Anglų kalba B2
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Studentai plėtoja pažengusiųjų aukštesniojo (B2) lygio akademinės anglų kalbos komunikacinę kalbinę ir tarpkultūrinę kompetencijas. Taikant kompetencijų ugdymu grįstą mokymąsi, studentai plėtoja fonetinę, ortografinę, gramatinę ir leksinę kompetencijas B2 lygyje, tobulina savarankiško mokymosi ir tarpkultūrines kompetencijas. Dalykas grindžiamas daugiakalbe prieiga, taikomi įvairūs aktyvaus mokymosi metodai (darbas grupėse ir porose, diskusijos, tekstų analizė, garso įrašų klausymas, vaidmenų žaidimai ir t.t.). Taikoma mišri studijų forma (paskaitos, darbas Moodle virtualioje aplinkoje, savarankiškas darbas).
Dalyko anotacija užsienio kalba
Students develop communicative, linguistic, and intercultural competencies at the upper-intermediate (B2) level of academic English. Using a competence-based learning approach, they enhance their phonetic, orthographic, grammatical, and lexical skills at the B2 level, as well as improve their independent learning and intercultural competencies. The course is based on the plurilingual approach. A blended learning format is applied (lectures, work in the Moodle virtual environment, independent work) along with various active study methods (group and pair work, discussions, text analysis, listening to audio recordings, role-plays etc.).
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
B1 lygmens anglų kalbos kompetencija
Dalyko studijų rezultatai
1. Taisyklingai vartoti B2 lygmenį atitinkančias gramatines struktūras, leksinius vienetus ir tarimo bei intonacijos modelius.
2. Skaityti, analizuoti ir kritiškai vertinti akademinio turinio tekstus naudojant įvairias skaitymo technikas.
3. Klausyti paskaitų skaitomų anglų kalba, konspektuoti, savarankiškai analizuoti paskaitos turinį ir paskaitoje pateikiamas skaidres, naudoti klausytos paskaitos medžiagą diskusijoje ir rašto darbe.
4. Dalyvauti akademinėse diskusijose, taisyklingai ir aiškiai dėstyti mintis, pagrįsti ir apginti savo nuomonę, mandagiai reikšti kritiką ir komentarus, klausti, atsakyti ir reaguoti į pašnekovo teiginius, vartoti taisyklingą akademinę kalbą.
5. Parengti akademinį pranešimą remiantis atliktu tyrimu ar mokslinės literatūros analize. Atrinkti informaciją, grafikus, lenteles ir diagramas skaidrėms ir tinkamai bei etiškai jas pateikti.
6. Planuoti ir rašyti rišlų akademinį esė/rašto darbą, argumentuoti, vartoti jungiamuosius žodžius ir frazes, paremti mintis mokslinių tyrimų išvadomis ir pavyzdžiais, remtis moksline literatūra, cituoti ir perfrazuoti mokslininkų mintis, lyginti reiškinius ir duomenis, pateikti savo išvadas ir vertinimą, sudaryti naudotos literatūros sąrašą.
Dalyko turinys
1. Modaliniai veiksmažodžiai ir modalumą turintys žodžiai reiškiantys būtinybę, gebėjimą ir galimybę (būsimasis ir būtasis aspektai);
2. Žymimasis artikelis su pavadinimas;
3. Kiekį reiškiantys žodžiai: every/ each/ every one/ each one; neither/ neither of/ either of/ neither.. nor/ either or/ both/ both
…and; none/ all;
4. Šalutiniai sąlygos sakiniai (trečiasis ir mišrieji tipai);
5. Neveikiamoji rūšis;
6. Neasmenuojamos veiksmažodžio formos;
7. Komunikacija, viešas kalbėjimas;
8. Transportas ir su juo susijusios problemos;
9. Architektūra;
10. Globalizacija;
11. Psichologija ir asmenybės tipai;
12. Informacinės technologijos; naujovės ir jų pritaikomumas įvairiose gyvenimo srityse.
13. Klausymo, skaitymo, konspektavimo ir akademinio teksto kūrimo technikos;
14.Mokslinės informacijos analizavimas ir perteikimas;
7. Komunikacija, viešas kalbėjimas;
8. Transportas ir su juo susijusios problemos;
9. Architektūra;
10. Globalizacija;
11. Psichologija ir asmenybės tipai;
12. Informacinės technologijos; naujovės ir jų pritaikomumas įvairiose gyvenimo srityse.
13. Klausymo, skaitymo, konspektavimo ir akademinio teksto kūrimo technikos;
15. Dalyvavimas akademinėse diskusijose, mokslinės informacijos analizavimas ir perteikimas.
7. Komunikacija, viešas kalbėjimas;
8. Transportas ir su juo susijusios problemos;
9. Architektūra;
10. Globalizacija;
11. Psichologija ir asmenybės tipai;
12. Informacinės technologijos; naujovės ir jų pritaikomumas įvairiose gyvenimo srityse.
15. Dalyvavimas akademinėse diskusijose, akademiškas nuomonės pateikimas;
13. Klausymo, skaitymo, konspektavimo ir akademinio teksto kūrimo technikos;
14. Mokslinės informacijos analizavimas ir perteikimas
16. Akademinio teksto organizavimo būdai;
17. Planavimas ir rašymas; perfrazavimas, citavimas, 18. Bibliografijos sudarymas;
13. Klausymo, skaitymo, konspektavimo ir akademinio teksto kūrimo technikos;
14. Mokslinės informacijos analizavimas ir perteikimas.
16. Akademinio teksto organizavimo būdai;
17. Planavimas ir rašymas; perfrazavimas, citavimas, 18. Bibliografijos sudarymas.
Dalyko studijos valandomis
|
Šis dalykas gali būti dėstomas viena iš šių formų: |
|||
Studijų vykdymo forma: |
Val. auditorinėse studijose |
Val. nuotolinėse studijose |
Val. mišriose studijose |
|
Paskaitos |
60 val. |
60 val. |
Auditorinės: 30 val. |
Nuotolinės: 30 val. |
Pratybos (Moodle aplinkoje) |
15 val. |
15 val. |
15 val. |
|
Iš viso kontaktinio darbo val. |
75 val. |
75 val. |
75 val. |
|
Savarankiškas darbas |
85 val. |
85 val. |
85 val. |
|
Iš viso: |
160 val. |
160 val. |
160 val. |
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas - 20 %, baigiamasis egzaminas - 30%, kontroliniai darbai ir kiti atsiskaitymai semestro metu - 50 %.
Literatūra
1. 2014 Cotton, D., Falvey, D., Kent, S. New Language Leader Upper Intermediate. Course Book.
2. 2005 Hewings, M. Advanced Grammar in Use.
3. Study material in the virtual environment MOODLE.
Papildoma literatūra
1. 2013 Paterson, K. Oxford Grammar for EAP. (B1-C1)
2. 2013 Evans, V. New Round-Up 6 English Grammar Practice.
3. 2010 Williams, J. Academic Connections 4.