Entrepreneriškas marketingas

  • Dalyko kodas: VEP 5018
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Entrepreneurial marketing
  • Dalykas atestuotas: 2022 04 15
  • Atestacija galioja iki: 2025 02 01
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Doc. dr. Miglė Šontaitė-Petkevičienė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – studijuoti teorinius ir praktinius entrepreneriško marketingo pagrindus, akcentuojant inovacijų ir kūrybiškumo elementus naujoms, ir jau veikiančioms mažoms ir vidutinėms įmonėms. Baigę kursą studentai gebės teoriškai ir praktiškai argumentuoti entrepreneriško marketingo sprendimus, parinkti inovatyvius, kūrybiškus ir mažo biudžeto marketingo metodus, atsižvelgiant į problemos ar situacijos pobūdį, parengti entrepreneriško marketingo planą. Studijų dalykas apima paskaitas, realių probleminių atvejų analizę ir, individualius bei grupinius viešus savarankiško darbo pristatymus.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The aim of this course is to study theoretical and practical basics of entrepreneurial marketing, focusing on innovative and creative elements for new and existing, small and medium sized businesses. In this course students will gain basic knowledge and skills for entrepreneurial marketing decisions, depending on the problem or situation will be able apply innovative, creative and small budget marketing methods, create entrepreneurial marketing plan. The course includes lectures, case studies and individual/group public presentations of independent work.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Marketingo principai / Marketingas

Dalyko studijų rezultatai

1. Atpažinti ir taikyti entrepreneriško marketingo sprendimus naujose, mažose ir vidutinėse įmonėse.
2. Pritaikyti inovatyvias, kūrybiškas ir mažo biudžeto marketingo teorines žinias bei praktinius įgūdžius organizacijose.
3. Įvertinti entrepreneriškos marketingo aplinkos galimybes įmonėms.
4. Išnalizuoti ir kritiškai įvertinti entrepreneriškos organizacijos marketingo veiklas.
5. Parengti entrepreneriško marketingo planą, panaudojant inovatyvius, kūrybiškus ir mažo biudžeto marketingo sprendimus.
6. Pademonstruoti gebėjimą efektyviai ir kūrybiškai dirbti komandoje, jai vadovauti, prisiimti atsakomybę ir bendradarbiauti rengiant atsiskaitymų darbus.
7. Pademonstruoti gebėjimą sklandžiai bendrauti, diskutuoti, apginti nuomonę pristatant parengtus atsiskaitymų darbus.

Dalyko turinys

1. Marketingas ir entreprenerystė.
2. Marketingas naujose, mažose ir vidutinėse įmonėse.
3. Marketingas ir inovacijos.
4. Partizaninis marketingas ir jo principai.
5. Partizaninio marketingo planavimas ir įgyvendinimas.
6. Kūrybiško marketingo sprendimai.
7. Mažo biudžeto marketingo sprendimai.
8. Entrepreneriško marketingo planas: Verslo apibrėžimas.
9. Entrepreneriško marketingo planas: Vartotojo apibrėžimas.
10. Entrepreneriško marketingo planas: Marketingo strategijos apibrėžimas.
11. Entrepreneriško marketingo planas: Reklaminės kampanijos strategijos kūrimas.
12. Entrepreneriško marketingo planas: Skaitmeninės medijos strategijos kūrimas.

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos 30 val.
Konsultacijos 15 val.
Komandinis darbas 15 val.
Iš viso kontaktinio darbo val. 60 val.
Savarankiškas darbas 100 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Savarankiškas darbas - 40%
Egzaminas - 60%.

Literatūra

1. 2018 Hisrich, R.D., Ramadani, V. Entrepreneurial marketing. A practical managerial approach.
2. 2017 Chaston, I. Entrepreneurial marketing: Sustaining growth in all organizations
3. 2015 May, B. Fundamentals of marketing for entrepreneurs: building a marketing & sales system: integrating digital, social, and content marketing
4. 2015 Saucet, M. Street marketing. The future of Guerilla Marketing and Buzz.
5. 2014 Levinson, J., Lautenslager, A. Guerilla Marketing in 30 days.
6. 2012 Crane, F.G. Marketing for entrepreneurs: Concepts and Applications for New Ventures.
Papildoma literatūra
1. 2018 Fontenot, J., Gay, W. Minimalist marketing. How entrepreneurs and nonprofits are reaching their audience
2. 2016 Coker, B. Going viral. Top 9 secrets of irresistible marketing
3. 2013 Zubin, S., Rosalind, J., Harrigan, P. Entrepreneurial marketing: global perspectives. https://ebookcentral-proquest-com.ezproxy.vdu.lt:2443/lib/vmulib-ebooks/detail.action?docID=1322869
4. 2013 Serazio, M. Your ad here: The cool sell of guerilla marketing. http://search.ebscohost.com.ezproxy.vdu.lt/login.aspx?direct=true&
AuthType=ip,url,uid&db=nlebk&AN=564161&site=ehost-live&custid=ns195314