Erdvinių vaizdų sintezė (INF3026)
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Šis kursas supažindina su metodais ir technologijomis skirtoms kurti 3D vizualinį turinį arba trimatę grafiką. Studentai susipažins su pagrindiniais procesais ir technikomis, reikalingomis kurti 3D vizualinį turinį. Studentai išmoks naudotis esminėmis modeliavimo galimybėmis ir technikomis – kaip modeliavimu paremtu splainais, „Edge modeling“ ir „Box modeling“ technikomis. Sugebės pasirinkti efektyvius metodus bei optimizuoti modelius ir pritaikyti iškeltai užduočiai– projektiniam darbui. Taip pat bus susipažinta su specialia technine įranga skirta 3D kūrimui.
Dalyko anotacija užsienio kalba
Course provides an introduction to methods, techniques and technologies for creating three-dimensional visual content or 3D graphics. Students are going to learn basics of process and techniques, like modeling based on splines, edge modeling and box modeling. They are going to be able to select an effective method, optimization methods and tools, are going to know differences between low poly and high poly modeling structures, adapt to various projects. Also, students are going to familiarize with special hardware and equipment – 3D scanning and motion recognition, workstations.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Bakalauro studijos: Programavimo pagrindai, Kūrybinės multimedijos pagrindai, Audiovizualinio meno pagrindai
Dalyko studijų rezultatai
Modeliavimo technikų ir technologijų išmanymas, vizualinės informacijos ryšio su multimedija ir interneto technologijomis supratimas.
Pasirinkti ir pritaikyti efektyvius modeliavimo įrankius ir technikas.
Vertinti vizualinį turinį.
Paruošti ir analizuoti projektą.
Vykdyti užduotis komandose, pristatyti rezultatus.
Dalyko turinys
1. 3D grafikos apibūdinimas ir istorija
2. Vizualinio turinio specifika
3. Modeliavimo technologijos, techninė įranga ir priemonės
4. Modeliavimo technikos
5. Fizikinių procesų modeliavimas, paviršiai ir medžiagos
6. Sintezės technologijos
7. Realaus laiko multimedijos technologijos
8. Multiplatformos
Praktiniai darbai
1. Projekto analizė
2. Technologijų, technikų ir priemonių apjungimas su projektiniu darbu
3. Vizualinio turinio adaptavimas skirtingos užduotims ar platformoms
4. Projekto ir vizualinio turinio suderinimas su reikalavimais ir būtinais standartais
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 30 val. Seminarai ir pratybos – 30 val. Savarankiškas ir komandinis darbas - 44 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Egzamino užduotis (50%), savarankiškas darbas (25%), tarpinis atsiskaitymas (25%)
Literatūra
1. Ze-Nian Li ir Mark Drew, Fundamentals of Multimedia
2. Tomas Akenine and Eric Haines, Real-Time Rendering
3. Autodesk 3ds Max Essentials 2012
4. Essential CG lightening Techniques
Papildoma literatūra
1. An Introduction to 3D Computer, 2007, Graphics, Autodesk