Produkto demonstravimo poveikis vartotojų elgsenai skirtingų medijų kontekste
Anotacija
Produkto demonstravimas – tai marketingo strateginių tikslų siekimo priemonė, kuri padeda komerciniam turiniui patekti į natūralią medijos sukurtą aplinką. Dėl šiuolaikinėje rinkoje vyraujančio pasirinkimo kiekio ir produktų gausos vartotojams yra sudėtinga priimti sprendimus: prekių ir paslaugų tiekėjai tapo globalūs, o vartotojai susiduria su aibe sprendimo priėmimo galimybių. Siekiant išsiskirti rinkoje, organizacijoms nepakanka taikyti marketingo komunikacijos priemones – būtina vertinti jų poveikį vartotojų elgsenai, analizuojant kognityvias, afektyvias ir konatyvias reakcijas. Augantis interaktyvios medijos populiarumas skatina vartotojus keisti savo elgesio įpročius, o specialistus – ieškoti naujų produkto demonstravimo sprendimų. Disertacijoje buvo siekiama nustatyti produkto demonstravimo poveikio vartotojo elgsenai skirtingose medijose gaires ir sudaryti universalų modelį, skirtą produkto demonstravimo skirtingose medijose poveikiui vartotojo elgsenai vertinti. Buvo sukurtas teorinis produkto demonstravimo poveikio vartotojo elgsenai skirtingose medijose modelis ir parengta produkto demonstravimo skirtingose medijose poveikio vartotojo elgsenai vertinimo metodologija. Įvertinus produkto demonstravimo poveikį skirtingose medijose, sukurtas empiriniais duomenimis pagrįstas modelis, leidžiantis sudaryti produkto demonstravimo skirtingose medijose kompleksus.