Pedagoginė praktika (2) (MZI3022)
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Tai Atlikimo meno programos disciplina, skirta praktiniam atlikimo mokymo ugdymui. Studijų turinys susideda iš mokomosios praktikos (studentas individualiai veda pamokas įvairaus amžiaus vaikams, paaugliams), dalyvaujant ir prižiūrint dėstytojui. Tai antrasis lygis dalyko, trunkančio keturis semestrus, kuriame mokomi muzikos mokyklų, gimnazijų 5- 8 klasių mokiniai arba muzikinių kolektyvų nariai.
Dalyko anotacija užsienio kalba
This is a performing art program discipline, designed for practical development of teaching of performing. The content of the studies consists of teaching practice (the student leads individual lessons for children of various ages, teenagers), while being observed by a lecturer. This is the first level of a course that takes up four semesters, during which students of music schools, gymnasium 5- 8 grades or musical collective’ members are taught.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Studentas turi būti išklausęs Pedagoginė praktika (1) studijų dalyką ir išlaikęs jo egzaminą.
Dalyko studijų rezultatai
1. Gebėti ugdyti 5–8 klasės specialybės instrumento (dainavimo) mokinius.
2. Taikyti įvairius darbo metodus, tinkamus įvertintiems kiekvieno mokinio individualiems gabumams.
3. Dalyvauti savarankiškoje atlikimo meno praktikoje, atliekant Klasicizmo epochos kūrinius.
Dalyko turinys
1.  Mokomoji praktika. Instrumento (dainavimo) pamokos 5–8 klasės mokiniui, stebint praktikos dėstytojui – 15 val.
2. Pasiruošimas pamokoms, savarankiškas studento darbas – 35 val.
Dalyko studijos valandomis
Praktika	15 (individualios paskaitos, dalyvaujant dėstytojui) val.
Savarankiškas darbas	85 val.
Iš viso	100 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Tarpinis atsiskaitymas- 40 proc. (trijų pamokų išplėstiniai planai)
Egzaminas – 60 proc. (stebima ir vertinama studento vedama pamoka)
Literatūra
1.	2011	Jovaiša L. Edukologija	Agora, Vilnius
2.	2011	Šiaučiukėnienė L., Stankevičienė N., Čiužas R. Didaktikos teorija ir praktika: vadovėlis aukštosioms mokykloms	Technologija, Kaunas
3.	2011	Pečiuliauskienė P., Barkauskaitė M. Pedagoginės praktikos mokykloje vadovas	Edukologija,Vilnius
4.	2008	Arends R. Mokomės mokyti	Margi raštai, Vilnius
5.	1994	Gage N. L., Berliner D.C., Pedagoginė psichologija.	Vilnius
6.	1985	Pedagoginės praktikos metodika( sud. E. Ignatonis)	Vilnius
7.	2002	Muzika ir pedagogika / sud. L. Drąsutienė	Lietuvos muzikos akademija, Vilnius
8.	1998	Gricius A. Specialybės pamoka vaikų muzikos mokykloje.	Mokytojų tobulinimosi institutas, Vilnius
9.	1979	Gricius A. Jaunojo smuikininko ugdymas	Vilnius
10.	1986	Gricius G. Grok, žiogeli, smuikeliu. Metodiniai apaiškinimai mokytojui	Vilnius
11.	2004	Drąsutienė L. Fortepijono metodikos tradicijos ir  dabartis	LMTA, Vilnius
12.	2004 	Vainauskaienė T. Dainavimo pagrindų formavimas	LMTA, Vilnius
13.	2000	Rimša L. Džiazo improvizacijos pagrindai	Šviesa, Kaunas
14.	2009	David Berkman The Jazz Singer‘s Guidebook	Sher Music Co.
15.	1998	Bukauskaitė J. Dainjininko balsas ir pasitaikantys defektai	Lietuvos muzikų draugija, Kaunas
16.	2006	D.Pilipavičienė. Mišrus moksleivių choras bendrojo lavinimo mokykloje	Klaipėda : KU l-kla
17.	2001	Masienė V.Choro dirigavimo pagrindai	Šviesa, Kaunas
18.	1985	Musik aus dem 17.und 18. Jahrhundert für Altblokflöte(Querflöte, Oboe) und Klavier	F.Hofmeister Musikverlag Leipzig
19.	1968	Herman Lange Schule für Klarinette, Heft 1	F.Hofmeister Musikverlag Leipzig
20.	1979	J.Kinyon Easy Method for trumpet 1,2	Alfred Publishing Company
21.	1969	J.D. Ployhar French Horn Soloist, level one                                                                                                                                           	Belwin Mills Publishing Corp.
Papildoma literatūra
1	2000	Pagrindinis redaktorius: Stanley Sadie „Classical Music Encyclopedia“	HarperColloins
Publishers
2.	2011	Žilienė D.O. Valdorfo pedagogikos leidiniai	Lietuvos Valdorfo pedagogikos centro leidybos grupė, Vilnius

