Pedagoginė praktika 2 (Švietimas ir IT)

  • Dalyko kodas: EDU 4025
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 8
  • Pavadinimas anglų kalba: Pedagogical practice 2
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Dr. Odeta Norkutė

Dalyko anotacija užsienio kalba

The purpose of pedagogical qualifying practice is to help to get and to improve abilities, skills and practice that are necessary for the practical pedagogical work, according to scheduled possibilities to work practical work or exercise single professional functions of teacher in basic school stated time and with experienced teacher. The aim of this practice is to train the practical skills of pedagogical work. Pedagogical practice is based on self – dependent students work like the effective way to get and improve professional competence.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Mokymosi turinio projektavimo metodologija Technologijomis grįsto mokymosi turinio projektavimas Mokymosi teorijos Bendroji didaktika Asmenybės psichologija Mokymosi poreikių tyrimai Ugdymas ir socializacija Technologijomis grįsto mokymosi planavimas ir organizavimas Specialybės kalbos kultūra

Dalyko studijų rezultatai

Dalyko studijose studentai įgis šiuos gebėjimus: • Parengs dėstomo dalyko mokymo planą, remiantis planavimo reikalavimais; • Parengs pamokos planą ir savarankiškai jį įgyvendins; • Parinks ir mokymo procese pritaikys tinkamus mokymo metodus; • Identifikuos mokymosi rezultatų vertinimo kriterijus; • Pasirinks ir taikys mokinių mokymosi pasiekimų vertinimo strategiją ir būdus; • Pateiks mokymo plano įgyvendinimo analizę ir numatys tobulinimo galimybes; • Įvertins bendravimo sąveikas pedagoginiame procese (tarp mokinių, mokytojų, tėvų); • Parengs nepamokinio ugdymo renginio planą ir atlikti vertinimą; • Organizuoti nepamokinį renginį ir atlikti jos įgyvendinimo vertinimą.

Dalyko turinys

1. Mokomojo dalyko planavimas 2. Pamokos plano parengimas 3. Mokymo metodų pasirinkimas ir taikymas 4. Mokymosi rezultatų vertinimo kriterijai 5. Mokymosi pasiekimų vertinimo strategijos ir būdai 6. Mokymo plano įgyvendinimo analizė ir tobulinimo galimybės 7. Bendravimo sąveikų pedagoginiame procese vertinimas 8. Nepamokinio renginio planavimas 9. Nepamokinio renginio įgyvendinimo vertinimas

Dalyko studijos valandomis

Konsultacijos pasirengiant praktikai – 16 val.: • Praktikos metodinių nurodymų pateikimas – 4 val. • Praktikos tikslų ir uždavinių formulavimas ir pateikimas – 4 val. • Praktikos atlikimo eigos pristatymas ir aptarimas – 4 val. • Praktikos dokumentų parengimas ir aptarimas – 4 val. Praktikos sutarčių pasirašymas ir pristatymas – 8 val. Konsultacijos praktikos eigoje – 16 val.: • Praktikos plano parengimas – 4 val. • Praktikos formų pildymo aptarimas– 4 val. • Savarankiškai atliekamų darbų aptarimas – 4 val. • Praktikos ataskaitos parengimo aptarimas – 4 val. Praktikos ataskaitos parengimas – 24 val. Savarankiškas studento darbas –150 val. Praktikos ataskaitos pristatymas ir gynimas – 8 val. Iš viso – 222 val.

Studijų rezultatų vertinimas

• Mentoriaus įvertinimas – 30 proc.; • Tutoriaus įvertinimas – 20 proc.; • Praktikos dokumentai – 40 proc.; • Praktikos apibendrinimas – 10 proc.

Literatūra

1. 2010 Norkutė, O. Pedagoginės praktikos metodika VDU 2. 2007 Charlton, B.C. Neformaliojo vertinimo strategijos. Kaip formuluoti klausimus, stebėti mokinius ir planuoti pamokas, kad jos skatintų tinkamai suvokti tekstą. Tyto Alba, Vilnius 3. 2008 Petty, G. Įrodymais pagrįstas mokymas. Praktinis vadovas. Vilnius 4. 2006 Petty, G. Šiuolaikinis mokymas. Praktinis vadovas. Vilnius.