Integruotos marketingo komunikacijos (TI)
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Baigę studijų dalyką studentai įgis reikiamų turizmo organizacijos integruotų marketingo komunikacijos žinių ir gebės savarankiškai parengti tikslinius marketingo sprendimus, atsižvelgiant į šiuolaikinio išmanaus marketingo tendencijas. Studijų dalyke vykdomos diskusijos, atliekama turizmo organizacijos integruotų marketingo komunikacijų turinio analizė, praktinės užduotys. Taikomas turizmo sektoriaus integruotų marketingo komunikacijų atvejo analizė, gerosios patirties analizė.
Dalyko anotacija užsienio kalba
Upon completion of the course, students will acquire the necessary integrated marketing communication knowledge of a tourism organization and will be able to independently develop targeted marketing solutions, considering the trends of modern smart marketing. Discussions are carried out in the study subject, the content analysis of integrated marketing communications of a tourism organization is performed, practical tasks are performed. Case study of integrated marketing communications in the tourism sector, analysis of good practice is applied.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Mikroekonomika, Makroekonomika, Verslo ir viešosios vadybos pagrindai, Turizmo industrijų pagrindai, Marketingas, Turizmo politika, Turizmo rinkos tyrimai, Verslo teisė, Turizmo verslo organizavimas.
Dalyko studijų rezultatai
1. Paaiškina integruotų marketingo komunikacijų esmę turizmo organizacijai, esmines sąvokas, žino šios veiklos proceso etapus
2. Pritaiko turizmo organizacijos veiklai šiuolaikinių integruotų marketingo komunikacijų tendencijas
3. Paaiškina skirtingų integruotų marketingo komunikacijų priemonių svarbą turizmo organizacijai ir parinka pagal atskiras turizmo paslaugas
4. Nustato turizmo organizacijos tikslinę auditoriją
5. Parenka integruotų marketingo komunikacijų technikas turizmo organizacijai
6. Identifikuoja integruotų marketingo komunikacijų kryptis, sugeneruoja integruotų marketingo komunikacijų planą turizmo organizacijai
7. Supranta ir reiškia skirtingus požiūrius bei argumentuotai diskutuoja kolektyviškai sprendžiant specializuotas profesinės veiklos problemas
8. Prisiima atsakomybę už atliktus darbus bei išreikštą nuomonę. Nuolat tobulina savo profesinius gebėjimus, reaguojant į besikeičiančias aplinkybes.
Dalyko turinys
1. Integruotų marketingo komunikacijų esmė, sąvokos, procesas. Turizmo organizacijos komunikacijos ypatumai.
2. Šiuolaikinių integruotų marketingo komunikacijų tendencijos turizme
3. Integruotų marketingo komunikacijų priemonės, jų veiksmingumas turizme
4. Integruotų marketingo komunikacijų auditorija turizme. Tarpkultūrinė turizmo komunikacija
5. Integruotų marketingo komunikacijų technikos turizme
6. Integruotų marketingo komunikacijų atvejų turizme analizė. Integruotų marketingo komunikacijų planas turizmo paslaugų viešinimui.
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos (P) 45 val.
Seminarai (S) 15 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Praktinių užduočių atlikimas ir atvejų analizė – 30 proc.
Koliokviumas – 20 proc.
Egzaminas – 50 proc.
Literatūra
Pagrindinė literatūra
1. 2019 Gringarten, H. Fernández calienes, Raúl. Ethical Branding and Marketing – Cases and Lessons.
2. 2017 uska, J. M. Integrated Marketing Communication– Advertising and Promotion in a Digital World.
3. 2017 Gudonavičienė R., Dovalienė A. Marketingo kanalai.
4. 2015 Bagdonienė, L., Hopenienė, R. Paslaugų marketingas ir vadyba. KTU leidykla. Technologija.
5. 2012 Bakanauskas, A. Integruotosios marketingo komunikacijos: mokomoji knyga. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto leidykla.
6. 2014 Išoraitė, M. Integruotoji rinkodaros komunikacija: mokomoji priemonė. Vilnius: Mūsų saulužė.
Papildoma literatūra
1. 2013 Morrison, A.M. Marketing and Managing Tourism Destinations. https://books.google.lt/books id=JERGAgAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=Integrated+Marketing+Communications+tourism&hl=lt&sa=X&ved=0ahUKEwjRl8Lup4noAhVhsYsKHe7SCzIQ6AEIUjAE#v=onepage&q=Integrated%20Marketing%20Communications%20tourism&f=false
2. 2013 Langvinienė, N. Tarptautinė paslaugų prekyba. Kaunas: Technologija.
3. 2012 Pranulis, V. P. Dikčius, V. Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika. Vilniaus universiteto leidykla.
4. 2011 Vijeikis, J. Inovacijų vadyba: inovacijų ir naujo produkto vystymas: vadovėlis. Vilnius.