E-mokymosi technologijos (mišrus nuotolinis) (UNESCO – E-learning Technologies)
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalykas skirtas ugdyti magistrantūros studijų studentų gebėjimus įvertinti e.mokymosi ir technologijų, kaip įrankio ir instrumento, poveikį švietimo organizacijoms, švietimo organizacijų vadybai, Dalyko studijų metu analizuojamos globalios technologijų panaudojimo tendencijos, skaitmeniškai kompetentingos organizacijos charakteristikos , skaitmeninio mokymosi turinio kūrimo, taikymo ir kokybės vertinimo parametrai, skaitmeninis atviras mokymosi turinys.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The subject is designed to develop student competences to assess the impact that integration of e-learning and technologies, as a tool and as an instrument to enhance learning, have upon organizations, teachers, learners and the development of education, to serve education equitable accessibility and availability, the quality of educational resources, efficiency of education system in the global perspective. During the studies of the subject, global tendencies of application of technologies in education are analysed, as well as characteristics of digitally competent organization, the features of a digitally competent teachers, digital curriculum quality assurance parameters, as well as open digital learning curriculum.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Baigta bakalauro lygmens programa
Dalyko studijų rezultatai
1.1. Apibūdinti e.mokymosi ir technologijomis grindžiamo mokymosi modelius, sąvokas, pasiūlą, išryškinant jų charakteristikas ir skirtumus.
1.2. Įvertinti technologijų integracijos strategijas edukacijoje.
2.1. Taikyti metakognityvinius principus kuriant ir tobulinant mokymosi ir studijų turinį technologijų pagalba.
2.2. Planuoti ir kurti technologijomis grindžiamo mokymosi turinį virtualiose mokymosi aplinkose
3.1. Planuoti skaitmeniškai kompetentingo mokytojo ir įgūdžių tobulinimą.
Dalyko turinys
1. Technologijomis grindžiamo mokymosi sąvokų, modelių ir įrankių kaitos apžvalga.
2. Europos ir regiono strateginiai sprendimai technologijų integracijai į švietimą.
3. Technologijų taikymo švietime kokybės modeliai.
4. Skaitmeniškai kompetentinga organizacija.
5. IKT taikymas edukacijoje
6. Technologijomis grindžiamo mokymosi turinio (per)kūrimo modeliai ir turinio kūrimo technika. E.technologijų taikymas okymosi turinio ir mokymosi veiklų planavimui. E. technologijomis grindžiama švietimo vadyba, vadybinių veiklų planavimas.
7. Reflektyvus mokymasis ir mokymas mokymo turinio planavimo ir projektavimo būdu.
8. Bendradarbiavimas virtualioje erdvėje.
9. Inovatyvios pedagogikos ir technologijų taikymas.
10. Mokymosi duomenų analizė kaip įrankis patobulinti reflektyvų mokymą ir mokymąsi.
11. Švietimo išteklių kokybė ir pasiekiamumas. Atvirumo iššūkiai.
12. Virtualios mokymosi aplinkos.
13. Skaitmeniškai kompetentinga visuomenė.
14. Skaitmeninė kompetencija Europoje.
15. Skaitmeniškai kompetentingas edukatorius.
Dalyko studijos valandomis
|
Tradiciniu būdu |
Nuotoliniu (sicnrhoniniu) būdu |
Paskaitos |
2 |
28 |
Seminarai |
1 |
14 |
Laboratoriniai darbai |
|
|
Pratybos |
|
15 |
Praktika |
|
|
Savarankiškas darbas |
|
|
Iš viso |
3 |
57 |
Studijų rezultatų vertinimas
Studijų rezultatai vertinami taikant kaupiamojo balo sistemą. Galutinis pažymys (100 proc.) integruoja:
Grupiniai arba individualieji darbai (trys) – 30 %
Kolokviumas – 20 % (analitinis straipsnis)
Egzaminas – 50 % (80 % rašto darbas (analitinis straipsni), 20 % testas)
Literatūra
1. 2016 UNESCO resource pack UNESCO VDU virtual study environment Moodle
2. 2016 Tony Bates „Teaching in a Digital age“ Athabasca university http://www.tonybates.ca/teaching-in-a-digital-age/
3. 2015-2016 IPTS' Scientific and Technical reports European Commission http://ipts.jrc.ec.europa.eu/publications/
4. 2015 Promoting Effective Digital-Age Learning.
A European Framework for Digitally-Competent Educational Organisations European Commission VDU virtual study environment Moodle
5. 2016 Horizon report, 2016 Higher education edition New Media Consortium VDU virtual study environment Moodle
6. 2009 Clauder, D.L. Promotion of reflective learning, teaching and assessment through curriculum design CURVE VDU virtual study environment Moodle, https://curve.coventry.ac.uk/open
7. 2011 Clouder, D.L. , Goodman, S. , Bluteau, P. , Jackson, A. , Davies, B. and Merriman, L., An investigation of “agreement” in the context of interprofessional discussion online: A “netiquette” of interprofessional learning? CURVE VDU virtual study environment Moodle, https://curve.coventry.ac.uk/open
8. 2016 Sharples, M., de Roock, R., Ferguson, R., Gaved, M., Herodotou, Ch., Koh, E., Kukulska - Hulme, A., Looi Ch.- K., McAndrew, P., Rienties, B., Weller, M., Wong, L.H. Innovating Pedagogy 2016 - 2019 Open University, UK VDU virtual study environment Moodle
9. 2016 Validation of Non-formal MOOC-based Learning European Commission VDU virtual study environment Moodle
10. 2015 Gallardo-Echenique, E., Minelli de Oliveira, J., Marqués-Molias, L., Esteve-Mon, F. Digital Competence in the Knowledge Society MERLOT VDU virtual study environment Moodle
11. 2013 DIGCOMP: A Framework for Developing and Understanding Digital Competence in Europe. European Commission VDU virtual study environment Moodle