Marketingo principai (MAV1001)

  • Dalyko kodas: MAV 1001
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 5
  • Pavadinimas anglų kalba: Principles of Marketing
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Prof. Arvydas Bakanauskas

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – studijuoti marketingo principus, pagrindines marketingo problemas. Baigę dalyką studentai įgyja marketingo žinių pagrindus bei gebėjimus analizuoti marketingo komplekso elementus, aplinkos jėgas ir veiksnius, suprasti jų įtaką marketingo sprendimams organizacijose. Kursas suteikia būtinus pagrindus tolesniam marketingo dalykų studijavimui.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Course purpose – to develop students’ understanding of marketing principles as well as assessing marketing problems. In this course students acquire the basic knowledge of marketing, the skills of analysing elements of marketing mix, environmental forces and factors, understanding their impact for making marketing decisions in organisations. This course provides a solid background for further marketing courses.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Vadybos pagrindai, Mikroekonomika

Dalyko studijų rezultatai

1) Atpažinti ir apibūdinti pagrindines marketingo sąvokas
2) Atpažinti ir įvertinti marketingo veiklų turinį
3) Atpažinti ir išanalizuoti marketingo komplekso elementus
4) Atpažinti aplinkos jėgas ir veikėjus, apibūdinti jų įtaką organizacijų marketingo sprendimams
5) Pritaikyti marketingo žinias organizacijų marketingo situacijai analizuoti
6) Parengti grupinį viešą žodinį pristatymą apie savarankiškai išanalizuotą konkrečios organizacijos situaciją ir jos marketingo kompleksą, remiantis nustatytais reikalavimais
7) Suformuluoti ir apginti savo nuomonę, įtikinti, pagrindžiant pristatomas/aprašomas idėjas
8) Pademonstruoti gebėjimą komunikuoti su kitais, pasidalinti darbus, bendrauti grupėje ir toleruoti grupės narių nuomonę, prisiimti atsakomybę ir kt.

Dalyko turinys

1. Pagrindinės marketingo koncepcijos.
2. Marketingo koncepcijų evoliucija.
3. Marketingas: verslo filosofija ir verslo funkcija.
4. Marketingo kompleksas.
5. Marketingo aplinka.
6. Marketingo informacija ir tyrimai.
7. Rinkos segmentavimas, tikslinė rinka, pozicionavimas.
8. Vartotojų elgsena.
9. Produkto turinys, elementai ir klasifikacija.
10. Ženklodara ir įpakavimas.
11. Naujo produkto kūrimo procesas ir produkto gyvavimo ciklas.
12. Kaina. Kainodaros strategijos.
13. Produkto paskirstymo kanalai ir marketingo logistika.
14. Pardavimo rėmimas ir marketingo komunikacijos strategijos.

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos ir atvejų analizė – 30 val.
Darbas grupėje (pasitelkiant IT) – 15 val.
Savarankiškas studento darbas (skirtas studentui pasiruošti paskaitoms, atvejų analizei, savarankiškai studijuoti literatūrą, parengti grupinio darbo pristatymą žodžiu ir/ar raštu; pasirengti koliokviumui ir egzaminui) – 90 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas – 20 %
Grupinis savarankiškas darbas – 30 %
Egzaminas - 50 %

Literatūra

1. 2012 Pranulis, V., Pajuodis, A. ir kt. Marketingas. Garnelis
2. 2003 Kotler, P., Armstrong, G. ir kt. Rinkodaros principai. Poligrafija ir informatika
3. 1999 Pranulis, V., Pajuodis, A. ir kt. Marketingas. Eugrimas
Papildoma literatūra
1. 2011 Kotler, P., Armstrong, G . Principles of Marketing: Global Edition. 14th ed. Prentice Hall. Elektroninis išteklius
2. 2010 Russell, E. The Fundamentals of Marketing. In AVA Fundamentals.Lausanne : AVA Academia. EBSCO e-book collection