Universalus dizainas ir technologijos
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalykas skirtas supažindinti studentus su konceptualaus dizaino technologijomis bei jų taikymu edukacijoje. Studentai analizuoja konceptualų dizainą, virtualios ir papildytos realybės edukacinius sprendimus, mokosi kurti animuotą, statinę bei dinaminę mokomąją medžiagą, interaktyvias užduotis, trimatę grafiką bei 3D edukacinius modelius.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The subject introduces conceptual design technologies and their application in education. Students will analyse conceptual design, solutions of virtual and augmented reality in education, will learn to create static or animated and dynamic material for education, will learn about interactive applications, application of three-dimensional graphics and 3D technologies in education.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Kompiuterinio raštingumo pagrindai
Dalyko studijų rezultatai
1. Gebėti analizuoti ir paaiškinti esmines technologijų sąvokas, taikymo galimybes mokymo procese.
2. Gebėti parinkti ir tikslingai taikyti technologijas turinio rengimo procese.
3. Gebėti pasirinkti ir pagrįsti pasirinktas technologijas ir sprendimus kuriant ir rengiant taikymus, mokymo medžiagą.
Dalyko turinys
1.Universalaus dizaino sprendimai edukacijoje
2.Edukacinių istorijų pasakojimas
3.Video technologijos ir medžiagos rengimo įrankiai
4.Komiksai, animacija, interaktyvi medžiaga.
5.Vizualiniai romanai
6.Infografika
7.Virtualūs turai
8.Papildyta ir Virtuali Realybė. Komunikacijos tarp virtualios aplinkos ir vartotojo technologijos.
9.3D modeliavimo priemonės ir technologijos.
10.Trimatė grafika, grafiniai varikliai kaip reiškinių, procesų vizualizavimo priemonė.
11.Biologinių signalų matavimai ir biosignalų technologijų taikymai mokymo ir mokymosi procese - interaktyvios aplinkos, taikomieji ir rimtieji žaidimai.
12.Interaktyvios aplinkos ir šių aplinkos konstravimo technologijos – varikliai, animacija, trimatė grafika, objektinio ir/arba vizualinio programavimo technologijų taikymas kuriant šio tipo aplinkas.
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 30 val.
Seminarai 30 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas – 20%, individualūs praktiniai darbai – 30%, egzaminas – 50%
Literatūra
1. 2019 Scolari, C. A. Transmedia Education. From the contents generated by the users to the contents generated by the students.
2. 2014 Kalogeras, S. (2014). Transmedia storytelling and the new era of media convergence in higher education. Springer.
3. 2015 Calvo, R. A., D’Mello, S., Gratch, J. M., Kappas, A., The Oxford handbook of affective computing, Oxford University Press.
4. 2014 Nicholas Bernhardt Zeman, Essential Skills for 3D Modelling, Rendering and Animation.
5. 2012 Ze-Nian Li, Mark Drew, Fundamentals of Multimedia.
Papildoma literatūra
1. 2012 Zbigniew H. Nitecki, Calculus in 3D
2. 2011 Graimann, B., Allison, B., Pfurtscheller, G. Brain-computer interfaces: revolutionizing human-computer interaction. Springer
3 2002 Steve Marschner, Peter Shirley, Fundamentals of Computer Graphics