Vizualinės komunikacijos dizainas
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Komunikacijų dizaino dalykas yra skirtas plėtoti Naujųjų medijų meno studentų vizualinės komunikacijos gebėjimus. Kurso metu studentai studijuoja efektyvius vizualinės komunikacijos būdus ir priemones. Kurso metu gaunami teoriniai vizualinės komunikacijos dizaino pagrindai, tačiau daugiausia dėmesio yra skiriama kūrybiniams vizualinio komunikacijų dizaino sprendimams. Studentai atlieka savo sumanytus ar realiai įgyvendinamus projektus.
Dalyko anotacija užsienio kalba
Subject VISUAL COMUNICATION DESIGN is dedicated for development student's competences of visual communication design. Students study effective ways of visual communication. During the course students get basics of visual communication design theory, but most of the attention is payed for practical creative work. Students develop own art projects and the real commercial projects can be developed too.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Studentai turi būti išklausę šiuos kursus: Kompiuterinės grafikos pagrindai, Kompiuterinė grafika, Fotografijos pagrindai, Kūrybinė fotografija, Videomeno pagrindai.
Dalyko studijų rezultatai
1. Apibūdinti vizualinės komunikacijos sampratą, vizualinės komunikacijos raidą ir raišką.
2. Paaiškinti vizualinės komunikacijos dizaino medijų architektūrą.
4. Tikslingai parinkti raiškos priemones kūrybiniam sprendimui.
4. Lingvistinę žinią papildyti meniniu vaizdu.
5. Taikyti vizualinės komunikacijos dizaino sprendimus kuriant identitetą.
6. Kritiškai vertinti vizualinės komunikacijos dizaino produktus.
Dalyko turinys
1. Įvadinė paskaita. Kurso struktūros ir studijų pobūdžio aptarimas. Vizualinės komunikacijos dizaino samprata.
2. – 4. Vizualinės komunikacijos raida. Pagrindiniai vizualinės komunikacijos dizaino raiškos elementai.
5 – 6. Vizualinės komunikacijos dizaino medijų architektūra.
7 – 10. Tikslingas raiškos priemonių parinkimas kūrybiniuose vizualinės komunikacijos dizaino sprendimuose.
11. Kūrybinės ir komercinės fotografijos taikymas vizualinės komunikacijos dizaino produktuose.
12 – 14. Identiteto kūrimas vizualinės komunikacijos dizaino raiškos priemonėmis.
15. Kritinis vizualinės komunikacijos dizaino produktų vertinimas.
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 10 val.
Seminarai - val.
Laboratoriniai darbai - val.
Pratybos 50 val.
Konsultacijos - val.
Iš viso kontaktinio darbo val. 60 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Užduoties įvertinimo pažymį sudaro 10% savarankiško darbo, 20% tarpinių atsiskaitymų, 70% egzamino rezultatai.
Literatūra
1. 2005 Bannard M. Graphic Design as Communication
2. 2004 Ryan W., Conover Th. Graphic Communications Today.
3. 2006 Pagalba tipografams: patarimai, kaip vartoti šriftus.
4. 2010 Grafinio dizaino mokykla: grafinio dizaino teorija ir elektroninė leidyba.
5. 2008 Cieškaitė-Brėdikienė L. Dizaino raida nuo Morriso iki Morrisono
Papildoma literatūra
1. 2005 Šiukščius G. Dizainas: menas, mokslas, technika
2. 2004 Durham P. J. Kalbėjimas vėjams (Komunikacijos idėjos istorija)