Kursinis projektas II (EDU 6005) (UNESCO – Research Project II)

  • Dalyko kodas: EDU 6005
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Research Project II
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Doc. dr. Aušra Rutkienė, Socialinių mokslų fakultetas, Edukologijos katedra

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalykas skirtas plėtoti studentų empirinio tyrimo atlikimo ir tyrimo duomenų apdorojimo, bei interpretavimo gebėjimus. Rengdami antrąjį kursinį projektą, studentai pirmojo kursinio projekto (teorinio tyrimo) pagrindų projektuoja empirinio tyrimo dizainą, formuluoja pagrindinius empirinio tyrimo parametrus, parenka arba parengia tyrimo instrumentą, atlieka pilotinį empirinį tyrimą, apdoroja tyrimo duomenis, interpretuoja tyrimo rezultatus, kurių pagrindu formuluoja išvadas ir rekomendacijas.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The aim of the research activity is to learn how to design and implement practical/empirical research: to set the goals of practical/empirical research, to choose research strategy, methods to gather and process data, to present the research methodology, results and conclusions. The research project must have clearly defined topic. The project has to include carried out pilot empirical/practical research. The project has to consist of four parts: Introduction, Methodology of the research, Discussion of the research results, Conclusions and Recommendations.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Mokslinio darbo rengimo metodologija, I kursinis projektas

Dalyko studijų rezultatai

Apibrėžti tyrimo metodologiją, tyrimo objekto kriterijus ir rodiklius.
Projektuoti tyrimą atsižvelgiant į tyrimo tipo logiką ir reikalavimus.
Pasirinkti/parengti tyrimo instrumentą/tus
Naudoti tyrimo metodus ir priemones
Apdoroti tyrimo duomenis ir pateikti tyrimo rezultatus.
Interpretuoti empirinio tyrimo rezultatus
Formuluoti empirinio tyrimo išvadas ir rekomendacijas
Identifikuoti tyrimo tobulinimo uždavinius.

Dalyko turinys

Tyrimo metodologija. Tyrimo objekto apibrėžimo kriterijai ir rodikliai.
Tyrimo tipo identifikavimas. Tyrimo projektavimas.
Tyrimo instrumento rengimo kriterijai. Tyrimo metodų parinkimas empiriniam tyrimui, atsižvelgiant į tyrimo tipą ir tyrimo parametrus.
Statistinis tyrimo duomenų apdorojimas. Tyrimo rezultatų pateikimas.
Empirinio tyrimo rezultatų interpretavimas.
Empirinio tyrimo išvadų ir rekomendacijų formulavimo kriterijai.
Empirinio tyrimo dizaino, eigos ir rezultatų vertinimas. Empirinio tyrimo tobulinimo uždaviniai.

Dalyko studijos valandomis

Pasiregimas pristatymui ir pristatymas 6 val.
Konsultacijos 4 val.
Savarankiškas darbas 150 val.
Iš viso 160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Studijų rezultatai vertinami taikant kaupiamojo balo sistemą. Galutinis pažymys (100 proc.) integruoja:
Darbas yra pateikiamas raštu ir ginamas padalinio suformuotoje komisijoje. 50% vertinimo sudaro vadovo vertinimas ir 50% komisijos vertinimas.

Literatūra

1. 2015 Rutkienė A., Kursiniai projektai edukologijos magistrantūros studijose. Metodinė priemonė.
Papildoma literatūra
1. 2006 Bitinas B. Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas. Vilnius: Kronta.
2. 2008 Muijis D. Doing Quantitative Research in Education with SPSS. London: Sage
3. 2006 Oppenheim A.N. Questionnaire Design, Interviewing and Attitude Measurement. Oxford: Continuum
4. 2005 Creswell, J.W. Educational research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research. London: Pearson Education.
5. 2000 Čekanavičius V., Murauskas G., Statistika ir jos taikymai (I d.) TEV
6. 2002 Čekanavičius V., Murauskas G. Statistika ir jos taikymai. II dalis Vilnius: leidykla TEV
7. 2006 Saudargienė A., Vaitkevičius R., Statistika su SPSS psichologiniuose tyrimuose VDU