Išplėstinės realybės inžinerija
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Kursas suteikia gilesnes žinias apie interaktyviąją multimediją ir jos technologijas. Studentai kurso metu išmoks pagrindinius ir sudėtingesnius multimedijos turinio kūrimo proceso aspektus, programinę ir techninį įrangą. Pagrindinis šio kurso tikslas pagilinti žinias apie interaktyviosios multimedijos sistemas – kaip interaktyvias sistemas mobiliuose įrenginiuose, technologijas ir techninė įrangą susietą su kompiuterio judesio sekimu ir atpažinimu, papildyta realybe, virtualios realybės technologijomis, virtualiomis aplinkomis.
Dalyko anotacija užsienio kalba
Course provides an advanced knowledge of interactive multimedia and its technology. Students are going to learn about the main and advanced concepts of interactive multimedia creation process, programming and hardware. The main objective of this course is to get extensive knowledge in interactive multimedia systems, like interactive systems based on the mobile devices, technology and hardware based on computer vision technologies, motion recognition, augmented reality, virtual reality technologies, virtual spaces and etc.
Dalyko studijų rezultatai
Žinios ir supratimas apie multimedijos produktų vystymo procesą, programinės ir techninės įrangos svarbą.
Pasirinkti ir pritaikyti efektyvius metodus ir įrankius.
Darbas komandose, rezultatų pristatymas. Analizuoti informaciją ir pritaikyti ją projektų efektyvumo, pritaikomumo ir universalumo pagerinimui.
Žinios ir supratimas apie bazinius kompiuterių atpažinimo technologijas ir algoritmus.
Dalyko turinys
1. Įvadas į interaktyviąją multimediją
2. Žmogaus kompiuterio sąsaja
3. Multiprojekcijų sistemos
4. Papildytos realybės sistemos
5. Kompiuterio sekimo ir atpažinimo technologijos
6. Virtualios realybės technologijos
7. Interaktyvioji grafika
8. Multimedijos projektai
Praktiniai darbai
1. Analizė naujausių tendencijų tarp interneto ir multimedijos sistemų
2. Programavimas SDK skirtingoms platformoms
3. AR aplikacijos kūrimas
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 30 val. Laboratoriniai darbai – 30 val. Savarankiškas ir komandinis darbas - 48 val.
Iš viso - 108 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Egzamino užduotis (50%), savarankiškas darbas (25%), tarpinis atsiskaitymas (25%)
Literatūra
1. XNA Game Studio
2. Fundamentals of Multimedia, Ze-Nian Li, Mark S.Drew,Prentice Hall
3. Beginning 3D Game Development with Unity
Papildoma literatūra
1. Kinect SDK
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh855348.aspx
2. MS Windows Phone
http://msdn.microsoft.com/library
/windowsphone/develop
3. Unity 3D http://docs.unity3d.com/Documentation/ScriptReference/index.html
4. MS Windows http://msdn.microsoft.com/library/windows/hardware/