Prancūzų kalba A1
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Šis kursas skirtas studentams, kurie neturi prancūzų kalbos žinių.
Studentai įgyja pradedančiųjų žemesniojo (A1) prancūzų kalbos lygio kompetenciją per recepcijos (klausymo ir skaitymo supratimo), produkcijos ir sąveikos (kalbėjimo ir rašymo) bei tarpininkavimo (vertimo) kalbinės veiklos rūšis. Dalyko turinį sudaro šios pagrindinės temos: prancūzų kalbos žodžių tvarka sakinyje, konstatuojamojo, klausiamojo, neigiamojo sakinių formavimas, leksiniai vienetai ir struktūros, naudojamos bendraujant kasdieninėmis temomis, prancūzų kalbos garsų, žodžių tarimo bei intonacijos ypatumai. Dalykas grindžiamas daugiakalbe prieiga, taikomi įvairūs aktyvaus mokymosi metodai (darbas grupėse ir porose, diskusijos, tekstų analizė, garso įrašų klausymas, vaidmenų žaidimai ir t.t.). Taikoma mišri studijų forma (paskaitos, darbas Moodle virtualioje aplinkoje, savarankiškas darbas).
Dalyko anotacija užsienio kalba
The course is designed for students who do not have any knowledge of the French language.
The course aims to help students acquire the elementary (A1) level competence of the French language. It focuses on the basic lexical, grammatical and phonetic peculiarities of the language, as well as developing of the required oral and written communication skills at the relevant level. The course involves the aspects the French sentence structure; formation of the affirmative, interrogative and negative statements; lexical items and structures for the communication on everyday topics; the peculiarities of the pronunciation of French sounds, words, and intonation. The course is based on the plurilingual approach. A blended learning format is applied (lectures, work in the Moodle virtual environment, independent work) along with various active study methods (group and pair work, discussions, text analysis, listening to audio recordings, role-plays etc.).
Dalyko studijų rezultatai
1. Taisyklingai skaityti trumpus, nesudėtingus tekstus, žinutes, skelbimus, pavadinimus, sutinkamus įprastinėse kasdieninėse situacijose.
2. Klausyti pokalbius, kai kalbama lėtai ir aiškiai, tematiniame turinyje numatytomis temomis,
3. Perteikti nesudėtingas mandagumo frazes, apibūdinti aplinką, žmones, save, veiklos sritis, įspūdžius, formuluoti klausimus.
4. Parašyti nesudėtingus sakinius apie save, savo aplinką, veiklą ir pomėgius, užpildyti anketinius duomenis, parašyti trumpą sveikinimą ir nesudėtingą asmeninį laišką.
5. Bendrauti paprastose, kasdienėse situacijose; paklausti ir atsakyti į klausimus, formuluoti teiginius, nuorodas.
6. Naudoti paprastas lingvistines struktūras sakytinėje ir rašytinėje kalboje.
Dalyko turinys
Komunikacinės kalbos kompetencijos tobulinimas
1.Trumpas savęs bei artimiausios aplinkos pristatymas: šeima, draugai, kambarys, butas, profesija, pomėgiai, laisvalaikis;
2.Šentės, kasdienybė, atostogos, kelionės;
3. Miestas, kaimas, šalis; 4.Apranga;
5.Maistas ir maitinimasis, valgymo tradicijos Lietuvoje ir Prancūzijoje,
6.Ateities planai bei praeities prisiminimai.
Lingvistinis:
7.Žodžių tvarka sakinyje. 8. Artikeliai, daiktavardis: giminė ir skaičius.
9.Būdvardis: giminė ir skaičius. 10.Skaitvardžiai: kiekiniai, kelintiniai. 11.Įvardžiai: įvardis-veiksnys, įvardžiu išreikštas tiesioginis ir netiesioginis papildinys. 12.Veiksmažodis.: présent, futur proche, passé composé laikų sudarymas ir vartojimas. 13.Liepiamoji nuosaka. 14.Klausimų sudarymas. 15.Neigimas.
Dalyko studijos valandomis
|
Šis dalykas gali būti dėstomas viena iš šių formų: |
|||
Studijų vykdymo forma: |
Val. auditorinėse studijose |
Val. nuotolinėse studijose |
Val. mišriose studijose |
|
Paskaitos |
60 val. |
60 val. |
Auditorinės: 30 val. |
Nuotolinės: 30 val. |
Pratybos (Moodle aplinkoje) |
15 val. |
15 val. |
15 val. |
|
Iš viso kontaktinio darbo val. |
75 val. |
75 val. |
75 val. |
|
Savarankiškas darbas |
85 val. |
85 val. |
85 val. |
|
Iš viso: |
160 val. |
160 val. |
160 val. |
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas - 20 %, baigiamasis egzaminas - 30%, kontroliniai darbai ir kiti atsiskaitymai semestro metu - 50 %.
Literatūra
Pagrindinė literatūra
2016 Capelle, G., Menand, R. Le nouveau taxi! 1: Méthode de français.
2016 Capelle, G., Menand, R Le nouveau taxi! 1: Méthode de français.1: Cahier d‘exercices.
2020 Jean-Thierry Le Bougnec
Marie-José Lopes Inspire A1; Hachette FLE
Papildoma literatūra
2023 Parizet, M. L., Grandet, E, Corsain, M. Activités pour le cadre commun A1.
https://www.podcastfrancaisfacile.com/francais-debutant-apprendre-le-francais.html
https://www.francaisfacile.com/exercices/exercice-francais-2/exercice-francais-102250.php