Reklamos vadyba

Magistro studijos
Verslo ir viešoji vadyba
Reklamos vadyba

Programos pristatymas

Studijų programa skirta siekiantiems tapti reklamos sritį išmanančiais profesionalais, gilinant specializuotas marketingo žinias, orientuojantis į novatoriškų reklamos idėjų ir sprendimų priėmimą, taikymą ir vertinimą, šiuolaikinių žinių, įgūdžių ir gebėjimų vystymą reklamos srityje, leidžiančių tirti, analizuoti ir vertinti reklamą bei jos strategijas, taktikas ir veiklas, greitai ir kūrybiškai reaguoti į nuolat besikeičiančią aplinką, laikytis profesinių ir etinių veiklos standartų, priimant atitinkamus į klientą orientuotus sprendimus.

  • Studijų programoje užtikrinamas rinkos poreikius atitinkantis studijų turinys, į paskaitas integruoti susitikimai su verslo bei viešojo sektoriaus organizacijų atstovais, inovatyvūs studijų metodai.
  • Paskaitas dėsto šiuolaikiški ir patyrę dėstytojai, verslo praktikai, vizituojantys užsienio dėstytojai.
  • Paskaitos vyksta I-V nuo 17.30 val. modernioje studijų aplinkoje Kauno centre.
  • Visos paskaitos vyksta auditorijoje bei transliuojamos per MS Teams.
  • Programa vykdoma Ekonomikos ir vadybos fakultete, pasižyminčiame unikalia – bendruomeniška, draugiška ir bendradarbiavimą skatinančia #VDUevf kultūra.

Studijų programos studentai turi galimybę pasirinkti dvigubo diplomo studijas, įgyjant dviejų skirtingų šalių universitetų suteikiamas žinias bei dviejų skirtingų šalių aukštojo mokslo diplomus, darbdavių vertinamą tarptautinę patirtį. Dvigubo diplomo studijų programa vykdoma kartu su Liuveno Katalikiškojo universiteto Vadybos mokykla (Belgija). Programos studentai taip pat turi galimybę naudotis kitomis mokymosi galimybėmis daugiau nei 50  užsienio šalių universitetų, atlikti tarptautinę praktiką bet kurioje pasaulio šalyje.

Raktiniai žodžiai

#Reklama #Medijos #Kūrybiškumas #ReklamosPsichologija #ReklamosAnalitika

main studijos image

Ši programa yra puikus naujausių reklamos ir jai artimų sričių žinių, kūrybiškumo ir praktinio jų taikymo derinys. Dėstantys dėstytojai yra ne tik savo srities žinovai, bet ir turintys ekspertinės praktinio žinių taikymo patirties. Didelė vertybė yra įvairias patirtis turinčių įstojančių studentų tarpusavio bendravimas ir vertės bendrakūra studijų metu ir po jų.

Prof. dr. Aušra Pažėraitė, programos vadovė

main studijos image

Reklamos vadybos magistro studijos pirmiausiai praplėtė mano kaip asmenybės mąstymą. Man, dirbančiai tiesiogiai reklamos srityje, teorinės žinios buvo itin naudingos ir iš karto pritaikomos praktikoje. Dalis dėstytojų buvo ne tik teoretikai, bet ir praktikai, todėl jų vedamos paskaitos buvo pačios įdomiausios.

Marta Vasilė, reklamos ir marketingo agentūros Go Bold bendraįkūrėja

main studijos image

Studijos yra puiki investicija į savo ateitį, atveria duris link įdomaus karjeros kelio, kur jautiesi tvirtai, nes turi stiprius pagrindus. Įtraukiantys dėstytojai padėjo atrasti ne tik savo talentus, bet ir įkvėpė eiti, bandyti, daryti. Todėl dar nebaigusi studijų tapau žinomo medicinos paslaugų tinklo marketingo skyriaus vadove, o šiek tiek vėliau įkūriau savo reklamos agentūrą.

Viktorija Endriukatė, Reklamos agentūros Publicite savininkė ir vadovė

Partneriai

main studijos image main studijos image main studijos image

Skaito paskaitas, teikia atvejus analizei, vysto bendrus projektus

Studijų programos planas

Pavadinimas Dėstytoja / dėstytojas Kreditai
Reklamos psichologijos teorijos [REV5005] Dalia Senvaitytė 6
Reklamos teorija [REV5001] Kristina Zikienė 6
Reklamos verslas [REV5002] Aušra Pažėraitė 6
Reklamos etika ir socialinė atsakomybė [REV5011] Lina Pilelienė 6
Medijų planavimas ir analizė [REV6005] Asta Kyguolienė 6
Iš viso:
30
Pavadinimas Dėstytoja / dėstytojas Kreditai
Reklamos kampanijų ir projektų valdymas [REV6001] Rūta Repovienė 6
Inovatyvūs reklamos sprendimai [REV5013] Asta Kyguolienė 6
Skaitmeninė reklama [REV5017] Marta Vasilė 6
Mokslinių tyrimų metodologija [REV5014] Aušra Pažėraitė 6
Kūrybiški verslo sprendimai [VAV6012] Aurelija Ganusauskaitė 6
Iš viso:
30
Pavadinimas Dėstytoja / dėstytojas Kreditai
Didžiųjų duomenų analitika [REV6007] Rūta Juozaitienė 6
Tiriamasis darbas [REV5019] Aušra Pažėraitė 6
Pasirenkami dalykai I
Asmeninės lyderystės strategijos [VAV5027] Aurelija Ganusauskaitė 6
Asmeninių finansų sprendimai [EKF5021] Asta Gaigalienė 6
Darnus karjeros valdymas [VAV5028] Rūta Adamonienė 6
Pasirenkami dalykai II
Mobingas darbuotojų santykiuose [VAV5029] Jolita Vveinhardt 6
Komandinis darbas organizacijoje [PSO5012] Auksė Endriulaitienė 6
Tvarumo sprendimai ir inovacijos [VAV6013] Simona Šimulytė 6
Pasirenkami dalykai III
Dirbtinis intelektas organizacijų valdyme [VAV5030] Vytautas Žirgutis 6
Finansų valdymo sprendimai verslo organizacijoje [EKF5022] Vilma Kazlauskienė 6
Strateginis mąstymas [VAV6007] Eglė Stonkutė 6
Lojalumo formavimas ir valdymas [REV5018] Kristina Zikienė 6
Iš viso:
30
Pavadinimas Dėstytoja / dėstytojas Kreditai
Magistro baigiamasis darbas [BENMREV01] Aušra Pažėraitė 30
Iš viso:
30