Pedagoginė praktika (4)

  • Dalyko kodas: TKP 4006
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 9
  • Pavadinimas anglų kalba: Pedagogical Practice IV
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Mgr. Asta Kizevičienė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko apimtis - 9 kreditai. Į pedagogikos praktikos 4 kursą integruota pedagogikos, psichologijos ir religijos mokslų žinios. Pedagoginė paraktika 4 privaloma kiekvienam studentui, studijuojančiam pagal Religijos pegagogikos programą. Pagrindinė Pedagoginės praktikos 4 paskirtis yra suprasti neformalaus ugdymo plėtrą mokykloje.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The scope of the course is 9 credits. The Pedagogical practice 4 integrates the content of pedagogical, psychological and religion sciences subjects. The pedagogical practice 4 accomplishes every student, who is studying according the curriculum of Christian pedagogy programe. The main purpose of Pedagogical practice 4 is to learn how to develop informal learning.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Studentai turi būti išklausę „Religijos pedagogikos“ programos studijų turinyje numatytus dalykus.

Dalyko studijų rezultatai

1. Vertinti tikslo, uždavinių ir metodų derėjimą tarpusavyje ir su pagrindiniais didaktikos dėsniais, principais.
2. Pritaikyti mokymo(si) procesą ir pagrindinius tikybos didaktikos dėsnius, principus iškeltam tikslui.

Dalyko turinys

Renginio planavimas – kūrybinis procesas.
Savianalizė ir refleksija – kelias į meistriškumą.
Komandinio darbo ypatumai.
Įgytų kompetencijų demonstravimas.
Pedagoginės praktikos 4 ataskaitos ruošimas.

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos (P) 3 val.
Konsultavimas 30 val.
Darbas grupėse 30 val.
Nuotolinis darbas 27 val.
Praktika 50 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 240 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Pedagoginės praktikos ataskaita 100 proc.

Literatūra

1. 2012 Visockienė O., Puskunigienė A. Šiuolaikiniai mokymo(si) metodai Kaunas, Technologija
2. 2007 Beth Critchley clarlton B.C. Neformaliojo vertinimo strategijos. Kaip formuluoti klausimu, stebėti mokinius ir planuoti pamokas, kad jos skatintų tinkamai suvokti tekstą. Vilnius, Tyto alba
3. 1997 Šiaučiukėnienė L. Mokymo individualizavimas ir diferencijavimas. KTU, Kaunas
4. 2002 Andriew Poler irk t. Refleksyvusis mokymasis Švietimo kaitos fondas
5. 2012 A. Hemke Pamokos kokybė ir mokytojo profesionalumas Vilnius, Standartų spaustuvė
Papildoma literatūra
4. 2007 Žemaitytė I. Neformalus suaugusiųjų švietima: plėtros tendencijos dabartinėje Europoje. Vilnius, Mykolo Riomerio universitetas