Taikyti kritinį ir sisteminį verslo problemų įvertinimą besikeičiančioje verslo aplinkoje bei atsakomybės principus komunikacijos ir derybų procesuose.
Dalyko turinys
1. Komunikacijos ir derybų konceptai.
2. Komunikacija: procesas, kanalai, modeliai, tikslai, funkcijos organizacijose
3. Komunikacijos įtaka organizacijos efektyvumui.
4. Komunikacija ir derybos organizacijos sėkmei.
5. Pagrindiniai komunikacijos ir derybų elementai.
6. Lyderystė stilius ir komunikacija organizacijose.
7. Komunikacijos ir derybų kultūriniai modeliai.
8. Komunikavimo ir derybų strategijos.
9. Efektyvios komunikacijos ir derybų analizė.
10. Pokyčiai ir komunikacija organizacijose.
11. Komunikacijos ir derybų gerinimo iššūkiai verslo organizacijose.
12. Etika ir etiketas komunikacijoje ir derybose.
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 30 val.
Konsultacijos 15 val.
Komandinis darbas 15 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Grupinis savarankiškas darbas – 30 %
Aktyvumas užsiėmimuose (praktinių užduočių pristatymas ir aptarimas) – 10%
Egzaminas - 60 %
Literatūra
1. 2017 Anderson Ch. TED TALKS. Viešasis kalbėjimas. Praktinis vadovas
2. 2021 Voss Ch, Raz T. Jokių kompromisų
3. 2015 Jensen K. Derybų vadovas
4. 2020 Andreas C., Andreas S. Protas turi širdį. Neurolingvistinis programavimas.
5. 2014 Almonaitienė J., Lekavičienė R.ir kt. Bendravimo psichologija šiuolaikiškai
6. 2010 Petkevičiūtė N. Tarpasmeninės ir tarpkultūrinės komunikacijos išplėstos Europos kontekste
7. 2015 Pease A. ir B. Kūno kalba darbe
Papildoma literatūra
1. 2011 Zarefsky D. Oratorystės menas.
2. 2014 Kazakienė L, Stravinskienė J.Ryšiai su visuomene
3. 2008 Tomalin B., Nicks M. Pasaulio verslo kultūros ir kaip jas perprasti.