Projektų ir procesų valdymas
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalykas skirtas operatyviojo, organizacinio ir strateginio projektų valdymo aspektų analizei. Dalyko tikslas – suteikti žinias ir ugdyti įgūdžius, būtinus profesionaliam organizacijų projektinės veiklos įvertinimui, detalaus jos tobulinimo plano parengimui ir įgyvendinimui, atsižvelgiant į strateginius organizacijos prioritetus. Kursas dėstomas naudojant įvairias mokymo formas, tolias kaip paskaitos, seminarai, namų darbai ir prezentacijos auditorijoje. Seminaro metu studentai dirbdami mažomis grupėmis studentai rengia realius verslo projekto planus. Grupių darbo rezultatai yra aptariami ir pristatomi viešai. Studijų proceso metu seminariniuose užsiėmimuose diskutuojamos aktualios projektų valdymo problemos, kurios yra aprašytos akademinėse ir profesinėse publikacijose.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The course covers operational (scope, time, cost, quality, human resources, communication, risk, procurement), organizational (project management standards, project management support functions) and strategic (project management maturity, portfolio, governance) aspects of project management in organizations. Multiple learning formats are used throughout the course, including lectures, workshops, homework assignments and classroom presentations. During workshops, in an intensive group work environment students develop real-life project plans. Results of the group work are discussed and presented in a predefined format. Learning process also includes seminars for analyzing and discussing contemporary project management practices described in academic and professional publications.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Vadybos pagrindai
Dalyko studijų rezultatai
1. Nustatyti šiuolaikinių projektų valdymo bazinius modelius, vaidmenis it atsakomybes.
2. Identifikuoti skirtumus tarp operatyvinių, orhanizacinių ir strateginių projektų valdymo.
3. Atlikti operatyvinias projektų valdymo funkcijas.
4. Paaiškinti projektų valdymo darbo grupėje vaidmenų ir grupių vystymo procesus.
5. Taikyti projektų valdymo modelius organizacijoje.
6. Įvertinti organizacines projektų valdymo kompetencijas ir jas tobulinti.
Dalyko turinys
1. Įvadas. Šiuolaikinis projektų valdymas. Projektų valdymo funkcijos ir procesai.
2. Projektai ir organizacijos strategija. Projekto, produkto ir organizacijos tikslai.
3. Projekto valdymo funkcijų tarpusavio ryšiai. Projekto apimties valdymas. Projekto darbų struktūra.
4. Projekto laiko planavimas. Projekto planavimo etapai ir projekto dalyvių bei savininko vaidmenis juose.
5. Projekto kaštų valdymas. Kaštų struktūra. Kaštu numatymas. Projekto biudžeto planavimas.
6. Projekto rizikos valdymas. Rizikos identifikavimas, numatymas, atsako į rizikas planavimas.
7. Projekto suinteresuotojų valdymas. Projekto komunikacija. Projektų tipologija.
8. Projekto žmogiškųjų išteklių valdymas. Komandos vystymo projektas. Komandos vaidmenis. Projekto lyderiaimas.
9. Organizacinis projekto valdymas. Projekto patirties vertinimas. Nuo vieno projekto prie kelių projektų.
10. Projekto palaikymo funkcijos. Projekto valdymo ofisas.
11. Strateginis projekto valdymas. Projektų portfelio valdymas.
12. Organizacinė projekto valdymo branda.
13. Vaidmenis ir atsakomybės projektiniame darbe. Projekto valdymas.
14. Kurso apibendrinimas, aptarimas ir vertinimas.
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos – 30 val.
Seminarai – 30 val.
Individualus darbas (pasiruošimas paskaitoms,, seminarams, atvejų analizei, savarankiškas literatūros studijavimas, žodinis grupinio darbo pristatymas, pasirengimas kolokviumui ir egzaminui) – 100 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Seminarai – 20%, darbas grupėse – 20%, egzaminas – 60%.
Literatūra
1. 2012 Mooradien, T., Matzler, K., Strategic Marketing: International Edition. Pearson Higher Education
2. 2009 Kotler, Philip; Caslione, John A. 2009. Chaotics: The Business of Managing and Marketing in the Age of Turbulence. New York: AMACOM
3. 2010 Kotler, Ph., Kartajaya H.,, Setiawan I. Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit. Wiley
4. 2008 Doyle, P. Value-Based Marketing. Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value. 2nd. ed Wiley
Supplementary materials
5. 2008 McDonald, Malcolm. Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy. Kogan Page
6. 2004 Kumar, N. Marketing Strategy. Understanding the CEO‘s Agenda for Driving Growth and Innovation. Harvard Business School Press