Asmeninė ir medijų projektų vadyba
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalykas yra skirtas naujausių kūrybiškumo teorijų kūrybinės ekonomikos terpėje analizavimui ir pritaikymo praktikoje instrumentų įsisavinimui. Įgyjamos kūrybiškumo ir kūrybinės ekonomikos sąveikos žinios, asmeninės vadybos, medijų projektų valdymo pagrindinės žinios, susijusios su teisiniais, politiniais, socialiniais, finansiniais, rinkodaros aspektais. Siekiama išmokyti studentus vertinti kūrybiškumo sampratą, pritaikyti žinias praktinėje meninėje bei kūrybinių ir kultūrinių industrijų veikloje. Dalyką sudaro paskaitos, seminarai, savarankiški darbai, diskusijos.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The purpose of this course is to introduce students to the analysis of creative theories in the context of creative economies as well as to the possibilities to adapt creativity instruments in practice. Students get the basic knowledge of the connextion between creativity and creative economy, of personal and media project management, related to legal, political, social, financial and marketing aspects. The course aims to teach students to evaluate the importance of creativity, to adapt their knowledge in practice within art activitiesand cultural and creative industries. Classes will combine lectures, seminars, personal works and discussions.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Būti išklausius Naujųjų medijų meno specialybės I – III kurso dalykus
Dalyko studijų rezultatai
1. Išmanyti kūrybiškumo teorijas.
2. Vertinti meno ir medijų rinką ir savipozicionuoti.
3. Naudoti rinkodaros strategijas asmeninėje vadyboje.
4. Analizuoti politinį, ekonominį kūrybiškumo ir asmeninė vadybos kontekstą.
5. Susieti finansinį planavimą ir asmeninę vadybą.
6. Vertinti asmeninę vadybą tinklinės visuomenės kontekste.
Dalyko turinys
1. Kūrybiškumas ir kūrybinė ekonomika. Politinis kontekstas.
2. Kūrybiško mąstymo teorijų apžvalga. Psichologiniai ir socialiniai aspektai.
3. Menininko mitas ir realybė.
4. Asmeninės vadybos svarba kūrybiškos klasės dominavimo epochoje: privalumai ir trūkumai.
5. Kūrybiškumo metodai. Metodų panaudojimas kuriant unikalią meno/medijų paslaugą.
6. Meno ir medijų rinkos analizė. Kauno meno rinkos analizė.
7. Savipozicionavimas meno ir medijų rinkoje. Praktinė užduotis: savarankiškas meno paslaugos poreikio nustatymas ir pagrindimas.
8. Rinkodaros teorijų ir praktinių pavyzdžių pristatymas
9. Rinkodaros strategijos pritaikomumas asmeninėje vadyboje.
10. Kultūros politikos įtaka individualių kūrybinių procesų valdyme.
11. Teisiniai kūrybiško darbo organizavimo pagrindai. Galimi teisiniai statusai.
12. Asmeninė vadyba ir finansinis planavimas.
13. Vadybinio darbo principai kūrybinėse industrijose.
14 – 15.Kūrybinių grupių horizontalūs ir vertikalūs tinklai, klasteriai, bedradarbystė, inkubatoriai, jų specifika.
Dalyko studijos valandomis
Studijų vykdymo forma |
Val. auditorinėse studijose |
Val. nuotolinėse studijose |
Paskaitos |
30 val. |
- val. |
Seminarai |
15 val. |
- val. |
Komandinis darbas |
15 val. |
- val. |
Pratybos |
- val. |
- val. |
Konsultacijos |
- val. |
- val. |
Iš viso kontaktinio darbo val. |
60 val. |
|
Savarankiškas darbas |
100 val. |
|
Iš viso |
160 val. |
|
Studijų rezultatų vertinimas
2 testai (koliokviumo ir egzamino) - 40 %, CV – 10 %, rinkodaros pavyzdžio pristatymas – 20 %, grupinis darbas – 30 %.
Literatūra
1. 2010 Chris Bilton. Management and Creativity
2. 2010 Howkins J. Kūrybos ekonomika
3. 2015 Rosa María Fuchs Ángeles ; Federico Carlo Franceso Tonetti Creativity Management. Key elements
4. 2011 Violeta Šilingienė. Lyderystės kompetencijos raiška individualios karjeros kontekste.
Papildoma literatūra
1. 2000 Richard E. Caves. Creative Industries.
2. 2002 Richard Florida. The Rise of the Creative Class.