Entreprenerystės projektas
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalyko paskirtis – supažindinti studentus su „Dizaino mąstysenos“ (Design Thinking) metodikos taikymo pagrindais ir praktiniais metodais kuriant verslo ar socialines idėjas, bei vystant produktų bei paslaugų prototipus. Baigę šį modulį studentai suvoks Dizaino mąstysenos principus, gebės taikyti vystant naujus verslus ir socialines iniciatyvas.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The aim of this course is to provide the students theoretical knowledge and develop practical skills about Design thinking methodology. After this course students will acquire skills to identify stages of idea or practical case, and be able practically apply Design thinking techniques. The course includes lectures, seminars, workshops, group work (project), case studies.
After the course, Students will be able to apply different methods like Design thinking, Business Model, Lego Serious play in order to solve organization’s case. Practice results are presented in written form and publicly to the evaluation commission.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Vadybos pagrindai / Vadyba
Dalyko studijų rezultatai
1. Gebėti taikyti novatoriškus verslo ar socialinių idėjų vystymo ir prototipų kūrimo modelius.
2. Gebėti verslo organizacijos kontekste taikyti Design thinking; Paslaugų dizaino (Service design); Patirties modeliavimo (Experience design, UX design) principus.
3. Atpažinti sprendžiamo atvejo ar kuriamos socialinės ar verslo idėjos proceso etapus ir gebėti pritaikyti Design thinking metodiką pasiūlant naujas idėjas ir sprendinius
4. Gebėti modeliuoti produkto ar paslaugos vertės pasiūlymus.
5. Gebėti veikti individų ir organizacijų tinkluose, kuriant partnerystes, integruojant skirtingas kompetencijas ir užtikrinant sklandžią vidinę/išorinę komunikaciją.
6. Parengti verslo ar socialinės idėjos prototipą remiantis Design thinking metodika ir viešą žodinį jo pristatymą, remiantis nustatytais reikalavimais.
Dalyko turinys
1.“Dizaino mąstysenos” procesas
2.Design Sprint projektas
3."Dizaino mąstysenos” metodikos samprata ir principai.
4.Paslaugų dizaino principai (Service design)
5.Paslaugų dizaino metodai
6.Patirties modeliavimo principai (Experience design, UX design)
7.5E patirties dizaino modelis
8.Empatijos etapas ir metodai
9.Problemos apibrėžimo etapas ir metodai
10.Idėjų vystymo etapas ir metodai
11.Prototipų kūrimo etapas ir metodai
12.Testavimo etapas ir metodai
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 30 val.
Konsultacijos 15 val.
Komandinis darbas 15 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Seminarai (atvejų analizė) – 30 %
Grupinis savarankiškas darbas – 40 %
Egzaminas - 30 %
Literatūra
1. 2016 Patrick v.d.Pijl; Justin Lokitz; Solomon L.K. “Design a better business”
2. 2018 Design methods for developing services. Design Council. www.designcouncil.org.uk
3. 2015 Osterwalder A., Pigneur Y. Value Proposition design
Papildoma literatūra
1. 2012 Mauricio Vianna et al. Design Thinking business innovation
2. 2010 Smith D. Exploring innovation.
3. 2013 Parter E. The other Design thinking