Turizmo industrijos (Priėmimas nevykdomas)

STUDIJŲ REZULTATAI

Absolventai baigę studijų programą:

1.Žinos pagrindines ekonomikos ir vadybos bei susijusių studijų krypčių dalykų terminus ir jais apibūdinamus socialinius reiškinius, procesus, vadybos funkcijas, rinkodaros priemones, socialinių tyrimų metodus, pagrindinius verslo principus, technologijų taikymo ypatumus.

2. Žinos kultūros ir turizmo ir regioninės politikos bei turizmo industrijų infrastruktūros vystymo, strategijų rengimo, įgyvendinimo, stebėsenos ir vertinimo principus bei metodus, žmogiškųjų išteklių, bioekonomikos ir turizmo logistikos vystymo procesus.

3. Žinos tarpkultūrinės komunikacijos sąrangą bei istorines-kultūrines nacionalinio tapatumo formavimosi prielaidas, darnaus planavimo bendruosius principus, išmanyti pasaulio civilizacijų industrijų raidą, taikyti modernius turizmo vystymo sprendimus, inovatyvias veiklos formas.

4. Gebės taikyti vadybos, ekonomikos, sociologijos, statistikos, socialinių mokslinių tyrimų metodus organizuojant ir atliekant turizmo rinkos ir kitus tyrimus.

5. Gebės parinkti tinkamus metodus ir priemones skirtus įvertinti turizmo potencialą, analizuoti išteklius bei parengti inovatyvius kultūros ir turizmo rinką papildančias prekes bei paslaugas.

6. Gebės analizuoti turizmo industrijų ekonominius, socialinius, technologinius, informacinius išteklius, nustatyti problemas ir galimybes, planuoti, prognozuoti ir vertinti turizmo, bioekonomikos procesus bei rezultatus.

7. Gebės analizuoti ir prognozuoti situaciją potencialiose turizmo rinkose, rengti ir įgyvendinti kultūros ir turizmo strategijas, programas ir projektus, planuoti ir organizuoti turizmo maršrutus.

8. Gebės derinti socialinių ir humanitarinių mokslų žinias, taikyti programinio ir projektinio darbo būdus, integruotas marketingo komunikacijas parodant aukštą profesinį meistriškumą ir inovatyvumą bei verslumą sprendžiant specializuotas profesinės veiklos problemas.

9. Gebės analizuoti kultūros ir turizmo politikos pokyčius, strateginius turizmo plėtros ir turizmo verslo dokumentus, gebėti atpažinti turimo išteklių potencialą ir rasti bei sukurti inovatyvius bio-produktus, verslus.

10. Kritiškai mąstys, analizuos ir dalyvaus diskusijose bei rengs specialiuosius tekstus lietuvių ir užsienio kalbomis.

11. Gebės vadovauti, bendrauti ir konsultuoti klientus, bendradarbiauti su turizmo ir kultūros profesine bendruomene.

12. Gebės bendrauti ir bendradarbiauti su įvairių sričių specialistais ir visuomene, derinti skirtingus požiūrius bei argumentuotai pagrįsti savo požiūrį imantis atsakomybės už sprendimų priėmimą kintančioje darbo ir mokymosi aplinkoje.

13. Dirbs savarankiškai ir kūrybiškai tarpkultūrinėje aplinkoje, mokysis visą gyvenimą.

14. Gebės būti lyderiu, versliu turizmo industrijų inovatoriumi, gebės motyvuoti komandą ir dirbti tarpkultūrinėje aplinkoje.

15. Gebės perteikti studijų ir veiklos srities žinias specialistams ir kitiems besimokantiems bei įsipareigoti ir imtis atsakomybės už savo ir pavaldžių darbuotojų veiklos kokybę bei asmenų ir grupių profesinį tobulėjimą.

TARPTAUTINIŲ MAINŲ GALIMYBĖS

Studijų metu studentams sudaromos galimybės pagal Erasmus mainų programą studijuoti ir atlikti praktiką Europos Sąjungos šalių, Turkijos ir kt. šalių universitetuose bei organizacijose.

TOLESNIŲ STUDIJŲ IR KARJEROS GALIMYBĖS

Turizmo industrijų studijų programos absolventai galės:
  • dirbti turizmo organizacijose, paslaugų teikėjais ir ekskursijų organizatoriais, įvairiuose turizmo infrastruktūros valdymo (vietiniame, regioniniame, nacionaliniame bei tarptautiniame) lygiuose, įvairių valstybinių ir savivaldybių įstaigų kultūros, turizmo bei sporto skyriuose, miestų ir rajonų verslo ir turizmo informacijos centruose, Lietuvos ir tarptautinio turizmo sistemoje, Lietuvos ir kitų Baltijos regionų saugomų teritorijų tarnybose, nacionaliniuose, regioniniuose parkuose, vystant kultūrinį ir rekreacinį turizmą;
  • užsiimti savarankiška veikla, įkurti pažangias turizmo paslaugas teikiančias organizacijas, kurti inovatyvius turizmo produktus, dirbti verslo įmonėse, organizuojančiose turizmo veiklą ar kuriančiose infrastruktūrines kultūrinių ar turizmo procesų funkcionavimo sąlygas;
  • tęsti studijas pagal aukštojo mokslo socialinių mokslų srities verslo ir vadybos studijų krypties programas magistrantūroje Vytauto Didžiojo universitete ir/ar kituose Lietuvos bei užsienio šalių universitetuose.

PRAKTIKOS APIBŪDINIMAS

Studijuojant šioje studijų programoje yra privalomos dvi praktikos:
  • Profesinės veiklos praktiką 1 studentams siūloma atlikti užsienio organizacijose ir universitetuose, su kuriais Universitetas yra sudaręs bendradarbiavimo sutartis. Praktikos tikslas – pagilinti turizmo industrijų vadybines žinias bei pažinti tarptautinę turizmo rinką, įgyti gebėjimų komunikuoti tarptautinėje bendruomenėje, išmokti vartoti pagrindines turizmo industrijų sąvokas, mokėti atpažinti ir vertinti tarptautinio turizmo rinkos vystymosi tendencijas.
  • Profesinė veiklos praktika 2 atliekama sudarius trišalio bendradarbiavimo sutartis su turizmo verslo praktikais – mentoriais, kurie ugdo studentus visą praktikos laikotarpį perteikdami savo turimas žinias bei įtraukdami į profesinės veiklos sritis, atliekant pavestas užduotis. Praktikos tikslas - įtvirtinti įgytas studijų programos pagrindinės krypties dalykų teorines žinias dalyvaujant turizmo institucijų veikloje, ugdyti kritinį kūrybinį mąstymą, praktinius vadybinio darbo, turizmo organizavimo, planavimo, kokybinio ir kiekybinio vertinimo gebėjimus, gebėti įsisavinti praktikoje taikomas turizmo informacines sistemas, susipažinti su savarankiško savęs įdarbinimo bei turizmo plėtotės galimybėmis.
  • BAIGIAMASIS DARBAS

    Studijos baigiamos bakalauro baigiamuoju darbu (15 kr.). Baigiamasis darbas pristatomas ir ginamas viešai.