Anglų kalba B1
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Studentai plėtoja pažengusiųjų žemesniojo (B1) lygio akademinės anglų kalbos komunikacinę kalbinę ir tarpkultūrinę kompetencijas. Taikant kompetencijų ugdymu grįstą mokymąsi, studentai plėtoja fonetinę, ortografinę, gramatinę ir leksinę kompetencijas B2 lygyje, tobulina savarankiško mokymosi ir tarpkultūrines kompetencijas. Dalykas grindžiamas daugiakalbe prieiga, taikomi įvairūs aktyvaus mokymosi metodai (darbas grupėse ir porose, diskusijos, tekstų analizė, garso įrašų klausymas, vaidmenų žaidimai ir t.t.). Taikoma mišri studijų forma (paskaitos, darbas Moodle virtualioje aplinkoje, savarankiškas darbas).
Dalyko anotacija užsienio kalba
Students develop communicative, linguistic, and intercultural competencies at the intermediate (B1) level of academic English. Using a competence-based learning approach, they enhance their phonetic, orthographic, grammatical, and lexical skills at the B2 level, as well as improve their independent learning and intercultural competencies. The course is based on the plurilingual approach. A blended learning format is applied (lectures, work in the Moodle virtual environment, independent work) along with various active study methods (group and pair work, discussions, text analysis, listening to audio recordings, role-plays etc.).
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
A2 lygmens anglų kalbos kompetencija.
Dalyko studijų rezultatai
1. Taisyklingai vartoti B1 lygmenį atitinkančias gramatines struktūras, leksinius vienetus, aktyvųjį žodyną ir tarimo bei intonacijos modelius.
2. Pakankamai sklandžiai diskutuoti, pateikti argumentus temomis, susijusiomis su asmenybe, darbu, švietimu, kalbų mokymusi ir kt.
3. Parengti ir pristatyti pranešimą pasirinkta tema, remiantis literatūra ir k.t. rašytinės informacijos šaltiniais anglų kalba bei informacinėmis technologijomis.
4. Suprasti vidutinio sudėtingumo skaitomų ir klausomų tekstų pagrindinę mintį ir detales, taikyti įvairias skaitymo, klausymo ir konspektavimo strategijas, išmanyti apie individualų mokymosi stilių.
5. Rašyti pakankamai rišlų tekstą (santrauką, trumpą ataskaitą, esė, elektroninį laišką), vartojant tinkamą akademinę leksiką bei gramatines raiškos formas, būdingas skirtingiems registrams. Tinkamai paaiškinti ir argumentuoti mintis perteikiamas raštu.
Dalyko turinys
1. Klausimų sudarymas
2. Esamieji, būsimieji ir būtieji veiksmažodžių laikai
3. Modaliniai veiksmažodžiai
4. Sąlygos sakiniai (0, 1 ir 2 tipai).
5. Žyminojo ir nežymimojo artikelio formos ir pagridninės reikšmės.
6. Asmenybė
7. Darbas
8. Kalbos
9. Švietimas
10. Dizainas
11. Nusikalstamumas
12. Nuomonės reiškimas, sutikimas, prieštaravimas, pasiūlymai.
13. Diskusijos, problemų analizė ir sprendimas
14. Pranešimo pasirinkta tema pristatymas
15. Skaitymo ir klausymo strategijos
16. Konspektavimo būdai 17. Mokymosi stiliai
18. Kalbų mokymosi būdai
19.Santraukos rašymas
20. Trumpos ataskaitos rašymas
21. Trumpos esė rašymas
22. Oficiali ir neoficiali kalba elektroniniuose laiškuose
23. Oficialaus elektroninio laiško rašymas.
Dalyko studijos valandomis
|
Šis dalykas gali būti dėstomas viena iš šių formų: |
|||
Studijų vykdymo forma: |
Val. auditorinėse studijose |
Val. nuotolinėse studijose |
Val. mišriose studijose |
|
Paskaitos |
60 val. |
60 val. |
Auditorinės: 30 val. |
Nuotolinės: 30 val. |
Pratybos (Moodle aplinkoje) |
15 val. |
15 val. |
15 val. |
|
Iš viso kontaktinio darbo val. |
75 val. |
75 val. |
75 val. |
|
Savarankiškas darbas |
85 val. |
85 val. |
85 val. |
|
Iš viso: |
160 val. |
160 val. |
160 val. |
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas - 20 %, baigiamasis egzaminas - 30%, atsiskaitymai semestro metu - 50 % galutinio pažymio
Literatūra
1. 2014 Cotton, D., Falvey, D., Kent, S. New Language Leader Intermediate. Coursebook.
2. 2011 Evans, V., Dooley, J. New Round-up 5. English Grammar Practice. Students’ Book with CD-ROM.
3. Mokomoji medžiaga MOODLE virtualioje aplinkoje
Papildoma literatūra
1. 2012 Foley, M. and Hall, D. My Grammar Lab Intermediate.
2. 2018 Oxford Advanced Learner's Dictionary, 9th edition.