Multimedijos ir audiovizualinės technologijos turizme (IT)
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Studijų dalykas skirtas susipažinti su multimedijos ir audiovizualinės technologijos turizme pagrindais, suteikti studentams žinių ir gebėjimų multimedijos ir audiovizualinių technologijų sprendimų ir veiklų plėtojimui, atskleidžiant multimedijų kūrimo ir pritaikymo galimybes darnaus turizmo vystymo kontekste. Taikydami išmaniųjų technologijų bei kūrybinius idėjų generavimo ir kritinį mąstymą ugdančius metodus, baigę dalyką studentai žinos multimedijos ir audiovizualinių technologijų plėtojimo galimybes, gebės kūrybiškai ir kritiškai įvertinti multimedijų pritaikymo ypatumus, plėtoti galimus multimedijos ir audiovizualinių sprendimų vystymo modelius, numatyti multimedijos ir audiovizualinių sprendimų vystymo tendencijas ateities turizmo kontekste.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The course is designed to familiarize students with the basics of multimedia and audiovisual technologies in tourism. The purpose of the course is to provide students with the knowledge and skills to develop multimedia and audiovisual technologies in tourism skills, revealing opportunities for multimedia in tourism development in the context of sustainable tourism development. Applying smart technologies with creative and critical thinking methods and completing the course, students will know the possibilities of multimedia and audiovisual technologies in tourism development, will be able to evaluate the peculiarities of multimedia and audiovisual solutions creatively and critically, to develop possible models in tourism development, to forecast the development trends of multimedia and audiovisual in the context of future tourism.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Turizmo industrijų pagrindai, Verslo ir viešosios vadybos pagrindai, Marketingas, Turizmo verslo organizavimas, Išmanus turizmas, Integruotos marketingo komunikacijos.
Dalyko studijų rezultatai
1. Apibūdinti multimedijų ir audiovizualinių technologijų turizme objektą ir teorijas, suvokti sąsajas su kitais socialiniais mokslais
2. Apibrėžti pagrindines multimedijų ir audiovizualinių technologijų turizme charakteristikas bei pagrįsti jų svarbą turizmo industrijose
3. Atsirinkti tinkamus multimedijų ir audiovizualinių technologijų turizme sprendimus
4. Analizuoti ir vertinti multimedijų ir audiovizualinių technologijų turizme svarbą ir pritaikomumą
5. Charakterizuoti multimedijų ir audiovizualinių technologijų turizme žaidybinimo taikymo galimybes
6. Pagrįsti multimedijų ir audiovizualinių technologijų ir interaktyvių patirčių kūrimo galimybes
Dalyko turinys
1. Multimedijų ir audiovizualinių technologijų vystymosi apžvalga turizme
2. Išmaniosios technologijos turizmo industrijose
3. Multimedijų ir audiovizualinių technologijų įtaka išmanių turizmo paslaugų ir produktų kūrimui
4. Geolokacinių technologijų naudojimas turistinių maršrutų konstravimui
5. Išorės ir vidaus erdvių virtualių maršrutų kūrimas
6. Žaidybinimo taikymas turizme
7. Interaktyvių patirčių kūrimas
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos - 30 val.
Seminarai - 15 val.
Savarankiškas darbas - 62 val.
Iš viso - 107 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Grupinis (individualus) darbas – 25 proc.,
Grupinio (individualaus) darbo pristatymas ir dalyvavimas diskusijose, debatuose – 10 proc.,
Kolokviumas – 15 proc.,
Egzaminas – 50 proc.
Literatūra
Pagrindinė literatūra
1. 2019 Dieck, M.,C., Jung, T. (2019). Augmented Reality and Virtual Reality. The Power of AR and VR for Business. Verlag: Springer International Publishing.
2. 2019 Liestøl, G., Ritter, Ch., Ibrus. I. (2019). Industries and Tourism: Forms of Convergence. In book: Emergence of Cross-innovation Systems.
3. 2018 Tzanelli, R. (2018). Cinematic Tourist Mobilities and the Plight of Development: On Atmospheres, Affects, and Environments, Routledge, 222 psl.
4. 2017 Xu, F., Buhalis, D., Weber, J. (2017). Serious games and the gamification of tourism. Tourism Management Volume 60, June 2017, Pages 244–256.
5. 2017 Dilertas, G., Kaminskis, E. (2017). Kūrybinių industrijų plėtra Lietuvoje. ES ŠALIŲ PRAKTIKA.
6. 2014 Ze-Nian, L., Drew, M., S., Liu, J. (2014). Fundamentals of Multimedia. Springer Science & Business Media.
Papildoma literatūra
1. 2019 Rocha, Á., Abreu, A., de Carvalho, J.V., Liberato, D., González, E.A., Liberato, P. (2019). Advances in Tourism, Technology and Smart Systems: Proceedings of ICOTTS, Springer Nature, 714 psl.
2. 2019 The Gamification of Tourism – A Future Trend. eTourism lab. Bournemouth univeristy.
3. 2016 Egger, R., Gula, I., Walcher, D. Open Tourism: Open Innovation, Crowdsourcing and Co-Creation Challenging the Tourism Industry. Springer.
4. 2015 Papadopoulos, S., Popescu, A., Kompatsiaris.J. (2015). Tourism Knowledge Discovery in Social Multimedia. Encyclopedia of Information Science and Technology, Third Edition.
5. 2007 Kinčinaitis V., Audiovizualinės kultūros kontekstai. Šiauliai: Saulės delta.
6. 2004 Ze-Nian, L., Drew, M., S. Fundamentals of Multimedia. Pearson Prentice Hall.